088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Functioneren Van Uw Eigen Team

Uw zoek resultaat voor: Functioneren Van Uw Eigen Team

Cursus Coaching - Coachen Van Uw Team BVT :: In-Company Opleider

... Een bedrijfsteam is tot veel in staat, maar dat gaat niet vanzelf. Het resultaat is sterk afhankelijk van de onderlinge dynamiek, zowel de zichtbare als de onzichtbare. Voorbeeld: Op een race zeilboot moet de hele bemanning op scherp staan, luisteren naar de stuurman en exact doen wat je moet doen. Dat is de enige manier om te kunnen winnen.Wilt u de gezamenlijke doelstelling in de organisatie omzetten in daadkracht, verbeter...
287 training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php

Cursus TeamBuilding BVT :: In-Company Opleider

...effectief en resultaatgericht te werken. U ontwikkelt uw eigen stijl als coach van teams. U oefent met interventies en ervaart de effecten daarvan. Na het ontvangen van feedback experimenteert u met het geven en ontvangen van andersoortige reacties. U analyseert en benoemt patronen. Onderwerpen Succesvol Functioneren Als Team; Huidig Functioneren En GewenstFunctioneren Van Uw Eigen TeamKwaliteitenanalyse Van Uw TeamNatuurlijke Aanpak Van GroepsontwikkelingFasen Van GroepsontwikkelingUw Eigen Invloed Op Het Team. Resultaten U weet hoe de kwaliteiten van uw teamleden het best tot hun recht komen. U bent in staat om de afzonderlijke kwaliteiten van uw medewerkers te combineren en optimaal in te zetten voor het gezamenlijk resultaat. U kent uw invloed op het functioneren van uw team. U intervenieert adequaat en weet het sa...
158 training_cursus/teamcoaching/teamcoaching.php

Cursus Teambuilding Inclusief DiSC Meeting BVT :: In-Company Opleider

...g: welke factoren zijn nodig om een succesvol team te creeren? In deze teambuilding training kunt u denken aan een dag of dagdeel. De inhoud van deze dag wordt volledig met u afgestemd. BV&T maakt van deze teamdag een succes waarin educatie en activiteiten goed samen gaan. Waarover uw medewerkers nog lang zullen naspreken. Onderwerpen Voorgesprek, Uw DoelstellingUw Team Als UitgangspuntTeamsamenstellingActiviteitenOnderwerp Naar KeuzeOmgaan Met ConflictenFeedback Hoe Ga Je Hiermee Om. Resultaten Deze training wordt verzorgd door een ervaren trainer. De doelstelling is het verbeteren van uw vaardigheden als team en een verbeterde inzet van uw medewerkers. U leert de kunst van uw onderwerp naar uw keuze. Daarbij krijgt u tevens inzicht in de verschillende groepsrollen en hoe die samen een gebalanceerde eenheid vormen. U ...
101 training_cursus/teambuilding/teambuilding.php

Cursus Teambuilding Met De Juiste Communicatie BVT :: In-Company Opleider

...aar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan. Onderwerpen Inzicht In Teamconflicten Inzicht In Stijlen Van ConflicthanteringSuccesvol Functioneren Als TeamHuidig Functioneren En GewenstFunctioneren Van Uw Eigen Team Resultaten Wanneer u deze cursus Teamconflicten Vermijden heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil een beroep te doen op u a...
272 training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php

Cursus DiSC Training Met ONLINE DiSC Afname BVT :: In-Company Opleider

... Wilt u het maximale uit uw team halen en ook als medewerker afzonderlijk? Dan komt deze training goed van pas voor u en uw team. Leer u en uw team elkaar beter kennen in een gemakkelijke sfeer. U leert welk persoonlijkheid type u en uw collega's zijn en hoe u het beste met elkaar kan omgaan. Vaak snappen mensen anderen hun reactie niet, en daarom kan de samenwerking soms stroef gaan. Door elkaar op deze manier beter te leren ...
277 training_cursus/disc-training-analische/teambuidling-disc-cursus.php

Cursus Solliciteren UWV BVT :: In-Company Opleider

... Het doel van de sollicitatietraining is een persoon voor te bereiden op het solliciteren naar een nieuwe baan. Een sollicitatietraining kan plaatsvinden in het kader van het vervolg van de loopbaan, bijvoorbeeld als onderdeel van een loopbaan orientatie traject of bij een outplacement procedure. De persoon leert hoe hij zich het beste kan presenteren, zowel schriftelijk als in een gesprek met potentiele werkgevers. Onderwerpe...
161 training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbr...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

...el het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlandse Taal En CorrespondentieSecretariaatspraktijkCommunicatietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursis...
148 training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Cursus Kwaliteitsbewustzijn BVT :: In-Company Opleider

...dienst van goede kwaliteit te verlenen. In deze boeiende en zeer praktijkgerichte cursus komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de KAM (QHSE), aan de orde. Na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.Deze cursus is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. De wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. Daarbij wordt de cursus op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. Op deze manier draagt deze cursus bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. Daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze cursus actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen. Onderwerpen De Definitie Van 'kwaliteit' Wat Is Service?...
27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php

Cursus Coachend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u...
53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php

Cursus Didactische Vaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursisten en hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken. Opb...
184 training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van commu...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Cursus Correct Nederlands Schrijven BVT :: In-Company Opleider

...s? Is het miniscuul of minuscuul? En wanneer wordt een woord aan elkaar of los geschreven? In deze effectieve training krijgt u een duidelijk overzicht van de belangrijkste spellingregels en grammaticaregels. U leert om foutloos Nederlands te schrijven in uw eigen brieven, e-mails en rapporten. Want wie foutloos schrijft, komt professioneler over.De cursus 'Correct Nederlands schrijven' helpt u om uw communicatie te verbeteren. Dit is handig voor in een zakelijke omgeving, maar ook in uw priv?leven. U leert uw struikelblokken te herkennen en veelgemaakte fouten te voorkomen. Onderwerpen Uw Doelstelling WerkwoordspellingMeervoudsvormenVervoegen Van Engelse WerkwoordenVeelgemaakte Fouten En StruikelblokkenGrammaticale ValkuilenAan Elkaar Of LosSamenstellingen En WoordcombinatiesLeestekensHoofdletters En AfkortingenStruc...
289 training_cursus/taalcursus-nederlands/training-correct-nederlands-incompany.php

Cursus Situationeel Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? H...
10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

...e en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eige...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Page generated in 0.1311 seconds.