088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout

133

Effectieve cursus Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout


In sommige gevallen kan het interessant zijn om zelf uw tekst in het Engels te schrijven en deze daarna te laten corrigeren of redigeren. Bijvoorbeeld als de tekst over onderwerpen gaat waarin u zelf goed in thuis bent. Nadat u zich hebt gebogen over wat u wilt zeggen, kunnen wij vervolgens de taalkundige kant van de tekst voor onze rekening nemen. U bent de vakspecialist, wij zijn de taalspecialist. U weet wat u wilt overbrengen.


Onderwerpen



Resultaat


Bij redactiewerk kijken wij of de tekst in de huidige vorm aan de eisen voldoet die eraan gesteld mogen worden. Daarbij gaat onze aandacht onder meer uit naar leesbaarheid, tone of voice, layout, commerciele strekking, effectiviteit. Maar natuurlijk komen, evenals bij correctiewerk, ook spelling en grammatica aan de orde. Redigeren is dus een ingrijpender proces dan corrigeren. Afhankelijk van de door u gestelde eisen en de kwaliteit van de brontekst, kunt u kiezen voor corrigeren of redigeren.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Correspondentie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Vergadertechnieken
training Teksten Redigeren
training Rapporteren Notuleren
cursus Correct Schrijven Zakelijk
cursus Speech schrijven
cursus Zakelijk Nederlands
cursus Notuleren
cursus Basiscursus Nederlands
cursus Effectief Foutloos Nederlands
training Mediatraining
cursus Rapporteren
training Notuleren en Rapporteren
training Zakelijke Correspondentie
training Nederlands De Juiste Spelling
cursus Nederlands voor Buitenlanders NT2
cursus Zakelijk Engels
training Correct Nederlands Schrijven

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Fers15 deelnemers 
Duursma Industrietechniek BV8 deelnemers 
Deutsche Bank Nederland N.V.1 deelnemers 
Westcon-Comstor10 deelnemers 
Glass Repair Vriend1 deelnemers 
Esdec7 deelnemers6 trajecten
Packgroup BV1 deelnemers 
Enstall EU Holding4 deelnemers 
Virol B.V.4 deelnemers2 trajecten
DSM Biologics25 deelnemers 
Stichting NOVIzorg6 deelnemers 
Stichting Nederlandse Algemene Kwaliteitsdienst1 deelnemers 
Astron4 deelnemers2 trajecten
BSC International Holding Ltd.12 deelnemers 
Gemeente Leusden6 deelnemers 
Best Fresh Group B.V.12 deelnemers 
Parkmobile Group4 deelnemers 
Dentsply Sirona Benelux B.V.16 deelnemers 
Reclassering Noord6 deelnemers 
Gemeente Wieringermeer8 deelnemers 
Electrotechniek Hollander8 deelnemers 
Faes Group1 deelnemers 
Royal Bel-Leerdammer8 deelnemers3 trajecten
QPI1 deelnemers3 trajecten
Jan Opreij B.V. 8 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Teksten Redigeren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-01-2025
deze pakkende workshop is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. u presenteert niet alleen met woorden. uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderdeel van Teksten Redigeren



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout. MT Kader Trainingen: Teksten Redigeren. ZZP of Freelance Vacature voor: redigeren taal cursus. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: redigeren taal cursus Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen redigeren taal cursus Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout. Nederland

Blog Nieuws:

iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. daar gaat het om bij het journalistieke interview. op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. het is meer dan een paar trucjes toepassen.

in een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. maar het is ook belangrijk dat je inzicht krijgt in het gedrag en de psyche van de geinterviewde en het gesprek weet te sturen. van groot belang voor de kwaliteit van het interview is de manier waarop geinterviewden vertellen. is dat saai of vaag, of juist levendig en boeiend?
gedurende de workshop werk je aan een persoonlijk interview dat je zowel uitvoert als uitschrijft. de uiteindelijke artikelen worden gezamenlijk besproken. bij het schrijven van een interview moet je veel keuzes maken. kies je voor de vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? hoe bouw je je verhaal op? hoe maak je een spannend begin?

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Wel eens gedacht aan: IKKE IKKE IKKE...

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Leesbaarheid Tone Of Voice En Layout