088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur

205

Algemene cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur


~Prestatieinkoop~ of ook wel Best Value Procurement - het gedachtegoed om objectief een groot project in te kopen. Prestatieinkoop draagt bij aan het realiseren van strategische doelen op een zo effectief mogelijke manier. De basis voor de training presatie-inkoop is dat alle facetten worden meegenomen (ALL-IN) bij de offertes die u gaat ontvangen, geen verassingen of nacalculatie. De trainer neemt u mee in verschillende inkoopmethodiek waarbij aanbieders maximale ruimte krijgen om zich van elkaar te onderscheiden. Hierdoor kan uw inkooporganisatie met weinig energie de beste aanbieder identificeren. Het resultaat is een keten die betere resultaten levert. Hoe dat precies werkt, leert u tijdens deze training.


Onderwerpen



Resultaat


Na de training bent u effectief en doeltreffend in:
1. Uw zienswijze is verbreed
2. Inzicht in (verbetermogelijkheden van) uw eigen activiteiten
3. Geleerd van praktijkervaringen en oefeningen
4. Concrete en direct toepasbare tips en suggesties gekregen


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 8 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Hornbach3 deelnemers 
Intravant BV1 deelnemers 
Cashmaster B.V. Enschede1 deelnemers 
Albert Heijn Online HSC Almere6 deelnemers5 trajecten
IKNO11 deelnemers 
De Groot & Visser BV3 deelnemers 
Openbaar Onderwijs Groningen3 deelnemers 
Mechatronics - Kverneland Group5 deelnemers2 trajecten
Zuiderhuis Isidorus1 deelnemers 
Totaalsolar Marum4 deelnemers 
Schouten En Nellissen1 deelnemers5 trajecten
Kliniek Amsterdamse Tandartsen1 deelnemers 
Wecovi BV2 deelnemers5 trajecten
Nestle Waters Direct B.V.1 deelnemers2 trajecten
Draka Comteq1 deelnemers3 trajecten
PWN Waterleidingsbedrijf10 deelnemers 
ESE International1 deelnemers 
Nederlandse Brandwonden Stichting5 deelnemers 
FYSIO EYS1 deelnemers 
Kersten Europe B.V.12 deelnemers 
Ministerie Van Defensie20 deelnemers3 trajecten
G. Van De Heg B.V.6 deelnemers 
GGD Zeeland14 deelnemers 
Heutink Primair Onderwijs BV1 deelnemers 
Stichtd6 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Prestatie Inkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
hoe verbeter ik mijn persoonlijke effectiviteit? contacten met anderen zoals medewerkers en leidinggevenden zijn essentieel voor een goede samenwerking en functioneren. als de communicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. in deze workshop worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. we werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en handelen. Onderdeel van Prestatie Inkoop



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. MT Kader Trainingen: Prestatie Inkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: training prestatie inkoop. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training prestatie inkoop Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training prestatie inkoop Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur. Nederland

Blog Nieuws:

een belangrijke voorwaarde voor de effectiviteit van een kam-systeem (kwaliteit, arbo, milieu) is dat organisaties procesgerichte interne audits uitvoeren, waarmee de kam-elementen interne auditor onderzocht kunnen worden op de juiste werking ervan. deze audits beïnvloeden het draagvlak en de effectiviteit van het kam-systeem en vragen daarom de inzet van geschoolde mensen voor het uitvoeren van interne audits.

auditeren is een vak en zoals bij ieder vak is ook bij auditeren actuele vakkennis noodzakelijk. de workshop interne auditor is een van die trajecten, die noodzakelijk zijn binnen de organisatie. in diverse normen (iso 9001, haccp, iso 18001, iso 14001 en/of as 9100) wordt de term ‘interne audits’ genoemd. in de workshop interne auditor worden de basisprincipes behandeld, zodat u volgens deze normen een interne audits kunt uitvoeren.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Als je enige gereedschap een hamer is,
ziet elk probleem eruit als een spijker.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Waarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak Teleur