088-7744333
58
Effectieve cursus Kwaliteitszorg
![]()
Een verkoper binnen- of buitendienst dient over veel praktische kennis en uitstekende commerciele, communicatieve vaardigheden te beschikken. Tijdens deze zeer praktijkgerichte verkooptraining verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden om op een inspirerende wijze uw product op de markt te zetten. Kennis en vaardigheden worden in deze training op zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd. Het gaat erom uw product op de juiste manier aan de man te brengen.
Onderwerpen
Resultaat
![]()
Na afloop van deze training bent u een professionele verkoper. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Tijdens de training bent u veel met praktijkopdrachten en rollenspelen bezig, waardoor u slagvaardiger wordt. U boekt direct winst na het volgen van deze training!!
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Kwaliteitszorg. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Kwaliteitszorg aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Kwaliteitszorg;
Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Kwaliteitszorg. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Kwaliteitszorg
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Hollander Techniek 1 deelnemers 27 trajecten SHL-Groep Stichting Huisartsen Laboratorium 5 deelnemers Albert Heijn Online Utrecht 10 deelnemers DOC Kaas 24 deelnemers 3 trajecten Comfort Trappen 3 deelnemers Geelen Beton Wanssum BV 9 deelnemers 2 trajecten DHG 1 deelnemers 2 trajecten Xeltis 23 deelnemers 3 trajecten Lyondell Bayer Manufacturing Maasvlakte VOF 20 deelnemers Alvero Kantoormeubelverhuur 9 deelnemers Alkor Draka 2 deelnemers Lineage Logistics Bergen Op Zoom 8 deelnemers GroningerHuis 2 deelnemers Gynetics Medical Products 1 deelnemers 2 trajecten Koninklijke Bibliotheek 2 deelnemers Dr. Rath Health Programs 10 deelnemers 2 trajecten Novolex BV 4 deelnemers 3 trajecten Korton 2 deelnemers Winkels Techniek Hoofdvestiging 1 deelnemers KMN Kind & Co 8 deelnemers MorgenWonen B.V. 1 deelnemers Gemeente Lelystad 16 deelnemers BitLibre 1 deelnemers Dun&Bradstreet 8 deelnemers 2 trajecten Veiligheidsregio Utrecht 12 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Succesvol Verkopen. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 03-02-2025
conflicten ontstaan in elke werkomgeving. er kunnen verschillende belangen ontstaan. men krijgt heftige kritiek. er kunnen allerlei verstoringen in de communicatie ontstaan. daar waar mensen met elkaar werken bestaan verschillen. conflictsituaties roepen vaak spanningen op en mensen ervaren een conflict vaak als destructief. als er echter goed met conflicten wordt omgegaan zijn ze juist constructief. conflicten lossen vaak iets op, werken verhelderend en brengen oplossingen met zich mee voor werkproblemen. de samenwerking wordt verbeterd. in de workshop conflicthantering krijgen deelnemers inzicht in hun manier van conflicthantering en in verschillende soorten conflicten. op deze manier kunnen zij kennisnemen van zijn eigen voorkeursstijl van conflicthantering en wordt er geoefend met andere stijlen, namelijk de stijl die op dat moment het meest effectief is. Onderdeel van Succesvol Verkopen
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Kwaliteitszorg Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Kwaliteitszorg. MT Kader Trainingen: Succesvol Verkopen. ZZP of Freelance Vacature voor: verkoop training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: verkoop training Kwaliteitszorg. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen verkoop training Kwaliteitszorg. NederlandBlog Nieuws:
feedback is een ruim begrip. het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. dit is echter niet waar. feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks bewust is. daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. door het geven van feedback kunnen medewerkers in hun gedrag en prestaties worden bijgestuurd of gestimuleerd. en zonder feedback weten we niet wat wat goed gaat of wat juist beter kan. in deze feedbackworkshop leert u feedback te geven en te ontvangen en concreet en helder te communiceren. daardoor kunt u beter samenwerken met uw medewerkers en kunnen jullie elkaar beter motiveren. deze workshop verhoogt het vertrouwen, de empathie en het respect binnen uw bedrijf. in deze feedbackworkshop besteden we ook aandacht aan het organiseren van uw eigen feedback.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Kwaliteitszorg