... In de basistraining E-Learning leert u hoe effectief online e-learning kan worden ingezet. BV&T beschikt 100% over zijn eigen software genaamd Question Degree. U gaat in deze training aan de slag met de software. Stap voor stap wordt u meegenomen in het volledige proces.Learning Management SystemHet LMS (Learning Management System) programma vormt een platform dat ondersteuning biedt bij het selecteren, volgenen gevenvan opl...264 /training_cursus/online-survey-onderzoek/survey-programmeren.php
... Elke organisatie heeft te maken met ziekteverzuim. Tegenwoordig ligt de verantwoordelijkheid voor re-integratie steeds vaker bij de werkgever en werknemer. Het accent ligt meer dan voorheen op mogelijkheden van uitgevallen werknemers. Dehoudingvande leidinggevende is van groot belang bij een snelle terugkeer vande werknemer. Een heldere visie op verzuim, gecombineerd met goede gespreksvaardigheden, is dan ook belangrijk vo...199 /training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php
... Medezeggenschap is het uitoefenenvan invloed op de arbeidsrelatie, arbeidsomstandigheden ende organisatie door werknemers. Dit kan op twee niveaus plaatsvinden: Binnende onderneming. In dit geval is er sprake van medezeggenschap door een Ondernemingsraad (of eventueel een Personeelsvergadering). Ondernemingsoverschrijdend. In dit geval is er sprake van medezeggenschap door vakbonden. Goede communicatie met de bestuurder is ...102 /training_cursus/medezeggenschapsraad/OR-training.php
... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in dez...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
... Denkt u wel eens na afloop van een gesprek of overleg: "Waarom heb ik niet dat ene belangrijke punt naar voren gebracht?" Voelt u zich soms enigszins onzeker om uw mening en ideeen naar voren te brengen? Herkent u het gevoel dat u dichtklapt tijdens een intense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangenen ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen....145 /training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
... Deze workshop is speciaal ontwikkeld voor u, die deEngelse taal volledig wil beheersen. Binnen een kort tijdsbestek leert u om ook in een vreemde taal professioneel te functioneren. Deze workshop is een aanvulling op de cursus Engels voor gevorderden. Deze workshop is praktijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durv...143 /training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php
... Correspondentie vormt het visitekaartje van uw bedrijf. Uw schrijf- of communicatievorm, combineer een juiste (werk)woordspelling met een fraaie maar efficiente schrijfstijl ende zakelijke boodschap komt feilloos over, zonder het gevaar voor misverstaan. Iedere zin die men zegt of schrijft heeft een bepaald doel. Meestal wil men een ander iets vertellen, mededelen of duidelijk maken. Het is dan van het grootste belang zinnen ...149 /training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie.php
... In de training Teamcoaching leert u als teamcoach effectief en resultaatgericht te werken. U ontwikkelt uw eigen stijl als coach van teams. U oefent met interventies en ervaart de effecten daarvan. Na het ontvangenvan feedback experimenteert u met het gevenen ontvangenvan andersoortige reacties. U analyseert en benoemt patronen. Onderwerpen Succesvol Functioneren Als Team; Huidig FunctionerenEn GewenstFunctionerenVan Uw E...158 /training_cursus/teamcoaching/teamcoaching.php
... Bij deze praktijktrainigen werken we altijd vanuit een didactisch oogpunt als ook contextuele visie, waarbij de begeleider de leerling of medewerker benadert in zijn context zonder randvoorwaarden. De eigen persoonlijke ontwikkeling vande cursist in relatie met zijn professionele ontwikkeling is een belangrijk leerpunt. Onderwerpen Gedrag EnHoudingsaspecten CommunicatiestijlenFeedbackReferentiekader En AannamesGesprekstechni...265 /training_cursus/mentoren-training/training-instructievaardigheden.php
...iente wijze, waarop men dit kan doen, maakt deel uit van het aspect "efficient vergaderen". Door middel van nabootsenvan allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist te zien, hoe hij/zij deelneemt aan zo`n vergadering. Om beurten wordt derolvan voorzitter, notulist endeelnemer gespeeld. Na afloop vande cursus kan iedere cursist efficient vergaderenen beheerst hij/zij de achterliggende techniek. OnderwerpenDe Voorbereiding, De Start VanDe VergaderingDe AgenderingDe Status Van Elk Te Bespreken OnderwerpDe Start Van Een AgendapuntDe RondvraagDe TijdsindelingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Rommelig, geen touw aan vast te knopen, wat er besloten is weet niemand, uren te lang. De motivatie voor het werk krijgt steeds opnieuw eendeuk. Niemand weet hoe het komt en als men...119 /training_cursus/effectief-vergaderen/optimaal-en-effectief-vergaderen.php
...onische ZiekmeldingenIngaan Op De VervolgafsprakenEn ActiesHet Zeven-vragenplan Voor Het VerzuimgesprekHet OntwikkelenVan Een Plan Van Aanpak Tot WerkhervattingPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan Resultaten U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomenen terugdringenvan het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend en met (zelf)vertrouwende redenenvan het (grijs)verzuim te achterhalenen op of aan te pakken. Tijdens deze cursus krijgt u ideeen mee om uw medewerkers zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgenende terugkeerdrempel te verlagen. Daarnaast heeft u ideeen gekregen hoe ziekteverzuim voorkomen kan worden. Tenslotte, voorkomen is beter dan genezen. Tevens bent u na afloop vandeze cursus in staat om op een ef...198 /training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php
...is daarvoor noodzakelijk, maar zo'n visie ontwikkelt u pas als u weet wat er speelt binnen organisaties en tussen mensen onderling. Deze kennis doet u op met de cursus Middenmanagement. Een puur praktische en boeiende cursus, waarin alle zaken die in de dagelijkse praktijk eenrol spelen uitgebreid aan bod komen. Onderwerpen Organisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet SchrijvenVan Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlenEn -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop vande cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelenvan management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, ...100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php
...llicitatieproces vanaf inzicht verkrijgen in het eigen `product`, de koopmotievenvande werkgever, de presentatie van uzelf, het schrijvenvan uw brief, het makenvan een curriculum vitae, het telefoneren, netwerkenen het oefenenvan het gesprek. Hierbij wordt gebruik gemaakt vanrollenspel en videoregistratie. Na de training heeft u concrete vaardigheden om zelfstandig te kunnen solliciteren. U heeft inzicht in uw zwakke en uw sterke kanten. U heeft meer zelfvertrouwen. U weet hoe u een brief moet schrijven, u heeft een goed c.v. en u kunt netwerkenen gesprekken voeren. Kortom u bezit alle vaardigheden, die u nodig heeft om succes te hebben. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelne...161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php
... Het slagen of falenvan organisaties wordt vandaag steeds meer bepaald door de medewerkers ende manier waarop deze ingezet worden. Het lijnmanagement speelt hierin een steeds belangrijkere rol. Vandaar dat ~people management~ een belangrijke vaardigheid is, die managers vandaag moeten bezitten. Een goede basiskennis en nieuwe inzichten in thema`s betreffende personeel en organisatie zijn dan ook onmisbaar om als lijnmanager d...103 /training_cursus/peoplemanagement/peoplemanagement.php
...ontdekt hoe u een team kunt begeleiden, om meer uit het team als geheel en uit het individu te halen. Met deze waardevolle training brengt u uw kwaliteiten als professional naar een hoger niveau. OnderwerpenTeamcoaching Als Instrument UitgangspuntenVanTeamcoachingRolEnHoudingVanDeTeamcoachDISC ZelfanalyseGroep-dynamische ProcessenInzicht In OntwikkelingsfasenWerken Met SysteemtheorieOnderlinge Patronen Zichtbaar MakenTeambelangen BegeleidenCre?renVan (gedeeld) LeiderschapOmgaan Met ConflictenEn WeerstandPersoonlijke LeervragenCasessen Uitwerken Met OpddrachtenPersoonlijk Actieplan Resultaten Wanneer u deze cursus Team Coaching heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenenen kunt u een afgewogen keuze maken. Teamcoaching is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om alle neuzen in dezelfde richting te krij...287 /training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php
Page generated in 0.1799 seconds.