088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Effectief Vergaderen Techniek

Uw zoek resultaat voor: Effectief Vergaderen Techniek

Cursus Effici&235;nt En Resultaatgericht Vergaderen BVT :: In-Company Opleider

... Tijdens deze cursus staat de techniek van effectief vergaderen centraal. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een effici?nte wijze waarop men dit kan doen, maakt deel uit van "effici?nt vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist te zien...
78 training_cursus/training_vergadertechniek/effectief-vergaderen-techniek.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van comm...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Cursus Effectief Coachen Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie; Didactische H...
18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

... Geeft u regelmatig presentaties, kent u de basistechnieken en wilt u toch nog een meer overtuigende en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren commu...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Cursus Optimaal Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Deze zeer praktijkgerichte training voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. Alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat ...
12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php

Cursus Situationeel Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? ...
10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php

Cursus Basis Effectief Communicatie BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw tr...
21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

Cursus Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken BVT :: In-Company Opleider

...heden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd. Onderwerpen Communicatie; OnderhandelingsvaardighedenCommerciele GespreksvoeringProjectmatig En Effectief OrganiserenKwaliteit En Eigen VakkennisPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u een professioneel commercieel medewerker. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Door middel van de praktijkopdrachten en rollenspelen heeft u uzelf slagvaardiger gemaakt. U kunt voortaan zonder moeite een commercieel gesprek voeren en u kunt de geleerde onderhandelingsvaardigheden met succes in de dagelijkse praktijk toep...
17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php

Cursus Coachend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...rmuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Effectief Communiceren; Tweezijdige GesprekstechniekenEffectief OverleggenMotivatietechniekenEffectief Ziekteverzuimbegeleiding (optioneel)Functioneringsgesprekken Voeren (optioneel)Teambuilding Welk Karakter Heb Jij?Productie Aansturen En Kostenberekening360 Graden FeedbackPersoonlijk Actieplan: Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze boeiende cursus geeft u op een inspirerende wijze leiding aan uw team. U bent in staat draagvlak te creeren voor uw nieuwe ideeen en u weet de juiste snaar te raken bij uw medewerkers. U ontwikkelt en coacht het talent en besch...
53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...en in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u ...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

...g. De training bestaat uit verschillende pakkende en aansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Onderwerpen Praktisch Communiceren; GespreksvaardighedenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen In GesprekkenPresentatietechniekenEffectief OnderhandelenConflicthanteringFeedback Geven. Resultaten Daarbij kunt u duidelijk en op de juiste manier communiceren. U weet hoe u zich moet voorbereiden op een goede interactie en weet hoe u om moet gaan met beinvloedend gedrag. In de training wordt er behandeld hoe u inspeelt op een bepaalde situatie met een opbouwende lijn. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in t...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

...en. Het geeft u als leidinggevende de mogelijkheid om de problemen of sluipende frictie op te lossen. Deze training is bestemd voor leidinggevenden en voormannen die het uitvoeren van functioneringsgesprekken in hun takenpakket hebben en willen leren hoe je effectief zo`n gesprek afneemt. De training Functioneringsgesprekken van BV&T is een boeiende en pakkende training waarin u veel tools aangereikt krijgt van de trainer. Wij trachten ernaar om als leidinggevende objectief het functioneringsgesprek af te nemen. Onderwerpen Communicatie (de Juiste Interactie In Het Gesprek); Waar Je Staat Als Leidinggevende In De OrganisatieHet FunctioneringsgesprekHet Eerste FunctioneringsgesprekDe VertrouwenscirkelGesprekstechnieken InteractieFormulieren Voor FunctioneringsgesprekkenFouten Bij OordeelsvormingFeedback GevenGrenzen St...
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Persoonlijke Effectiviteit BVT :: In-Company Opleider

...oonlijke effectiviteit is bedoeld voor eenieder die zijn of haar persoonlijke effectiviteit op het werk wil vergroten of ontwikkelen. Onderwerpen Intake En Doelstelling SMART Doelen FormulerenPlan Van Aanpak OpstellenDiSC Inzicht In Uzelf En AnderenKernkwaliteitenEffectief CommunicerenAssertief Optreden360 Graden FeedbackOmgaan Met Conflicten En BelangentegenstellingenTimemanagement Resultaten Tijdens deze praktijkgerichte en herkenbare training leert u op welke wijze uw doelstellingen op een slagvaardige wijze kunnen worden gerealiseerd. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarbij leert u effectief te communiceren en om te gaan met verschillende communicatiestijlen. Hierdoor kunt u de relaties met uw medewerkers gemakkelijker onderhouden. U krijgt inzicht in uw talenten en capaciteiten en uw sterke en zwakke p...
50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php

Cursus Rapporteren Notuleren BVT :: In-Company Opleider

...en. Uw rapporten zijn beduidend minder omvangrijk dan voor de training. Verder weet u waar u met schrijven goed in bent en wat u nog wilt verbeteren. Onderwerpen Doelstellingen Van Rapporten En Verslagen, Rapport PlanOpbouwTeksten Opzetten (Nederlandse Taal)Verschillende TechniekenSamenvatten En ConclusiesPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent nu in staat in kortere tijd betere schriftelijke rapportage te maken. U schrijft systematisch `van introductie tot conclusie`. Bovendien stelt u rapporten/verslagen zo op, dat het echt wordt gelezen. U kunt uw eigen verslag/rapport kritisch beoordelen op stijl, opzet, schrijven, inhoud, omvang en uw eigen juiste conclusie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de...
57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php

Cursus Projectmanagement BVT :: In-Company Opleider

...creet? Efficientie is hierbij een goed woord. Wij trainen in hoe u kunt omgaan met geld, tijd, kwaliteit en netwerkplanning! Onderwerpen Project Resultaten En Doelstellingen; Projecten FaserenProjecten BeheersenProjecten En BeslissenProject BudgetteringPlanningstechnieken En Methodes Van ProjectenWerken Met DeadlinesWerken Met BeslissingsdocumentenVoortgangsrapportagePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is ontwikkeld voor (aankomend) projectleiders, leidinggevenden en voor hen, die nog geen ervaring hebben met projectmanagement. Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training bent u in staat een duidelijke en heldere invulling te geven aan de verschillende aspecten van projecten. Daarnaast weet u projecttaken te delegeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen h...
56 training_cursus/cursus-project-management/training-praktische-projectmanagement.php

Page generated in 0.072 seconds.