... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaa...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... Om een opdracht goed te kunnen uitvoeren is er van tevoren een duidelijke instructie nodig. Vaak komt het echter voor dat er zaken worden vergeten of dat de instructiegever niet volledig te begrijpen is. Hierdoor kan een opdracht wel eens misgaan. Om dit te voorkomen biedt BV&T een cursus aan waarin u leert om op de juiste manier instructies te geven.BV&T biedt voor al uw vragen over instructies geven een uitstekend en volledig passend programma. In o...24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php
... Een functioneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer eenmedewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Eenmedewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook demedewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkheden. Het geeft u als leidingg...22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php
... Deze zeer praktijkgerichte training voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. Alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling vande relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen met prakti...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
... Iedere medewerker kan in een situatie terecht komen waarin hem gevraagd wordt om te helpen bij het opleiden van andere medewerkers. Dit betekent dat eenmedewerker in plaats van het werk zelf te doen nu zijn kennis en ervaring moet overdragen. Wanneer iemand een ervarenmedewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instr...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigenmedewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale ...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigenmedewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe st...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigenmedewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn Opleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemeth...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin vande aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en inte...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
... Met een warehouse medewerker wordt een persoon bedoeld die de stroom van goederenen informatie optimaal begeleidt of deels organiseert. Een goede logistieke stroom is van zeer groot belang voor uw organisatie. Logistiek houdt namelijk een organisatie draaiende. De goederen moeten op een juiste manier naar de klant worden verzonden. Tijdens de cursus Warehouse medewerker maakt u in een kort en zeer aantrekkelijk programma kennis met alle facetten die ...79 training_cursus/warehouse-productieman/warehousemedewerker.php
... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te vorenvan had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis ende vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagendeen inspirerende manier gecombineerd. Onderwe...17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php
... De technische vakkracht is verantwoordelijk voor het voorkomenvan schade aan mensen, middelenen het milieu. Het gaat hierbij om inhoudelijke bewerkingen. De takenvan een technische vakkracht zijn bijvoorbeeld: bedienen, regelen, bewaken. Dit moet schriftelijk worden onderbouwd. De kandidaat weet na deze opleiding het procesverloop te rapporteren. De inhoud vande training wordt samen met u als bedrijf samengesteld. Veel organisaties streven naar ef...77 training_cursus/technisch-vakkracht/vapro-opstart-vakkracht.php
... Boeiend om te zien ~wat doe ik in mijn tijd~ hoe u omgaat met tijd en taken. Prioriteiten stellen vormt hierin een belangrijk onderdeel, waarbij aspecten als assertiviteit, onderhandelen, delegerenen helder communiceren zeer belangrijk zijn. Onderwerpen UitgangspuntenVan Time Management, Analyse TijdsindelingPrioriteiten StellenBewuste Keuzes MakenStructuur Aanbrengen In TakenEn AgendaOptioneel(E-mail En Informatiestromen)PlannenEn OrganiserenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze effectieve training heeft u een helder inzicht in uw persoonlijke stijl van werken. U kunt na deze training beter prioriteiten stellen, waardoor uw effectiviteit wordt vergroot. U kunt uw werkzaamheden voortaan beter en doelgerichter invullen. U bent zich beter bewust van uw kostbare tijd. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en nie...60 training_cursus/time-management/cursus_timemanagement.php
... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis, deze kennis gaan wij borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen, waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn Opleiden In Uw Organisatie, Didactische HulpmiddelenCommunicatiemetho...70 training_cursus/train-de-trainer/train-de-trainer.php
Page generated in 0.1961 seconds.