088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Teambuilding: Welk Karakter Heb Jij

Uw zoek resultaat voor: Teambuilding: Welk Karakter Heb Jij

Cursus Coachend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw d...
53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php

Cursus Persoonlijk Ontwikkelingsplan POP BVT :: In-Company Opleider

... Hoe stelt u een loopbaanplan op? Welke behoeften hebben medewerkers ten aanzien van hun carri?re? Welke rol speelt de organisatie hierin en welke rollen de medewerkers zelf? Er wordt van u steeds vaker verwacht dat u werknemers op een professionele manier kunt adviseren en in hun loopbaan kunt begeleiden. BV&T verzorgt zowel coaching als trainingstrajecten waarbij u instrumenten leert kennen die u kunt inzetten tijdens de begelei...
52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php

Cursus Situationeel Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe st...
10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php

Cursus Communicatievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het b...
20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Ho...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

...ulieren Voor FunctioneringsgesprekkenFouten Bij OordeelsvormingFeedback GevenGrenzen Stellen En Vriendelijk AfwijzenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om op een juiste manier functioneringsgesprekken af te nemen. U weet welke aanpak het beste past bij welke werknemer. U bent in staat om een goede voorbereiding vast te leggen. U kent de instrumenten die u wilt gebruiken om zodoende het maximale uit het functioneringsgesprek te halen. Tevens weet u de einddoelen van het functioneringsgesprek te borgen aan uw kwaliteitssysteem. Hiermee blijft u altijd up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen binnen uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelne...
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

...n slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Effecti...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Cursus Onderhoudsbeheersing BVT :: In-Company Opleider

...telijnsonderhoud. De vaardigheden die zij hiervoor nodig hebben leren zij vaak niet in de basisopleiding. BV&T kent de onderhoudstaken. Door deze cursus te volgen bent u als onderhoudsverantwoordelijke in staat om onderhoud uit het ?gedoogbeleid? te halen en kunt u aantonen welke besparingen u realiseert en hoe u aan de bedrijfsdoelstellingen een wezenlijke bijdrage levert. Onderwerpen Onderhoudsvormen OnderhoudsinformatiesystemenKosten Van (levensduur) OnderhoudWerkstroombeheersing (netwerkplanning)OnderhoudskengetallenOnderhoudsconceptPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze cursus bent u in staat om op verantwoorde, doelmatige en effici?nte wijze de onderhoudsdoelstellingen te beheersen en de werkzaamheden op kostenbewuste wijze te beheren en uit te voeren. Aansluitend op alle niveaus Ieder...
8 training_cursus/bedrijfskunde_logistiek/onderhoudsbeheersing.php

Cursus Inwerken En Instrueren BVT :: In-Company Opleider

...voorkomen biedt BV&T een cursus aan waarin u leert om op de juiste manier instructies te geven.BV&T biedt voor al uw vragen over instructies geven een uitstekend en volledig passend programma. In ons coachingsprogramma bespreken wij uitvoerig hoe u instructies ziet en welke tools wij kunnen aanreiken. Uit deze uitvoerige intake weten wij welke leerstof u expliciet nodig heeft om uw situatie te verbeteren. Via theoretische inleidingen worden de noodzakelijke didactische en onderwijskundige principes uitgelegd. Het leren overbrengen van kennis en vaardigheden vindt plaats door middel van diverse werkvormen. Voorbeelden van deze werkvormen zijn: instructie- en overdrachtstechnieken, samenwerkingsvormen en spelvormen. Daarbij ontvangt u tijdens deze cursus veel praktijkvoorbeelden van onze docent. Onderwerpen De Definitie Van L...
24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php

Cursus Projectmanagement BVT :: In-Company Opleider

...ken En Methodes Van ProjectenWerken Met DeadlinesWerken Met BeslissingsdocumentenVoortgangsrapportagePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is ontwikkeld voor (aankomend) projectleiders, leidinggevenden en voor hen, die nog geen ervaring hebben met projectmanagement. Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training bent u in staat een duidelijke en heldere invulling te geven aan de verschillende aspecten van projecten. Daarnaast weet u projecttaken te delegeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, bre...
56 training_cursus/cursus-project-management/training-praktische-projectmanagement.php

Cursus Kwaliteitsbewustzijn BVT :: In-Company Opleider

...s te verhogen. Onderwerpen De Definitie Van 'kwaliteit' Wat Is Service?Kwaliteit Van De OrganisatieProcesbeheersing En KlantgerichtheidEventuele Actieve ActiviteitenKwaliteit Op De Eigen WerkplekBedrijfsdoelstelling Uitdragen Resultaten Na afloop van deze cursus hebt u een totaaloverzicht van alle onderwerpen die binnen uw organisatie afspelen. U bent up-to-date met de noodzakelijke kennis die u gebruikt in uw dagelijks werk. Daarnaast kijkt u op een andere manier tegen het belang van uw werk aan omdat u nu weet wat voor invloed uw werk heeft op het kwaliteitsniveau van uw organisatie. Daarom houdt u na het volgen van deze cursus meer rekening met de kwaliteit tijdens uw werkzaamheden. Hierdoor is er een zichtbare verbetering in uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelf...
27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php

Cursus Timemanagement BVT :: In-Company Opleider

... U kent het wel, veel werk, hoge werkdruk, zaken niet afkrijgen. Speelt dit binnen uw organisatie, dan hebben wij een doeltreffende training voor u. In de training wordt aandacht besteed aan een tweetal punten m.b.t. time management, t.w. effectiviteit en efficiency. Boeiend om te zien ~wat doe ik in mijn tijd~ hoe u omgaat met tijd en taken. Prioriteiten stellen vormt hierin een belangrijk onderdeel, waarbij aspecten als assertivi...
60 training_cursus/time-management/cursus_timemanagement.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...e centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Telefoon- en Receptiemedewerker, bij deze curs...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Basis Effectief Communicatie BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training...
21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

Cursus Persoonlijke Effectiviteit BVT :: In-Company Opleider

...Van Aanpak OpstellenDiSC Inzicht In Uzelf En AnderenKernkwaliteitenEffectief CommunicerenAssertief Optreden360 Graden FeedbackOmgaan Met Conflicten En BelangentegenstellingenTimemanagement Resultaten Tijdens deze praktijkgerichte en herkenbare training leert u op welke wijze uw doelstellingen op een slagvaardige wijze kunnen worden gerealiseerd. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarbij leert u effectief te communiceren en om te gaan met verschillende communicatiestijlen. Hierdoor kunt u de relaties met uw medewerkers gemakkelijker onderhouden. U krijgt inzicht in uw talenten en capaciteiten en uw sterke en zwakke punten. Daarnaast krijgt u tools aangereikt om het beste uit uzelf te halen. Na deze training bent u beter in staat om doelmatiger, effectiever en succesvoller te handelen. Aansluitend op alle niveaus Ied...
50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php

Page generated in 0.0655 seconds.