... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommun...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commerc...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
... Deze zeer praktijkgerichte training voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. Alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen ...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
... met meer plezier op dan voorheen. Uw rapporten zijn beduidend minder omvangrijk dan voor de training. Verder weet u waar u met schrijven goed in bent en wat u nog wilt verbeteren. Onderwerpen Doelstellingen Van Rapporten En Verslagen, Rapport PlanOpbouwTeksten Opzetten (Nederlandse Taal)Verschillende TechniekenSamenvatten En ConclusiesPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent nu in staat in kortere tijd betere schriftelijke rapportage te maken. U schrijft systematisch `van introductie tot conclusie`. Bovendien stelt u rapporten/verslagen zo op, dat het echt wordt gelezen. U kunt uw eigen verslag/rapport kritisch beoordelen op stijl, opzet, schrijven, inhoud, omvang en uw eigen juiste conclusie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in...57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php
... Tijdens deze cursus staat de techniek van effectief vergaderen centraal. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een effici?nte wijze waarop men dit kan doen, maakt deel uit van "effici?nt vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist te zien, hoe hij/zij dee...78 training_cursus/training_vergadertechniek/effectief-vergaderen-techniek.php
... Geeft u regelmatig presentaties, kent u de basistechnieken en wilt u toch nog een meer overtuigende en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met ...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het i...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De thema`...21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php
...rmuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Effectief Communiceren; Tweezijdige GesprekstechniekenEffectief OverleggenMotivatietechniekenEffectief Ziekteverzuimbegeleiding (optioneel)Functioneringsgesprekken Voeren (optioneel)Teambuilding Welk Karakter Heb Jij?Productie Aansturen En Kostenberekening360 Graden FeedbackPersoonlijk Actieplan: Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze boeiende cursus geeft u op een inspirerende wijze leiding aan uw team. U bent in staat draagvlak te creeren voor uw nieuwe ideeen en u weet de juiste snaar te raken bij uw medewerkers. U ontwikkelt en coacht het talent en beschikt over de juist...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
...ssisch sprekend land? Bijvoorbeeld als importeur of exporteur. U leert de belangrijkste grammaticale regels en breidt uw Russische woordenschat snel uit. Uw doel is uw kennis van het Russisch zo snel mogelijk naar een hoger niveau brengen, zodat u die taal vloeiend spreekt en foutloos kunt lezen en schrijven. Onderwerpen Intake Voor De Cursus Russisch; Keuze Uit Diverse TrainingsvormenErvaren En Professionele Russische TaaltrainersBranche Specifieke ErvaringWoordenteksten Lezen / UitsprekenDagelijkse OmgangstaalZakelijk RussischPraktijkgerichte En Werkgerelateerde TrainingenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U kunt na deze cursus zakelijk en prive corresponderen, de meest uiteenlopende documenten lezen (ook de meer complexe) en vloeiend gesprekken voeren. Zelfs de communicatie tussen Russischtalige mensen onderling, die ...68 training_cursus/cursus-russisch/russisch-voor-gevorderden.php
... Effectief communiceren en samenwerken in het Engels! Wilt u perfect Engels leren spreken, schrijven, lezen en verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Engelse relaties (inter)nationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golfen wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Engelssprekend land? Bijvoorbeeld als importeur of exp...62 training_cursus/taaltraining/cursus-engels-voor-gevorderden.php
...gen in een Spaanssprekend land? Bijvoorbeeld als importeur of exporteur. U leert de belangrijkste grammaticale regels en breidt uw Spaanse woordenschat snel uit. Uw doel is uw kennis van het Spaans zo snel mogelijk naar een hoger niveau brengen, zodat u die taal vloeiend spreekt en foutloos zult lezen en schrijven. Onderwerpen Intake Voor De Cursus Spaans; Keuze Uit Diverse TrainingsvormenErvaren En Professionele Spaanse TaaltrainersBranchespecifieke ErvaringWoordenteksten Lezen / UitsprekenDagelijkse OmgangstaalZakelijk SpaansPraktijkgerichte En Werkgerelateerde TrainingenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U kunt na deze cursus zakelijk en prive corresponderen, de meest uiteenlopende documenten lezen (ook de meer complexe) en vloeiend gesprekken voeren. Zelfs de communicatie tussen Spaanstalige mensen onderling, die som...66 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-gevorderden.php
...en in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... Het uitvoeren van interne audits vraagt om specifieke kennis en vaardigheden. Een audit kan alleen effectief zijn als deze wordt uitgevoerd door mensen die auditing beheersen en zodoende hiermee resultaat boeken. Deze cursus leidt potenti?le auditoren op. Dit kunnen bijvoorbeeld door het management aangewezen functionarissen zijn, maar ook kwaliteits- en/of milieuco?rdinatoren. Na voltooiing van deze cursus is de deelnemer in staat om op e...26 training_cursus/cursus_interne_auditor/auditvaardigheden.php
...ktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Spaans op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Spaans communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Vaardighedentoets; OrganisatiedoelstellingSpaanse EtiquetteSprekenLuisterenGrammaticaSchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U spreekt met meer zelfvertrouwen Spaans. U leert de taal vloeiender te spreken en uw luistervaardigheid neemt aanzienlijk toe. Uw woordenschat wordt uitgebreid en u leert de taal, zowel in het zakelijk verkeer, alsook in de zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelne...65 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-beginners.php
Page generated in 0.0713 seconds.