... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie; Didactische Hulpm...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communic...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
...ationeelDoelgerichte CommunicatieHet Motiveren Van Uw AfdelingEffectief TijdmanagementHet Toepassen Van Invloedsmodellen Voor De LeidinggevendeEffectief Delegeren Als LeidinggevendePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekken en behouden van talentvolle medewerkers. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. Daarbij weet u wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelen en vormgeven. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop van deze training hoe u uw medewerkers kunt begeleiden in hun loopbaanplanning. Aansluitend op alle niv...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
... In de training Rapporteren en Verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. Aantrekkelijke teksten schrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. Een goed rapport schrijven met heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. In deze zeer praktijkgerichte training leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. Na afloop van de ...57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php
... Tijdens deze cursus staat de techniek vaneffectief vergaderen centraal. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een effici?nte wijze waarop men dit kan doen, maakt deel uit van "effici?nt vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist te zien, ho...78 training_cursus/training_vergadertechniek/effectief-vergaderen-techniek.php
... Geeft u regelmatig presentaties, kent u de basistechnieken en wilt u toch nog een meer overtuigende en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communice...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe ...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw traini...21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php
...ken wij uitvoerig hoe u instructies ziet en welke tools wij kunnen aanreiken. Uit deze uitvoerige intake weten wij welke leerstof u expliciet nodig heeft om uw situatie te verbeteren. Via theoretische inleidingen worden de noodzakelijke didactische en onderwijskundige principes uitgelegd. Het leren overbrengen van kennis en vaardigheden vindt plaats door middel van diverse werkvormen. Voorbeelden van deze werkvormen zijn: instructie- en overdrachtstechnieken, samenwerkingsvormen en spelvormen. Daarbij ontvangt u tijdens deze cursus veel praktijkvoorbeelden van onze docent. Onderwerpen De Definitie Van Leren Het Leerproces Bij VolwassenenHet Leerprobleem En Het OplossingsprocesLeerdoelen FormulerenOrdenen Van LeerdoelenEigen TrainingsstijlEvalueren Of Uw Doel Bereikt IsPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afl...24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php
...en in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heef...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...kkennis noodzakelijk. De cursus Interne auditor is een van die trajecten, die noodzakelijk zijn binnen de organisatie. In diverse normen (ISO 9001, HACCP, ISO 18001, ISO 14001 en/of AS 9100) wordt de term ?interne audits? genoemd. In de training Interne auditor worden de basisprincipes behandeld, zodat u volgens deze normen een interne audits kunt uitvoeren. Onderwerpen Uw Audits Keuze In Uitvoering: ISO 9001-14001&18001 Afgestemde Normering Van De OrganisatieHet Kwaliteitsmanagement SystemenVoorbereiding Van De Interne AuditsOpbouw Voor De Auditee (interviewtechnieken)Interne Auditor Plannen En UitvoerenEchte Audits Uitvoeren (interne Auditor)Helder Audit Rapport Schrijven (afstemming)Persoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten De deelnemers krijgen meer kennis van de vaardigheden waarover een interne auditor moe...32 training_cursus/cursus-interne-auditor/training-interne-auditor.php
...elf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserveren En InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennen en toe te passen. U hebt inzicht gekregen in hoe u overkomt op anderen en hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denken en praten vanuit de ontvanger van de boodschap, weloverwogen uw standpunt te bepalen, structuur aan te brengen in de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te verbeteren. Hierdoor bent u in staat om ...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
...rmuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Effectief Communiceren; Tweezijdige GesprekstechniekenEffectief OverleggenMotivatietechniekenEffectief Ziekteverzuimbegeleiding (optioneel)Functioneringsgesprekken Voeren (optioneel)Teambuilding Welk Karakter Heb Jij?Productie Aansturen En Kostenberekening360 Graden FeedbackPersoonlijk Actieplan: Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze boeiende cursus geeft u op een inspirerende wijze leiding aan uw team. U bent in staat draagvlak te creeren voor uw nieuwe ideeen en u weet de juiste snaar te raken bij uw medewerkers. U ontwikkelt en coacht het talent en beschikt ...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
...ig zijn met het laden en lossen en de opslag van goederen. U zorgt ervoor dat iedereen zich houdt aan de afgesproken procedures, veiligheidsregels en administratieve afhandeling. Tijdens de cursus Warehousevoorman van BV&T maakt u kennis met alle facetten die nodig zijn om deze functie effectief uit te voeren. Onderwerpen Module I: Communicatie En Leidinggeven Module II Bedrijfseconomie Planning En OrganisatieModule III: Warehouse Voorman Resultaten Na het volgen van dit traject kunt u de voortgang in de warehouse benoemen en relaties leggen voor het verkrijgen van het grootst mogelijk resultaat. U weet op een effectieve manier mensen aan te spreken en te motiveren. Daarnaast weet u verspillingen te vermijden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers ...80 training_cursus/warehouse-productieman/warehousevoorman.php
...jf kunt meegroeien. U leert om zaken in het juiste perspectief te plaatsen. U krijgt praktische richtlijnen aangereikt om uw organisatie duurzaam te kunnen verbeteren. Onderwerpen Ontwikkeling In De Kwaliteitszorg, Normering KwaliteitssystemenBedrijfsprocessen BeschrijvenProcesbeheersing TechniekenKwaliteit In De Dienstverlenende OrganisatieImplementatieBeoordeling Van Managementsystemen. Resultaten De opleiding Kwaliteitsmanagement is een volwaardige opleiding. U verkrijgt deskundigheid in duurzame verbetering van uw organisatie. U maakt kennis met de verschillende kwaliteitsprocedures, hierbij stelt u centraal: beheersing, borging en verbetering van kwaliteit. Tijdens het traject krijgt u vergaande kennis en wordt er voortdurend gekeken naar de vaardigheden op de huidige werkplek. Aansluitend op alle niveaus Iedereen le...28 training_cursus/iso_normering_cursus/iso_normen_certificering.php
Page generated in 0.0652 seconds.