... Kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. Wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. Kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. Hierdoor zijn zij gemotiveerd...27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php
... Kwaliteitsmanagement is meer dan het implementeren van een model alleen. Want hoe houdt u zicht op kwaliteit in een organisatie, die steeds verandert? In deze opleiding ontwikkelt u kennisvaardigheden, zodat u met uw bedrijf kunt meegroeien. U leert om zaken in het juiste perspectief te plaatsen. U krijgt praktische richtlijnen aangereikt om uw organisatie duurzaam te kunnen verbeteren. Onderwerpen Ontwikkeling In ...28 training_cursus/iso_normering_cursus/iso_normen_certificering.php
...n. De taken van een technische vakkracht zijn bijvoorbeeld: bedienen, regelen, bewaken. Dit moet schriftelijk worden onderbouwd. De kandidaat weet na deze opleiding het procesverloop te rapporteren. De inhoud van de training wordt samen met u als bedrijf samengesteld. Veel organisaties streven naar efficientere processen en werkwijzes. Een goed doordacht productieproces is daarbij zeker belangrijk. Het is niet voor niets, dat de aandacht voor vakkrachten in de organisatie sterk is toegenomen. Met deze modules, waaruit u een keuze maakt, wordt het een opleiding op maat. Na het volgen van deze opleiding zullen uw medewerkers met meer plezier binnen uw organisatie werken. Onderwerpen Procesbeheersing; ProcesbesturingExacte VakkenWerktuigbouwkundeProcesregistratieKwaliteitVeiligheidPersoonlijk Actieplan, Do`s & ...77 training_cursus/technisch-vakkracht/vapro-opstart-vakkracht.php
... Binnen tal van organisaties wordt steeds meer aandacht geschonken aan een effici?ntere manier van logistiek. Hierbij ligt de nadruk op ?geen verspillingen?. Ook voor uw organisatie is een goede integrale beheersing van de goederenstroom van wezenlijk belang. De markt vraagt immers om korte en tegelijkertijd betrouwbare levertijden. De strenge eisen, die aan opslag en distributie worden gesteld zijn hoog. Alles...29 training_cursus/cursus-logistiek/cursus-logistiek.php
... Een belangrijke voorwaarde voor de effectiviteit van een KAM-systeem (kwaliteit, arbo, milieu) is dat organisaties procesgerichte interne audits uitvoeren, waarmee de KAM-elementen Interne auditor onderzocht kunnen worden op de juiste werking ervan. Deze audits be?nvloeden het draagvlak en de effectiviteit van het KAM-systeem en vragen daarom de inzet van geschoolde mensen voor het uitvoeren van interne audits.Aud...32 training_cursus/cursus-interne-auditor/training-interne-auditor.php
... Met een warehouse medewerker wordt een persoon bedoeld die de stroom van goederen en informatie optimaal begeleidt of deels organiseert. Een goede logistieke stroom is van zeer groot belang voor uw organisatie. Logistiek houdt namelijk een organisatie draaiende. De goederen moeten op een juiste manier naar de klant worden verzonden. Tijdens de cursus Warehouse medewerker maakt u in een kort en zeer aantrekkelijk pr...79 training_cursus/warehouse-productieman/warehousemedewerker.php
... Veel organisaties streven naar efficientere processen en werkwijze. Een goed doordacht productieproces met vakmensen is hierbij zeker belangrijk. Het is niet voor niets, dat de aandacht voor vakkrachten in het algemeen sterk is toegenomen. In deze cursus, leert u precies wat de kerntaken zijn van uw werkzaamheden als productie medewerker. Na het volgen van deze cursus werken uw medewerkers met meer zelfvertrouwen b...69 training_cursus/technisch-vakkracht/technisch-vakkracht.php
... training waarin u veel tools aangereikt krijgt van de trainer. Wij trachten ernaar om als leidinggevende objectief het functioneringsgesprek af te nemen. Onderwerpen Communicatie (de Juiste Interactie In Het Gesprek); Waar Je Staat Als Leidinggevende In De OrganisatieHet FunctioneringsgesprekHet Eerste FunctioneringsgesprekDe VertrouwenscirkelGesprekstechnieken InteractieFormulieren Voor FunctioneringsgesprekkenFouten Bij OordeelsvormingFeedback GevenGrenzen Stellen En Vriendelijk AfwijzenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om op een juiste manier functioneringsgesprekken af te nemen. U weet welke aanpak het beste past bij welke werknemer. U bent in staat om een goede voorbereiding vast te leggen. U kent de instrumenten die u wilt gebruiken om zodoende het maximale uit h...22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php
... Als warehousevoorman bent u verantwoordelijk voor de werkzaamheden die in het warehouse worden uitgevoerd. U begeleidt en/of organiseert de stroom van goederen en informatie binnen uw organisatie. Daarnaast geeft u leiding aan medewerkers die bezig zijn met het laden en lossen en de opslag van goederen. U zorgt ervoor dat iedereen zich houdt aan de afgesproken procedures, veiligheidsregels en administratieve afhand...80 training_cursus/warehouse-productieman/warehousevoorman.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw do...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
...e training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis, deze kennis gaan wij borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen, waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie, Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na het volgen van deze training is het u duidelijk geworden hoe u moet omgaan met specifieke vragen en het geven van instructies. U leert ook de richtlijnen kennen, waarin mensen zich manifesteren. U kent het leerpatroon van uw kandidaat of medewerkers. U leert vanuit een praktischgerichte benadering. De begeleider geeft veel instructies...70 training_cursus/train-de-trainer/train-de-trainer.php
...te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij is het u duidelijk geworden hoe u om moet gaan met specifieke vragen en het geven van instructies. U heeft ook de richtlijnen geleerd waarin mensen zich manifesteren. Daarnaast kent u het leerpatroon van uw kandidaten of medewerkers. De begeleider van deze training geeft u veel instructies en praktijkvoorbeeld...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
...ekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij w...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelst...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
...jkste basiskrachten van het management. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. Daarbij weet u wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelen en vormgeven. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop van deze training hoe u uw medewerkers kunt begeleiden in hun loopbaanplanning. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
Page generated in 0.0496 seconds.