... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje vanuw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbr...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...dienst van goede kwaliteit te verlenen. In deze boeiende en zeer praktijkgerichte cursus komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de KAM (QHSE), aan de orde. Na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.Deze cursus is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. De wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. Daarbij wordt de cursus op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden vanuw organisatie. Op deze manier draagt deze cursus bij aan een zichtbare verbetering vanuw organisatie. Daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze cursus actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen. Onderwerpen De Definitie Van 'kwaliteit' Wat Is Service?...27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uwteam? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uweigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje vanuw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van commu...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uweigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? H...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
...e en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, OpbouwVan Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren VanUw Eige...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
... In de training Rapporteren en Verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. Aantrekkelijke teksten schrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. Een goed rapport schrijven met heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. In deze zeer praktijkgerichte training leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. Na afloop van ...57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uweigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellinge...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... Deze zeer praktijkgerichte training voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. Alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uweigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat c...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
...uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met UwEigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserveren En InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennen en toe te passen. U hebt inzicht gekregen in hoe u overkomt op anderen en hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denken en praten vanuit de ontvanger van de boodschap, weloverwogen uw standpunt te bepalen, structuur aan te brengen in de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te ver...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
...beeld is de speciale manier van communiceren tijdens een audit. Hoe gaat u om met geconstateerde afwijkingen en verbeterpunten? U mag hierbij veel feedback verwachten. Aan de hand van het auditen van de docent en overige cases leert u een analyse te maken van de risico`s, die het functionerenvan het bedrijfsproces verbeteren. Bij deze cursus ontvangt u een uitgebreide syllabus die als naslagwerk kan dienen.De doelgroep van deze audit cursus zijn (aanstaande) interne auditoren. Enige basiskennis van een of meer relevante normen (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001) wordt aanbevolen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons...32 training_cursus/cursus-interne-auditor/training-interne-auditor.php
...n de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis, deze kennis gaan wij borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen, waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie, Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na het volgen van deze training is het u duidelijk geworden hoe u moet omgaan met specifieke vragen en het geven van instructies. U leert ook de richtlijnen kennen, waarin mensen zich manifesteren. U kent het leerpatroon vanuw kandidaat of medewerkers. U leert vanuit een praktischgerichte benadering. De begeleider geeft veel instructies en prak...70 training_cursus/train-de-trainer/train-de-trainer.php
...et echter voor dat er zaken worden vergeten of dat de instructiegever niet volledig te begrijpen is. Hierdoor kan een opdracht wel eens misgaan. Om dit te voorkomen biedt BV&T een cursus aan waarin u leert om op de juiste manier instructies te geven.BV&T biedt voor al uw vragen over instructies geven een uitstekend en volledig passend programma. In ons coachingsprogramma bespreken wij uitvoerig hoe u instructies ziet en welke tools wij kunnen aanreiken. Uit deze uitvoerige intake weten wij welke leerstof u expliciet nodig heeft om uw situatie te verbeteren. Via theoretische inleidingen worden de noodzakelijke didactische en onderwijskundige principes uitgelegd. Het leren overbrengen van kennis en vaardigheden vindt plaats door middel van diverse werkvormen. Voorbeelden van deze werkvormen zijn: instructie- en overdrach...24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php
...en te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij is het u duidelijk geworden hoe u om moet gaan met specifieke vragen en het geven van instructies. U heeft ook de richtlijnen geleerd waarin mensen zich manifesteren. Daarnaast kent u het leerpatroon vanuw kandidaten of medewerkers. De begeleider van deze training geeft u veel instructies en praktijkvoorbeelden. Op d...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
...rker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd. Onderwerpen Communicatie; OnderhandelingsvaardighedenCommerciele GespreksvoeringProjectmatig En Effectief OrganiserenKwaliteit En Eigen VakkennisPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u een professioneel commercieel medewerker. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Door middel van de praktijkopdrachten en rollenspelen heeft u uzelf slagvaardiger gemaakt. U kunt voortaan zonder moeite een commercieel gesprek voeren en u kunt de geleerde onderhandelingsvaardigheden met succes in de dagelijkse praktijk toepassen. Aansluitend op alle niveaus ...17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php
Page generated in 0.0734 seconds.