088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Lezen Interpreteren Van Een Marketingplan

286

Algemene cursus Lezen Interpreteren Van Een Marketingplan


Bent u werkzaam (Toekomstig) op de afdeling Marketing of Communicatie die op een effectieve wijze u en uw collega`s naar een hoger plan willen trekken en hun kennis en vaardigheden in dit vakgebied verder willen ontplooien.

Vooraf aan de training zal een persoonlijk intake of doelstelling worden gevraagd.

In deze training leert u met concrete tools en voorbeelden om op een effectieve wijze met marketing en (marketing)communicatie binnen uw organisatie aan de slag te gaan. U kent de doelstellingen van de afdeling en ontwikkelt de vaardigheden om uw taken als marketingmedewerker uit te voeren. U plant effectiever en heeft een beter inzicht in het marketingbeleid. Concreet, actief, resultaatgericht en direct toepasbaar kenmerken deze waardevolle training.


Onderwerpen



Resultaat


Na deze doelgerichte training Effectieve Marketing kunt u de begrippen van de marketing(communicatie). Een plan opzetten omtrent meerdere maanden en/of jaren is onderdeel van het geheel (marketingplan).
Ook kunt u de verschillende online technieken toepassen in de marketing, zowel voor online als hardcopy marketing. U gaat met veel meer creatieve wijze de processen aansturen en vormgeven. Na deze training kunt u de verschillende marketingteksten beter lezen en interpreteren. Een training die volledig aansluit bij uw wensen is ons uitgangspunt.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Lezen Interpreteren Van Een Marketingplan. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Lezen Interpreteren Van Een Marketingplan aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Lezen Interpreteren Van Een Marketingplan;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Lezen Interpreteren Van Een Marketingplan. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Lezen Interpreteren Van Een Marketingplan


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
DB Schenker Rail Nederland BV5 deelnemers 
Nienhuis Montessori BV6 deelnemers 
Ingenieursbureau Gemeente Groningen12 deelnemers2 trajecten
Stichting Carinova32 deelnemers 
Parkmobile Group4 deelnemers 
Politie IJsselland8 deelnemers 
BitLibre1 deelnemers 
Wijnhoff & Van Gulpen & Larsen B.V.8 deelnemers 
Hertalan Kampen6 deelnemers 
UWV7 deelnemers3 trajecten
Asav Hef- En Hijstechniek B.V.2 deelnemers 
Thermobile Industries Holding B.V.3 deelnemers 
IJssel Technologie3 deelnemers 
Cogas Facilitaire Diensten B.V.10 deelnemers 
Adri En Zoon B.V.8 deelnemers 
Dyckerhoff Basal Nederland B.v.20 deelnemers 
Tandarts Heemskerk-Citadel1 deelnemers 
Gemeente Helmond20 deelnemers 
C.Ouwehand B.V.3 deelnemers 
MODEXPRESS1 deelnemers 
Xidata1 deelnemers5 trajecten
Van Gelder Groep10 deelnemers 
Vion Boxtel B.V. deelnemers4 trajecten
Bal Seal Engineering Europe BV2 deelnemers 
Cornerstone Bible College7 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectieve Marketing (Praktijk-gericht). Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te maken of een dienst van goede kwaliteit te verlenen. in deze boeiende en zeer praktijkgerichte workshop komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de kam (qhse), aan de orde. na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.

deze workshop is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. de wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. daarbij wordt de workshop op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. op deze manier draagt deze workshop bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze workshop actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen. Onderdeel van Effectieve Marketing (Praktijk-gericht)



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Lezen interpreteren Van Een Marketingplan Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Lezen interpreteren Van Een Marketingplan. MT Kader Trainingen: Effectieve Marketing (Praktijk-gericht). ZZP of Freelance Vacature voor: verkoop marketing praktisch effectief. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: verkoop marketing praktisch effectief Lezen interpreteren Van Een Marketingplan. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen verkoop marketing praktisch effectief Lezen interpreteren Van Een Marketingplan. Nederland

Blog Nieuws:

de workshop nederlands voor buitenlanders (nt2) is ideaal voor anderstalige medewerkers die snel de nederlandse taal willen leren. de nadruk bij deze workshop ligt op het nederlands communiceren en spreken op de werkvloer. dit wordt gedaan vanuit een effectieve methode waarbij de nadruk niet ligt op grammatica, maar op actief en praktisch taalgebruik. hierdoor gaat het leren om nederlands te spreken nog sneller en gemakkelijker. het voordeel is dat het resultaat al snel zichtbaar is. uw medewerkers leren de taal stap voor stap. voordat de workshop begint zal er een intaketoets worden afgenomen om het instapniveau van de deelnemers te bepalen.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Wel eens gedacht aan: IKKE IKKE IKKE...

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Lezen Interpreteren Van Een Marketingplan