088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Lastige Klanten En Klachtenafhandeling

156

Algemene cursus Lastige Klanten En Klachtenafhandeling


U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training!


Onderwerpen



Resultaat


Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan.
We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Lastige Klanten En Klachtenafhandeling. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Lastige Klanten En Klachtenafhandeling aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Lastige Klanten En Klachtenafhandeling;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Lastige Klanten En Klachtenafhandeling. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Lastige Klanten En Klachtenafhandeling


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Efectis Nederland B.V.8 deelnemers6 trajecten
Van Raam11 deelnemers3 trajecten
Stevens Engineering BV11 deelnemers2 trajecten
Bampro Marine6 deelnemers 
Wijnhoff & Van Gulpen & Larsen B.V.1 deelnemers 
G.S.I Gillet - Scaffolding - Improvement1 deelnemers 
Waterschap Velt En Vecht40 deelnemers 
Legrand Nederland3 deelnemers 
Hyva1 deelnemers 
Van Gelder Telekom GmbH8 deelnemers 
Nationale Nederlanden1 deelnemers 
deelnemers 
Quercus Technical Services2 deelnemers4 trajecten
Flora Nova Hoveniers & Groenvoorzieners BV6 deelnemers 
Sarana VOF5 deelnemers 
Vriesco International Fabrics B.V.6 deelnemers 
E&A Uitzendbureau20 deelnemers 
Hornbach3 deelnemers 
RWM NV1 deelnemers 
DSD Stalinrichting BV8 deelnemers 
Nedac Sorbo BV8 deelnemers 
PM Komponenten B.V.7 deelnemers 
G. Van De Heg B.V.6 deelnemers 
Boomerang Create12 deelnemers6 trajecten
Albert Heijn Online10 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Klantgericht Denken en Handelen. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 03-08-2020
de workshop nederlands voor buitenlanders (nt2) is ideaal voor anderstalige medewerkers die snel de nederlandse taal willen leren. de nadruk bij deze workshop ligt op het nederlands communiceren en spreken op de werkvloer. dit wordt gedaan vanuit een effectieve methode waarbij de nadruk niet ligt op grammatica, maar op actief en praktisch taalgebruik. hierdoor gaat het leren om nederlands te spreken nog sneller en gemakkelijker. het voordeel is dat het resultaat al snel zichtbaar is. uw medewerkers leren de taal stap voor stap. voordat de workshop begint zal er een intaketoets worden afgenomen om het instapniveau van de deelnemers te bepalen. Onderdeel van Klantgericht Denken en Handelen



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Lastige Klanten En Klachtenafhandeling Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Lastige Klanten En Klachtenafhandeling. MT Kader Trainingen: Klantgericht Denken en Handelen. ZZP of Freelance Vacature voor: klantgerichtheid. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: klantgerichtheid Lastige Klanten En Klachtenafhandeling. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen klantgerichtheid Lastige Klanten En Klachtenafhandeling. Nederland

Blog Nieuws:

vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. en wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! de huidige kredietcrisis is bij uitstek de tijd om u te richten op de voordelen van deze managementmethode.

lean by kaizen is een filosofie die staat voor een werkwijze die al menige organisatie aan een vooraanstaande positie in zijn branche heeft geholpen. in deze workshop wordt uitgelegd wat zo kenmerkend is voor deze aanpak en hoe u dit zelf kunt toepassen.

lean by kaizen verbetermanagement en lean by kaizen procesverbetering vormen samen de basis voor het succesvol verbeteren van uw organisatie. aansluitend op deze workshop is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. de inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Kennis kun je niet eisen of afdwingen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Lastige Klanten En Klachtenafhandeling