... Om een opdracht goed te kunnen uitvoeren is er van tevoren een duidelijke instructie nodig. Vaak komt het echter voor dat er zaken worden vergeten of dat de instructiegever niet volledig te begrijpen is. Hierdoor kan een opdracht wel eens misgaan. Om dit te voorkomen biedt BV&T een cursus aan waarin u leert om op de juiste manier instructies te geven.BV&T biedt voor al uw vragen over instructies geven een uitstekend en volledig pa...24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php
... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk a...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het b...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... In de training Rapporterenen Verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. Aantrekkelijke teksten schrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. Een goed rapport schrijven met heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. In deze zeer praktijkgerichte training leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. Na afloop van de tr...57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan eenteam? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Ho...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw d...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan eenteam? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe st...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicat...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
... De cursus VAPRO basisoperator (technisch vakkracht basis operator) biedt de deelnemer een brede basiskennis van het vak als operator, en geeft inzicht in de meest voorkomende basisprocessenen de bijbehorende procesbeheersing. De ondersteunende vakken onderbouwen de werkzaam in de mechanische of proces industrie zit in dit pakket.Een basisoperator bedient en onderhoudt de machines en installaties in een procestechnisch bedrijf. Bi...72 training_cursus/cursus-technisch-vakkracht/basisoperator-voorheen-vapro-basis.php
... Binnen tal van organisaties wordt steeds meer aandacht geschonken aan een effici?ntere manier van logistiek. Hierbij ligt de nadruk op ?geen verspillingen?. Ook voor uw organisatie is een goede integrale beheersing van de goederenstroom van wezenlijk belang. De markt vraagt immers om korte en tegelijkertijd betrouwbare levertijden. De strenge eisen, die aan opslag en distributie worden gesteld zijn hoog. Alles moet snel, flex...29 training_cursus/cursus-logistiek/cursus-logistiek.php
... Een belangrijke voorwaarde voor de effectiviteit van een KAM-systeem (kwaliteit, arbo, milieu) is dat organisaties procesgerichte interne audits uitvoeren, waarmee de KAM-elementen Interne auditor onderzocht kunnen worden op de juiste werking ervan. Deze audits be?nvloedenhet draagvlak en de effectiviteit van het KAM-systeem en vragen daarom de inzet van geschoolde mensen voor het uitvoeren van interne audits.Auditeren is een va...32 training_cursus/cursus-interne-auditor/training-interne-auditor.php
... Kwaliteitsmanagement is meer dan het implementeren van een model alleen. Want hoe houdt u zicht op kwaliteit in een organisatie, die steeds verandert? In deze opleiding ontwikkelt u kennisvaardigheden, zodat u met uw bedrijf kunt meegroeien. U leert om zaken in het juiste perspectief te plaatsen. U krijgt praktische richtlijnen aangereikt om uw organisatie duurzaam te kunnenverbeteren. Onderwerpen Ontwikkeling In De Kwaliteitszor...28 training_cursus/iso_normering_cursus/iso_normen_certificering.php
... Steeds vaker zijn medewerkers betrokken bij eerstelijnsonderhoud. De vaardigheden die zij hiervoor nodig hebben leren zij vaak niet in de basisopleiding. BV&T kent de onderhoudstaken. Door deze cursus te volgen bent u als onderhoudsverantwoordelijke in staat om onderhoud uit het ?gedoogbeleid? te halenen kunt u aantonen welke besparingen u realiseert en hoe u aan de bedrijfsdoelstellingen een wezenlijke bijdrage levert. Onder...8 training_cursus/bedrijfskunde_logistiek/onderhoudsbeheersing.php
... Kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. Wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. Kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. Hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed pro...27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php
... De technische vakkracht is verantwoordelijk voor het voorkomen van schade aan mensen, middelenenhet milieu. Het gaat hierbij om inhoudelijke bewerkingen. De taken van een technische vakkracht zijn bijvoorbeeld: bedienen, regelen, bewaken. Dit moet schriftelijk worden onderbouwd. De kandidaat weet na deze opleiding het procesverloop te rapporteren. De inhoud van de training wordt samen met u als bedrijf samengesteld. Veel organis...77 training_cursus/technisch-vakkracht/vapro-opstart-vakkracht.php
Page generated in 0.1915 seconds.