088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Taal cursus

Uw zoek resultaat voor: Taal cursus

Cursus Engels Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... Effectief communiceren en samenwerken in het Engels! Wilt u perfect Engels leren spreken, schrijven, lezen en verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Engelse relaties (inter)nationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golfen wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Engelssprekend land...
62 training_cursus/taaltraining/cursus-engels-voor-gevorderden.php

Cursus Engels Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

... In de cursus Engels komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfv...
61 training_cursus/taaltraining/engels_voor_beginners.php

Cursus Spaans Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... Omdat u deze taal buitengewoon goed wilt spreken! Wilt u perfect Spaans leren spreken, schrijven, lezen en verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Spaanse relaties of internationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golven wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Spaanssprekend land? ...
66 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-gevorderden.php

Cursus Russisch Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... Omdat u deze taal buitengewoon goed wilt spreken! Wilt u perfect Russisch leren spreken, schrijven, lezen en verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Russische relaties of internationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golven wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Russisch sprekend...
68 training_cursus/cursus-russisch/russisch-voor-gevorderden.php

Cursus Duits Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Duits op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Duits communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Intake Voor De Cursus Duits; Keuze Uit Diverse TrainingsvormenErvaren En Professionele Duitse TaaltrainersBranche Specifieke ErvaringWoordenteksten Lezen / UitsprekenDagelijkse OmgangstaalZakelijk DuitsPraktijkgerichte En Werkgerelateerde TrainingenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U kunt na deze cursus zakelijk en prive corresponderen, de meest uiteenlopende documenten lezen (ook de meer complexe) en vloeiend gesprekken voeren...
64 training_cursus/cursus-duits-talen-duits-gevorderd/cursus-duits-voor-gevorderden.php

Cursus Spaans Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

...eden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Spaans op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Spaans communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Vaardighedentoets; OrganisatiedoelstellingSpaanse EtiquetteSprekenLuisterenGrammaticaSchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U spreekt met meer zelfvertrouwen Spaans. U leert de taal vloeiender te spreken en uw luistervaardigheid neemt aanzienlijk toe. Uw woordenschat wordt uitgebreid en u leert de taal, zowel in het zakelijk verkeer, alsook in de zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw w...
65 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-beginners.php

Cursus Duits Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

... u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Duits op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Duits communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingDuitse EtiquetteSprekenLuisterenGrammaticaSchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U spreekt met meer zelfvertrouwen Duits. U leert de taal vloeiender te spreken en uw luistervaardigheid neemt aanzienlijk toe. Uw woordenschat wordt uitgebreid en u leert de taal, zowel in het zakelijk verkeer, alsook in de zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksi...
63 training_cursus/begin_cursus_duits/duits_voor_beginners.php

Cursus Russisch Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

...t u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Russisch op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Russisch communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingRussische EtiquetteSprekenLuisterenGrammaticaSchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U spreekt met meer zelfvertrouwen Russisch. U leert de taal vloeiender spreken en uw luistervaardigheid neemt aanzienlijk toe. Uw woordenschat wordt uitgebreid en u leert de taal, zowel in het zakelijk verkeer, alsook in de zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werk...
67 training_cursus/russische_cursus/russisch_voor_beginners.php

Cursus Kwaliteitsbewustzijn BVT :: In-Company Opleider

.... Onderwerpen De Definitie Van 'kwaliteit' Wat Is Service?Kwaliteit Van De OrganisatieProcesbeheersing En KlantgerichtheidEventuele Actieve ActiviteitenKwaliteit Op De Eigen WerkplekBedrijfsdoelstelling Uitdragen Resultaten Na afloop van deze cursus hebt u een totaaloverzicht van alle onderwerpen die binnen uw organisatie afspelen. U bent up-to-date met de noodzakelijke kennis die u gebruikt in uw dagelijks werk. Daarnaast kijkt u op een andere manier tegen het belang van uw werk aan omdat u nu weet wat voor invloed uw werk heeft op het kwaliteitsniveau van uw organisatie. Daarom houdt u na het volgen van deze cursus meer rekening met de kwaliteit tijdens uw werkzaamheden. Hierdoor is er een zichtbare verbetering in uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen he...
27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

.... Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen Doelen En Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door ...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...jk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenC...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus VAPRO Basis Operator BVT :: In-Company Opleider

...rocesbeheersing. De ondersteunende vakken onderbouwen de werkzaam in de mechanische of proces industrie zit in dit pakket.Een basisoperator bedient en onderhoudt de machines en installaties in een procestechnisch bedrijf. Bijvoorbeeld een kunststoffenbedrijf, metaalproducent, aardewerkproducent, glaswerkproducent of papierproducent. Als er een storing is dan wordt deze door de operator verholpen. Tijdens cursus VAPRO basisoperator leert u alles over de apparaten waarmee u werkt en hoe u eventuele reparaties uitvoert. Bij alles wat u doet staat veiligheid voorop. Onderwerpen Taken Van Een Operator Zelfstandig Bewaken En RegelenBasis ProcestechniekProcesonderhoudOver Het ProcesverloopVerrichten Van Eenvoudig OnderhoudAssisteren Bij Complexe Onderhouds- En OmbouwwerkzaamhedenVeilig Werken In Een Product...
72 training_cursus/cursus-technisch-vakkracht/basisoperator-voorheen-vapro-basis.php

Cursus Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken BVT :: In-Company Opleider

...gProjectmatig En Effectief OrganiserenKwaliteit En Eigen VakkennisPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u een professioneel commercieel medewerker. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Door middel van de praktijkopdrachten en rollenspelen heeft u uzelf slagvaardiger gemaakt. U kunt voortaan zonder moeite een commercieel gesprek voeren en u kunt de geleerde onderhandelingsvaardigheden met succes in de dagelijkse praktijk toepassen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat el...
17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php

Cursus Succesvol Verkopen BVT :: In-Company Opleider

...ve Mailings En BeheerTelefonische Communicatie En AcquisitieKwaliteitszorgPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na afloop van deze training bent u een professionele verkoper. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Tijdens de training bent u veel met praktijkopdrachten en rollenspelen bezig, waardoor u slagvaardiger wordt. U boekt direct winst na het volgen van deze training!! Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom T...
58 training_cursus/verkoop_training/succes-vol-verkopen-praktijk_gericht.php

Cursus Rapporteren Notuleren BVT :: In-Company Opleider

...ezier op dan voorheen. Uw rapporten zijn beduidend minder omvangrijk dan voor de training. Verder weet u waar u met schrijven goed in bent en wat u nog wilt verbeteren. Onderwerpen Doelstellingen Van Rapporten En Verslagen, Rapport PlanOpbouwTeksten Opzetten (Nederlandse Taal)Verschillende TechniekenSamenvatten En ConclusiesPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent nu in staat in kortere tijd betere schriftelijke rapportage te maken. U schrijft systematisch `van introductie tot conclusie`. Bovendien stelt u rapporten/verslagen zo op, dat het echt wordt gelezen. U kunt uw eigen verslag/rapport kritisch beoordelen op stijl, opzet, schrijven, inhoud, omvang en uw eigen juiste conclusie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T ...
57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php

Page generated in 0.0547 seconds.