088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Grenzen Stellen En Vriendelijk Afwijzen

Uw zoek resultaat voor: Grenzen Stellen En Vriendelijk Afwijzen

Cursus Zakelijke Correspondentie BVT :: In-Company Opleider

... Wanneer u een brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. Onze docent van BVT leert u hoe u uw zakelijke correspondentie beter en in minder tijd kunt ...
266 training_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, ...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Cursus Communicatievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserveren En InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te ...
20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

Cursus Presentatie Voor Groepen BVT :: In-Company Opleider

... dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durven Te SprekenLichaamshouding GebarenStemgebruik AdemhalingOverlevingstechniekenTot Zaken Komen De Juiste OpbouwVragen Stellen Feedback Ontvangen. Resultaten Een overtuigende presentatie in een vreemde taal? Spontaan en zelfverzekerd? In deze inspirerende workshop krijgt u de noodzakelijke technieken en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshop de gelegenheid al het geleerde in de praktijk te oefenen. Kortom, deze workshop zorgt ervoor dat u snel en zelfverzekerd aan de slag kunt. Binnen Nederland. Buiten Nederland. Waar u maar wilt. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact...
143 training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php

Training Referenties Gemeente Ministerie Organisatie Bedrijven Advisering

...chikken zij over uitstekende didactische vaardigheden en veel pedagogische kennis. BV&T vindt dat een training of cursus het meest effectief is wanneer er duidelijke leerdoelen en coachingsaspecten door de docenten en trainers worden gehanteerd. Onze docenten en trainers hebben geleerd om de juiste vragen te stellen, een open en actieve luisterhouding aan te nemen en uw medewerkers te ondersteunen om hun persoonlijke doelstellingen te bereiken. Daarnaast zullen zij uw medewerkers voorzien van feedback zodat zij hun vaardigheden nog meer kunnen verbeteren. Iedere docent en trainer van BV&T draagt onze visie, missie en ideologieën uit. Zij zullen uw medewerkers stap voor stap helpen te ontwikkelen zodat zij het geleerde in de praktijk kunnen uitvoeren. Op dit moment bestaat het trainersnetwerk van BV&T voornamelijk uit taald...
referenties.php

Cursus Beginnend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal. U vergroot uw persoonlijke invloed en leert uw omgeving te inspireren en te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellen En Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiveren En InspirerenOmgaan Met Weerstanden En ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de...
172 training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php

Cursus Soepel En Effectief Communiceren BVT :: In-Company Opleider

...ltaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en handelen. Onderwerpen Onderhandelen; SamenwerkenAssertief OpstellenDoelgericht Vragen StellenEffectief Opkomen Voor JezelfFeedback Geven En VragenCommunicatieplan Voor Betere AfstemmingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is voor iedereen die de eigen communicatieve vaardigheden wil verbeteren. Dit kan gebeuren aan de hand van duidelijke richtlijnen welke u krijgt van onze docent(en). U krijgt na de training een persoonlijk actieplan mee van onze docent/coach, deze geeft de richting aan waarin u in de praktijk mee verder kunt. De docent/coach stemt de inhoud van de training volledig op uw programma af. Aan...
131 training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van ...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Verzuimgesprekken BVT :: In-Company Opleider

...emers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de deelnemers op vier momenten hun invloed aanwenden om het verzuim terug te dringen. Zij zijn in staat om de juiste vragen te stellen, goed te luisteren en te achterhalen wat de redenen zijn voor het verzuim. Bovendien kunnen de deelnemers na afloop van deze training gestructureerd een verzuimgesprek voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de ver...
199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php

Cursus Assertief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... komt zelfverzekerd en oprecht op voor zijn behoeften en standpunten en houdt hierbij rekening met zijn medewerkers. In deze training leert u medewerkers aan te spreken op hun gedrag en daarbij de conflicten niet uit de weg te gaan. Daarnaast leert u grenzen te stellen en assertiever op te treden waardoor u duidelijkheid en een sfeer van vertrouwen bij uw medewerkers kan scheppen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren; Zelfbewuster OptredenAssertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen Van GedragingenSub-assertief Agressief En Assertief GedragGrenzen Stellen En AangevenBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten Als leidinggevende moet u voldoende tools in handen krijgen om op een natuurlijke manier te kunnen handelen. In onze perspectief betekent assertiviteit dat u op een acceptab...
144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php

Cursus Zakelijke Brieven Schrijven BVT :: In-Company Opleider

...oudig. In deze training leert u vlotter en met volledige overtuiging een uitstekende zakelijke brief te schrijven. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakelijke brieven. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingZakelijke CorrespondentieOpbouw Van De BriefKlantgericht SchrijvenStructuur En InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijl en opbouw van uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in t...
137 training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

...tie In Het Gesprek); Waar Je Staat Als Leidinggevende In De OrganisatieHet FunctioneringsgesprekHet Eerste FunctioneringsgesprekDe VertrouwenscirkelGesprekstechnieken InteractieFormulieren Voor FunctioneringsgesprekkenFouten Bij OordeelsvormingFeedback GevenGrenzen Stellen En Vriendelijk AfwijzenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om op een juiste manier functioneringsgesprekken af te nemen. U weet welke aanpak het beste past bij welke werknemer. U bent in staat om een goede voorbereiding vast te leggen. U kent de instrumenten die u wilt gebruiken om zodoende het maximale uit het functioneringsgesprek te halen. Tevens weet u de einddoelen van het functioneringsgesprek te borgen aan uw kwaliteitssysteem. Hiermee blijft u altijd up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen binnen uw organisatie. ...
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Timemanagement BVT :: In-Company Opleider

...peelt dit binnen uw organisatie, dan hebben wij een doeltreffende training voor u. In de training wordt aandacht besteed aan een tweetal punten m.b.t. time management, t.w. effectiviteit en efficiency. Boeiend om te zien ~wat doe ik in mijn tijd~ hoe u omgaat met tijd en taken. Prioriteiten stellen vormt hierin een belangrijk onderdeel, waarbij aspecten als assertiviteit, onderhandelen, delegeren en helder communiceren zeer belangrijk zijn. Onderwerpen Uitgangspunten Van Time Management, Analyse TijdsindelingPrioriteiten StellenBewuste Keuzes MakenStructuur Aanbrengen In Taken En AgendaOptioneel(E-mail En Informatiestromen)Plannen En OrganiserenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze effectieve training heeft u een helder inzicht in uw persoonlijke stijl van werken. U kunt na deze training beter prioriteiten st...
60 training_cursus/time-management/cursus_timemanagement.php

Cursus Interview Technieken BVT :: In-Company Opleider

...p? Hoe maak je een spannend begin? Onderwerpen Interviewtechnieken, Behandeling Van InterviewcriteriaStrategie Structuur En StijlFocus Op Het InterviewPraktijkoefening InterviewAandachtspuntenLastige Rollen (casus)Evaluatie, Persoonlijk Actieplan. Resultaten Goede vragen stellen, het aanscherpen van je intuitie bij het interviewen en je bewust worden van de kwaliteit van de taal: dat leer je in deze interviewcursus. De training biedt een goede basis voor personen die zich meer willen verdiepen in het interview. Heel leerzaam is dat we veel stilstaan bij het communicatieproces dat zich tussen interviewer en geinterviewde afspeelt, en bij de manier waarop mensen spreken en vertellen. Inzicht daarin verhoogt je capaciteit om goed te interviewen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde lee...
170 training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php

Cursus Effici&235;nt En Resultaatgericht Vergaderen BVT :: In-Company Opleider

...lingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze vergadering weet u hoe u op een effici?nte manier kan vergaderen. U heeft inzicht gekregen in de verschillende rollen en wat hun taken zijn. U weet hoe u een agenda kan opstellen en hoe u de onderwerpen op een effectieve manier kan langsgaan. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Efficiënt en Resultaatge...
78 training_cursus/training_vergadertechniek/effectief-vergaderen-techniek.php

Page generated in 0.1118 seconds.