088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Stimulerend En Situationeel

12

Algemene cursus Stimulerend En Situationeel


Deze zeer praktijkgerichte training voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. Alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen met praktijksituaties. Tussen de bijeenkomsten door werkt u aan praktijkgerichte opdrachten.


Onderwerpen



Resultaat


U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekken en behouden van talentvolle medewerkers. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. Daarbij weet u wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelen en vormgeven. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop van deze training hoe u uw medewerkers kunt begeleiden in hun loopbaanplanning.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Stimulerend En Situationeel. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Stimulerend En Situationeel aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Stimulerend En Situationeel;


Aantal bijeenkomsten: 4
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Stimulerend En Situationeel. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Stimulerend En Situationeel


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Basis Effectief Communicatie
training Medezeggenschap OR
cursus Omgaan met agressie

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
B&S Revalidatie-Techniek B.V.9 deelnemers 
Van Vugt Kruiden B.V.1 deelnemers 
Nestle Waters Direct B.V.1 deelnemers2 trajecten
Sodexo8 deelnemers 
Stichting Educatie Atrium Innovations10 deelnemers 
Sarana VOF5 deelnemers 
Albert Heijn Online - Bleiswijk8 deelnemers 
Quasar5 deelnemers 
Min Van Landbouw1 deelnemers 
Wedeo5 deelnemers 
Albert Heijn Online - Eindhoven8 deelnemers 
Korton Group7 deelnemers 
Kids First4 deelnemers3 trajecten
Aanbestedingskalender1 deelnemers 
UMC Utrecht8 deelnemers 
Knoop College2 deelnemers 
Bampro Marine6 deelnemers 
Efectis Nederland B.V.8 deelnemers6 trajecten
Dr. Rath Health Programs10 deelnemers2 trajecten
Industria Technische Verlichting8 deelnemers5 trajecten
Mapi Values4 deelnemers4 trajecten
Broekman Logistics4 deelnemers 
Lubbers 5 deelnemers3 trajecten
Simons Halal Food7 deelnemers4 trajecten
Essent Energie Productie BV1 deelnemers3 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Optimaal Leidinggeven. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
feedback is een ruim begrip. het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. dit is echter niet waar. feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks bewust is. daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. door het geven van feedback kunnen medewerkers in hun gedrag en prestaties worden bijgestuurd of gestimuleerd. en zonder feedback weten we niet wat wat goed gaat of wat juist beter kan. in deze feedbackworkshop leert u feedback te geven en te ontvangen en concreet en helder te communiceren. daardoor kunt u beter samenwerken met uw medewerkers en kunnen jullie elkaar beter motiveren. deze workshop verhoogt het vertrouwen, de empathie en het respect binnen uw bedrijf. in deze feedbackworkshop besteden we ook aandacht aan het organiseren van uw eigen feedback. Onderdeel van Optimaal Leidinggeven



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Stimulerend En Situationeel Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Stimulerend En Situationeel. MT Kader Trainingen: Optimaal Leidinggeven. ZZP of Freelance Vacature voor: effectief leidinggeven. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: effectief leidinggeven Stimulerend En Situationeel. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen effectief leidinggeven Stimulerend En Situationeel. Nederland

Blog Nieuws:

door succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? dan is deze workshop uitstekend geschikt voor u. in deze workshop leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
In te hoge verwachting schuilt de grootste teleurstelling.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Stimulerend En Situationeel