...w belangenen ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren, Assertief OptredenEn CommunicerenHet Achterhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaanMet Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonenen zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstandenen u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen vertegenwoordigen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&am...145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
...u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstrerenEn PresenterenOmgaanMet BezwarenEnKlachtenEen Gesprek Afsluiten. Resultaten U heeft inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangenen de behoeften van de klant. U gaat met vertrouwenen plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw dienstenen uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan o...162 training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
...n en afronden, is een kunst op zichzelf. In deze brede training komen alle aspecten aan de orde, die essentieel zijn voor het juist laten slagen van projectmatig denken. Wat betekent dit concreet? Efficientie is hierbij een goed woord. Wij trainen in hoe u kunt omgaanmet geld, tijd, kwaliteit en netwerkplanning! Onderwerpen Project ResultatenEn Doelstellingen; Projecten FaserenProjecten BeheersenProjectenEn BeslissenProject BudgetteringPlanningstechniekenEnMethodes Van ProjectenWerkenMet DeadlinesWerkenMet BeslissingsdocumentenVoortgangsrapportagePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is ontwikkeld voor (aankomend) projectleiders, leidinggevendenen voor hen, die nog geen ervaring hebbenmet projectmanagement. Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training bent u in staat een duidelijke en helde...56 training_cursus/cursus-project-management/training-praktische-projectmanagement.php
...hillende Soorten Verzuim Roze Grijs Zwart En WitHandvatten Voor De Verschillende Soorten VerzuimgesprekkenTelefonische ZiekmeldingTelefonisch Contact Tijdens ZiekteGesprek Tijdens HuisbezoekTerugkeergesprekGesprek Bij ProbleemverzuimGespreksvaardighedenOmgaanMet EmotiesOmgaanMetLastigeSituaties Resultaten Na deze training kunnen de deelnemers een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim. Daarnaast herkennen zij de signalen van roze verzuim. De deelnemers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de deelnemers op vier momenten hun invloed aanwenden om het verzuim terug te dringen. Zij zijn in staat om de juiste vragen te stellen, goed te luisterenen te achterhalen wat de redenen zijn voor het verzuim. Bovendien kunnen de deelnemers na a...199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php
...or andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaanmet cursistenen hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken. OpbouwIn deze training oefent u uw didactische en trainingsvaardigheden. U leert hoe u een training ontwikkelt. Daarnaast leert u hoe u de leerstof op een aantrekkelijke en interactieve manier kunt presenterenen de deelnemers enthousiast kunt maken. In deze training geeft u uw medecursisten een (korte) les, die u thuis heeft voorbereid. Deze les leggen we vast op video. De trainer en uw medecursisten geven feedback op uw les. Op basis van deze feedback formuleert u uw voornemens voor uw praktijksi...184 training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
...n feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter OmgaanMet Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserverenEn InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennenen toe te passen. U hebt inzicht gekregen in hoe u overkomt op anderenen hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denkenen praten vanuit de ontvanger van de boodschap, weloverwogen uw standpunt te bepalen, structuur aan te brengen in de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te ve...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... kan scheppen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren; Zelfbewuster OptredenAssertief OptredenEn CommunicerenHet Achterhalen Van GedragingenSub-assertief Agressief En Assertief GedragGrenzen StellenEn AangevenBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaanMet Verschillende Belangen. Resultaten Als leidinggevende moet u voldoende tools in handen krijgen om op een natuurlijke manier te kunnen handelen. In onze perspectief betekent assertiviteit dat u op een acceptabele manier uw grenzen kenbaar maakt. Dit houdt in dat u rekening houdt met anderenen niemand over het hoofd ziet, en dus niet subassertief of agressief reageert. Tijdens deze training leert u de belangrijkste assertiviteitsvaardigheden in de praktijk te brengen. Hierbij krijgt u van de trainer tips, voorbeeldenen persoonlijke do?s en don?ts. Aansluitend op alle ...144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php
...w Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen DoelenEn Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennen Van Weerstand En Deze Tactisch OmbuigenInzicht In Uw Eigen Visie En WaardenOmgaanMet Persoonlijke WeerstandenFlexibel En Creatief ReagerenPraktijksituatiesEn VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training kunt u op een effectieve en natuurlijke wijze een mondelinge presentatie ontwikkelenen geven. Aan de hand van talrijke nuttige adviezen, tips en trucs kunt u uw presentatie ~geheel in overeenkomst met uw doelstelling~ afstemmen op uw luisteraars. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te ga...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
...ing erom, dat verschillende teamleden of afdelingen op een lijn komen te zitten, zonder dat u daarbij direct positie inneemt. Onderwerpen Technieken Van Projectmatig Werken; Doelstellingen VastzettenVormgeven Aan ProjectenLeidinggeven Aan ProjectenTeamrollen In ProjectteamsOmgaanMet WeerstandenVaardigheden Voor De ProjectleiderPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is ontwikkeld voor (aankomende) projectleiders, leidinggevendenen voor hen, die nog geen ervaring hebbenmet projecten. Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training bent u in staat een duidelijke en heldere invulling te geven aan de verschillende aspecten van projecten. Daarnaast leert u uitstekend te onderhandelenmet zowel interne als externe partijenen u weet hoe u projecttaken kunt delegeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen lee...88 training_cursus/training_projectmanagement/project-leider_management.php
...ijke invloed en leert uw omgeving te inspirerenen te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellenEn Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiverenEn InspirerenOmgaanMet WeerstandenEn ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituatiesEn VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalende factor. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniv...172 training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
...eoordelenVerwachtingen Van U En Uw MedewerkersStructuur En Opbouw Van Het GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse Van Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaanMetLastigeSituatiesEn EmotiesGeven Van ComplimentenPraktijksituatiesEn CasussenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichtenen welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorterenen motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesprekstechniekenen juiste interacties waardoor het gesprek soepel ...220 training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php
...ursus uitstekend geschikt voor u. BV&T helpt u graag met het verzuimbeleid van uw bedrijf naar een hoger niveau te brengen. Onderwerpen Effectieve Verzuimbegeleiding Vormen Van ZiekteverzuimBegeleidingsvormen Van VerzuimInterventies Om Werkhervatting Te BevorderenOmgaanMet Weerstand Van VerzuimersEffectieve GesprekstechniekenIngaan Op Telefonische ZiekmeldingenIngaan Op De VervolgafsprakenEn ActiesHet Zeven-vragenplan Voor Het VerzuimgesprekHet Ontwikkelen Van Een Plan Van Aanpak Tot WerkhervattingPraktijksituatiesEn -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan Resultaten U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomenen terugdringen van het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend enmet (zelf)vertrouwen de redenen van het (grijs)verzuim te achterhalenen op of...198 training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php
...rpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Effectief CommunicerenNon-verbale Communicatie En UitstralingHet Opbouwen Van Een VertrouwensrelatieFasen In Het Gesprek En TrajectContractering Gegevens VerzamelenEn Diagnose StellenAdviesstijlenEn Uw VoorkeursstijlOmgaanMet WeerstandPresentatie Van Het AdviesOntwikkeling En Toekomst Als Adviseur Resultaten Na deze cursus heeft u uw deskundigheid als adviseur naar een hoger niveau gebracht. U beheerst de verschillende fasen van een adviestraject. Daarnaast heeft u geleerd om effectieve adviesgesprekken te voeren. U weet hoe u vertrouwenen geloofwaardigheid als adviseur kan opbouwen. Daarnaast kunt u samenwerkenmet uw opdrachtgevers en gaat u effectiever om met weerstand enlastigesituaties. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heef...217 training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
...an Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief LuisterenEn Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief OnderhandelenEn Vragen StellenAssertief OptredenEn Overzicht HoudenConflicthantering EnLastige GesprekkenOmgaanMet Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituatiesEn OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefonerenen u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op w...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...n doeltreffend de punten van verandermanagement moet aanpakkenen daarin het team gaat meekrijgen. Onderwerpen Verandermanagement Waarom Wat Wie En HoeHet Doel Van De VeranderingAnalyse Van De OrganiserenAnalyse En Beinvloeding Van StakeholdersHet Creeren Van DraagvlakOmgaanMet Weerstand En SpanningVeranderstrategieHarde En Zachte InterventiesInterventieplanVeranderprocessenPraktijksituatiesEn OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajectenen deze succesvol te managenen optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnen de organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakken. U...282 training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
Page generated in 0.3489 seconds.