... Om een opdracht goed te kunnen uitvoeren is er van tevoren een duidelijke instructie nodig. Vaak komt het echter voor dat er zaken worden vergeten of dat de instructiegever niet volledig te begrijpen is. Hierdoor kan een opdracht wel eens misgaan. Om dit te voorkomen biedt BV&T een cursus aan waarin u leert om op de juiste manier instructies te geven.BV&T biedt voor al uw vragen over instructies geven een uitstekend en volledig pas...24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze enin goede harmonie met uweigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
...ptimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van UwEigen DoelenEn Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennen Van Weerstand En Deze Tactisch OmbuigenInzichtInUwEigenVisieEnWaardenOmgaan Met Persoonlijke WeerstandenFlexibel En Creatief ReagerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training kunt u op een effectieve en natuurlijke wijze een mondelinge presentatie ontwikkelenen geven. Aan de hand van talrijke nuttige adviezen, tips en trucs kunt u uw presentatie ~geheel in overeenkomst met uw doelstelling~ afstemmen op uw luisteraars. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze enin goede harmonie met uweigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw do...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... In de training Rapporterenen Verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. Aantrekkelijke teksten schrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. Een goed rapport schrijven met heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. In deze zeer praktijkgerichte training leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. Na afloop van de tra...57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php
... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardighedenin de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel ineigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn OpleidenInUw Organisatie; Didactische Hulpmidd...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
...aan Met UwEigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserverenEnInterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennenen toe te passen. U hebt inzicht gekregenin hoe u overkomt op anderenen hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denkenen praten vanuit de ontvanger van de boodschap, weloverwogenuw standpunt te bepalen, structuur aan te brengenin de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te verbeteren. Hierdoor bent u in staat om uw communicatie met anderen te verbeteren, zowel in persoonlijke als groepsgesprekken, e-mail-, schriftelijk en telefonisch verkeer. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&am...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aa...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...sen Van Invloedsmodellen Voor De LeidinggevendeEffectief Delegeren Als LeidinggevendePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekkenen behouden van talentvolle medewerkers. Daarbij heeft u inzichten verworvenin de belangrijkste basiskrachten van het management. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiverenen te coachen. Daarbij weet u wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelenen vormgeven. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnenuw organisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop van deze training hoe u uw medewerkers kunt begeleidenin hun loopbaanplanning. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exa...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicati...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
...Uitgangspunten Van Time Management, Analyse TijdsindelingPrioriteiten StellenBewuste Keuzes MakenStructuur AanbrengenIn TakenEn AgendaOptioneel(E-mail EnInformatiestromen)PlannenEn OrganiserenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze effectieve training heeft u een helder inzichtinuw persoonlijke stijl van werken. U kunt na deze training beter prioriteiten stellen, waardoor uw effectiviteit wordt vergroot. U kunt uw werkzaamheden voortaan beter en doelgerichter invullen. U bent zich beter bewust van uw kostbare tijd. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxono...60 training_cursus/time-management/cursus_timemanagement.php
...l LeidinggevenCompetentieniveaus Inrichten/bepalenVerschillende Stijlen Van LeidinggevenStijlvariatie En StijlprofielenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u volledig op de hoogte van de verschillende vormen van leidinggeven. U krijgt duidelijk inzicht welke stijl van leidinggeven het meest bij u aansluit. U staat steviger inuw rol als leidinggevende wanneer u kennis van typeringenuweigen hebt gemaakt. Interventievaardigheid is het juiste woord. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door m...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden wordenin deze training op een zeer uitdagende eninspirerende manier g...17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php
...aderenDe Status Van Elk Te Bespreken OnderwerpDe Start Van VergaderpuntenDe RondvraagDe TijdsindelingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze vergadering weet u hoe u op een effici?nte manier kan vergaderen. U heeft inzicht gekregenin de verschillende rollenen wat hun taken zijn. U weet hoe u een agenda kan opstellenen hoe u de onderwerpen op een effectieve manier kan langsgaan. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op ...78 training_cursus/training_vergadertechniek/effectief-vergaderen-techniek.php
... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardighedenin de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel ineigen huis, deze kennis gaan wij borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen, waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn OpleidenInUw Organisatie, Didactische Hulpmidde...70 training_cursus/train-de-trainer/train-de-trainer.php
Page generated in 0.0913 seconds.