...lige medewerkers die snel de Nederlandse taal willen leren. De nadruk bij deze cursus ligt op het Nederlands communiceren en spreken op de werkvloer. Dit wordt gedaan vanuit een effectieve methode waarbij de nadruk niet ligt op grammatica, maar op actief en praktisch taalgebruik. Hierdoor gaat het leren om Nederlands te spreken nog sneller en gemakkelijker. Het voordeel is dat het resultaat al snel zichtbaar is. Uw medewerkers leren de taal stap voor stap. Voordat de cursus begint zal er een intaketoets worden afgenomen om het instapniveau van de deelnemers te bepalen. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenlijsten Afgestemd Op De Functie En Het Niveau Van De DeelnemerNederlandse Uitdrukkingen En BegrippenBasisgrammaticaWoorden Leren Gekoppeld Aan Nieuwe Woorden Uit De TekstHet Voeren Van ...108 /training_cursus/cursus-nederlands-anderstalig-nt1-nt2/cursus-nederlands-vreemde-talen.php
... Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit n...159 /training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php
... Steeds meer bestuurders, managers en directeuren zien het belang van professioneel geschreven toespraken. Een sterke, originele en evenwichtige toespraak zorgt niet alleen voor heldere communicatie, maar brengt ook een sfeertje in de zaal. Daarentegen leidt een saaie, warrige of vage speech slechts tot kromme tenen of plaatsvervangende schaamte. Goud waard dus, een goede speech. Maar moeilijk te schrijven, want d...219 /training_cursus/cursus-speechschrijven/training-speech-toespraken-schrijven.php
... Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onde...148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php
...ar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De huidige kredietcrisis is bij uitstek de tijd om u te richten op de voordelen van deze managementmethode. Lean by Kaizen is een filosofie die staat voor een werkwijze die al menige organisatie aan een vooraanstaande positie in zijn branche heeft geholpen. In deze cursus wordt uitgelegd wat zo kenmerkend is voor deze aanpak en hoe u dit zelf kunt toepassen. Lean by Kaizen verbetermanagement en Lean by Kaizen procesverbetering vormen samen de ...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
... Deze Six Sigma training is bijzonder ten opzichte van andere Six Sigma trainingen en cursussen. In deze training Six Sigma wordt niet een model uitgelegd, maar laten we de methode tot leven komen. De training Six Sigma zijn meestal technisch van karakter, maar het is veel spannender en nuttiger Six Sigma te ervaren samen met collega`s. Het is een wetmatigheid dat integrale verbeteringen alleen door teams kunnen w...225 /training_cursus/six-sigma-kwaliteit-cursus/sixsigma.php
...rrectiewerkSpelling En Grammatica. Resultaten Bij redactiewerk kijken wij of de tekst in de huidige vorm aan de eisen voldoet die eraan gesteld mogen worden. Daarbij gaat onze aandacht onder meer uit naar leesbaarheid, tone of voice, layout, commerciele strekking, effectiviteit. Maar natuurlijk komen, evenals bij correctiewerk, ook spelling en grammatica aan de orde. Redigeren is dus een ingrijpender proces dan corrigeren. Afhankelijk van de door u gestelde eisen en de kwaliteit van de brontekst, kunt u kiezen voor corrigeren of redigeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepasse...133 /training_cursus/redigeren-taal-cursus/redigeer-cursus-reclame.php
...n en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshop de gelegenheid al het geleerde in de praktijk te oefenen. Kortom, deze workshop zorgt ervoor dat u snel en zelfverzekerd aan de slag kunt. Binnen Nederland. Buiten Nederland. Waar u maar wilt. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Presentatie voor Groepen, bij deze cursus van BV&T...143 /training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php
... Een bedrijfsteam is tot veel in staat, maar dat gaat niet vanzelf. Het resultaat is sterk afhankelijk van de onderlinge dynamiek, zowel de zichtbare als de onzichtbare. Voorbeeld: Op een race zeilboot moet de hele bemanning op scherp staan, luisteren naar de stuurman en exact doen wat je moet doen. Dat is de enige manier om te kunnen winnen.Wilt u de gezamenlijke doelstelling in de organisatie omzetten in daadkra...287 /training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php
...rding. Met het inzetten van mindfulness kom je weer terug in de realiteit en keert de rust terug. Er kan ook een probleem zijn dat een negatieve invloed heeft op uw leven. Een mentale coach kan u ondersteunen bij het verhogen van prestaties op een specifiek vlak. Maar ook de mentale groei en weerbaarheid op een gezond niveau terugbrengen. Nog een voorbeeld van een persoonlijke training is energiemanagement. Wat zorgt ervoor dat uw energie weglekt naar de verkeerde situaties, hoe krijgt u uw energiebalans terug en krijgt ?n behoudt u de regie over uw eigen leven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons ste...288 /training_cursus/stress-preventief-burnout/coaching-burn-out-training.php
...elling En Grammatica Resultaten Tijdens deze cursus wordt er ingegaan op formeel taalgebruik, het voeren van zakelijke gesprekken en het schrijven van zakelijke brieven. De taaltrainers van BV&T zijn niet alleen zeer ervaren en bewezen succesvol in taal, maar hebben ook een achtergrond in het bedrijfsleven. Hierdoor weten zij veel van specifieke vaktaal en kunnen ze u op een optimale manier helpen. Na de cursus zakelijk Nederlands kunt u op een formele en doelgerichte manier corresponderen. U kunt heldere zakelijke brieven, e-mails en rapporten schrijven met weinig tot geen spellingfouten. Daarnaast bent u zekerder over de professionaliteit van uw zakelijke communicatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan o...141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php
... De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlijk Actieplan. Resultaten Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoordinator professioneem aan de slag te kunnen. Om dit te realiseren vertalen de docenten de theoretische materie naar praktisch realiseerbare uitdagingen voor uw concrete situatie. U zult een belangrijke rol spelen in de opwaardering van het kwaliteitsniveau van uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten peda...167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php
... Voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. Welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? Een objectieve kijk is noodzakelijk. Dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. Welke interventies passen het beste bij de organisatie? Een kernvraag die BV&T als onderscheidend vermogen ziet om waarde toe te voegen aan klanten. Leren en veranderen zijn twee kanten van dezelfde medaille. BV&T brengt deze beide aspecten in een aanpak. Herrie in de zaak; het idee naar herrie in het hotel. Onderwerpen Wat Is De Kwestie Tov Kwaliteitsbeleid; Begrijpen Wat Er Aan De Hand Is En Wat Er SpeeltOpstellen Van Een VeranderstrategieInterventieAfronding...146 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsbeleid.php
... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administ...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
...n methode om dat te bereiken. De 5S-methode begint met iedere handeling op de werkplek uiterst kritisch te bekijken. Alles wat geen waarde toevoegt moet worden geilimineerd. Elke seconde wachttijd, gram afval, tussenvoorraad of fout moet worden verwijderd. Wat geen waarde toevoegt, maar wel aanwezig is, kost geld, tijd, energie en/of motivatie. Onderwerpen Kostenreductie; Lean Methode UitgelegdKwaliteitsverbeteringVergroting Van De VeiligheidVerkorting Van De DoorlooptijdVerbetering Van De MotivatieEen Werkplek Die Gezien Mag WordenTips En Trucks Voor De 5S Methode. Resultaten Daarbij kunt u na deze training of cursus succesvol de 5S-methode toepassen. Hierbij worden de verspillingen in de processen geelimineerd. Het resultaat hiervan is dat er een kortere doorlooptijd is en de kosten lager zijn. Het rende...223 /training_cursus/lean-5s-6s-manufacturing/5s-lean-and-green.php
Page generated in 0.172 seconds.