088-7744333
220
Algemene cursus Doel Van Het Beoordelen
Door succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd.
Onderwerpen
- Optimale Afstemming Voor Dit Traject;
- Doel Van Het Beoordelen
- Verwachtingen Van U En Uw Medewerkers
- Structuur En Opbouw Van Het Gesprek
- Effectieve Communicatie Met Uw Medewerkers
- Motivatie Van Uw Medewerkers
- Competenties Analyse Van Het Functioneren
- Medewerkers Respectvol Aanspreken
- Coachingsvaardigheden
- Omgaan Met Lastige Situaties En Emoties
- Geven Van Complimenten
- Praktijksituaties En Casussen
- Persoonlijk Actieplan.
Resultaat
Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichten en welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorteren en motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesprekstechnieken en juiste interacties waardoor het gesprek soepel verloopt. Ook heeft u geleerd om om te gaan met negatieve beoordelingen en lastige (emotionele) situaties.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Doel Van Het Beoordelen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Doel Van Het Beoordelen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Doel Van Het Beoordelen;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Doel Van Het Beoordelen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Doel Van Het Beoordelen
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training Leidinggeven, Leiden of Lijden
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training Feedback Middenkader
training Resultaat Effectief
training Verzuimgesprekken
training Beoordelingsgesprekken voeren
cursus Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
training Instructievaardigheden
cursus Ziekteverzuim management
training Teambuilding met de juiste
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Verandermanagement
coaching Persoonlijke Effectiviteit
cursus Efficiënt en
training Voorkomen van een Burn-Out
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Gemeente Lochem 13 deelnemers Vivisol Nederland B.V. 15 deelnemers Carrier To Carrier Telecom B.V. 1 deelnemers Lineage Logistics Bergen Op Zoom 8 deelnemers Dumaco - ReviconBarosta B.V. 11 deelnemers Politie | Landelijke Eenheid | DLOC 9 deelnemers IJssel Technologie B.v. 5 deelnemers Tuindeco International BV 8 deelnemers 2 trajecten Sunny Cars Nederland 1 deelnemers Electrotechniek Hollander 8 deelnemers Distrifresh B.V. 13 deelnemers 2 trajecten Keter Benelux B.V. 16 deelnemers Conduct 8 deelnemers WMD 6 deelnemers Zincoat B.V. 3 deelnemers 2 trajecten Trio-bedrijven 8 deelnemers Mapi Values Netherlands BV 1 deelnemers 2 trajecten Jeurgens Banket BV 8 deelnemers 3 trajecten EcoSmart Nederland BV 7 deelnemers Snowworld Zoetermeer 8 deelnemers Laura Staalcentrum Maastricht BV 9 deelnemers Bakkersland Hoogeveen 2 deelnemers Bakkerij Paulissen B.V. 60 deelnemers 3 trajecten Dusseldorp Infra, Sloop En Milieutechniek 1 deelnemers Klaver Infratechniek B.V. 2 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Beoordelingsgesprekken voeren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 06-05-2024
hoe verloopt communicatie nu precies? welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? wat is non-verbale communicatie? hoe belangrijk is goed waarnemen? moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? in deze workshop worden de zojuist genoemde vragen beantwoord.
tijdens deze workshop worden er verschillende thema`s behandeld. u bepaalt zelf de inhoud van uw workshop. de thema`s die u wilt behandelen worden door bv&t in een tijdspad uitgewerkt; hierdoor wordt de ideale workshop voor u verzorgd. Onderdeel van Beoordelingsgesprekken voeren
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Doel Van Het Beoordelen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Doel Van Het Beoordelen. MT Kader Trainingen: Beoordelingsgesprekken voeren. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus beoordelingsgesprekken. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus beoordelingsgesprekken Doel Van Het Beoordelen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus beoordelingsgesprekken Doel Van Het Beoordelen. NederlandBlog Nieuws:
elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. binnen elk van die afdelingen en hun eigen processen vindt verspilling plaats. soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. deze workshop geeft inzicht in die verspillingen en bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden.
lean by kaizen (procesverbetering) is het vervolg op de workshop lean by kaizen (verbetermanagement). samen vormen zij de basis om uw organisatie succesvol te verbeteren. aansluitend op deze workshop is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. de inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld.
doelgroep:
lean by kaizen procesverbetering richt zich op alle medewerk(st)ers binnen uw organisatie.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Doel Van Het Beoordelen