088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Organisatieprocessen

225

Algemene cursus Organisatieprocessen


Deze Six Sigma training is bijzonder ten opzichte van andere Six Sigma trainingen en cursussen. In deze training Six Sigma wordt niet een model uitgelegd, maar laten we de methode tot leven komen. De training Six Sigma zijn meestal technisch van karakter, maar het is veel spannender en nuttiger Six Sigma te ervaren samen met collega`s. Het is een wetmatigheid dat integrale verbeteringen alleen door teams kunnen worden gerealiseerd. De leden van zo`n team moeten daarom in de eerste plaats goed kunnen samenwerken voordat ze uberhaupt in staat zijn een probleem goed op te lossen. In de tweede plaats moeten de teamleden, medewerkers en/of leidinggevenden zeer goed begrijpen welke technieken ze kunnen toepassen in welke situatie. We hebben deze training Six Sigma zodanig vormgegeven dat zowel de samenwerking als de logica van het verbeterproces worden ervaren.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij weet u na deze training wat belangrijk is voor de klant. U bent in staat om Six Sigma uit te voeren voor een project onder begeleiding van een coach. Daarnaast wordt de variatie in productie- en bedrijfsprocessen geminimaliseerd en kunt u zich focussen op de kernprocessen.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Organisatieprocessen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Organisatieprocessen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Organisatieprocessen;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Organisatieprocessen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Organisatieprocessen


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
e-Learning AVG
training NEN 15224 Kwaliteitstraining

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Dematic5 deelnemers 
Eleos9 deelnemers 
Sealane Coldstorage BV5 deelnemers 
BOOMKWEKERIJ BONESCHANSKER2 deelnemers 
ProQR Therapeutics N.V.8 deelnemers 
Verano9 deelnemers 
SouthernHill B.V.2 deelnemers 
Centrum Maliebaan28 deelnemers 
Numidia B.V.8 deelnemers10 trajecten
CONO Kaasmakers8 deelnemers 
Siblu Camping Lauwersoog6 deelnemers 
ARCADIS NV1 deelnemers2 trajecten
Rabobank Nederland3 deelnemers 
Reich Benelux Office3 deelnemers 
Life Technologies6 deelnemers2 trajecten
Unive Verzekeringen 9 deelnemers 
Nederlandse Transport Mij BV6 deelnemers 
Urbain Trade Bv2 deelnemers 
VTS-PN1 deelnemers 
Holland Trading Group5 deelnemers2 trajecten
Bakkersland Hoogeveen2 deelnemers 
Bakker Magnetics BV2 deelnemers5 trajecten
SBS 6 Productions6 deelnemers2 trajecten
Bal Seal Engineering Europe BV2 deelnemers 
Lightwell B.V.4 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Six Sigma Kwaliteit. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
heeft u in uw werk te maken met duitse contacten? dan is het onmisbaar om de duitse taal te beheersen. ondanks dat veel duitse bedrijven tegenwoordig ook engels spreken, blijft het belangrijk om duits te kunnen spreken wanneer u zaken doet met duitse bedrijven. wanneer u een duitse brief kunt schrijven zonder taalfouten en/of een gesprek kunt voeren in het duits met uw zakelijke relaties, kunt u de professionaliteit van uw organisatie waarborgen. daarnaast kunt u op die manier uw internationale concurrenten voor zijn.

de duitse taal beheersen is echter makkelijker gezegd dan gedaan. zo worden de naamvallen in de duitse grammatica erg lastig gevonden. tevens wordt de duitse manier van zaken doen vaak als formeler ervaren vergeleken nederland. wilt u leren om zakelijke gesprekken te voeren of om zakelijke brieven te schrijven in het duits? of richt u zich liever op andere onderwerpen met betrekking tot de workshop zakelijk duits? bij bv&t kunt u terecht voor een workshop zakelijk duits op maat. Onderdeel van Six Sigma Kwaliteit



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Organisatieprocessen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Organisatieprocessen. MT Kader Trainingen: Six Sigma Kwaliteit. ZZP of Freelance Vacature voor: six sigma kwaliteit cursus. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: six sigma kwaliteit cursus Organisatieprocessen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen six sigma kwaliteit cursus Organisatieprocessen. Nederland

Blog Nieuws:

u verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? door net dat beetje extra te bieden. extra service te geven. u te verplaatsen in uw klant. dit maakt het verschil. tijdens deze workshop komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. hoe u dit bereikt? dat leert u tijdens deze workshop!

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Een slecht werkman geeft zijn gereedschap de schuld.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Organisatieprocessen