... In het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale contacten niet meer weg te denken. Veel vandeze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Hierdoor kan het zijn dat u op uw werk contact moet opnemen met Spaanse leveranciers, opdrachtgevers, vestigingen of klanten. Om optimaal te kunnen corresponderen is beheersing vande Spaanse taal dan ook zeer belangrijk. De cursus zakelijk Spaans is geschikt voor u wanneer u...179 training_cursus/cursus-zakelijk-spaans/spaanse-cursus-zakelijk.php
.... De training is bestemd voor personen die regelmatig zijn betrokken in onderhandelingssituaties. Van `zware` contractbesprekingen tot `simpele` inkoophandelingen. De menselijke, relationele en inhoudelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma Onderwerpen Adviseren, OnderhandelingenOptimale Communicatie OpbouwBeinvloedenCommunicatieOvertuigenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na deze training voelt onderhandelen natuurlijk aan. U kent de verschillende onderhandelingsstijlen en kunt daar adequaat op reageren. Met de verkregen zelfkennis kunt u beter inschatten waar uw sterke punten en valkuilen liggen. U bereikt betere resultaten uit onderhandelingen. Cursusmateriaal Bij deze training of workshop krijgt u een syllabi, zodat u ook na de bijeenkomsten nog eens rustig alle tips en...164 training_cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php
... Heeft u Italiaans nodig voor uw werk? En bent u het zat om steeds weer het woordenboek te pakken of om het internet te raadplegen? Dan is deze cursus een geschikte keuze voor u.Italiaans is geen gemakkelijke taal. De grammatica is anders dan die vande Nederlandse taal en ook lijken de woorden van beide talen niet op elkaar. Gelukkig hebben wij de geschikte cursus voor u. Met de cursus Italiaans voor beginners leert u namelijk ha...246 training_cursus/cursus-italiaans-voor-beginners/italiaans-basiscursus.php
...elangen en ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren, Assertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonen en zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstanden en u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen vertegenwoordigen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV...145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
... In de cursus Spaans komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze pra...65 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-beginners.php
... Wanneer u op uw werk een vergadering heeft, is het belangrijk dat de besproken onderwerpen worden vastgelegd. Het vastleggen vandeze besproken onderwerpen wordt ook wel ?notuleren? genoemd. Wanneer u notuleert moet u goed kunnen luisteren en opschrijven wat voor alle deelnemers aande vergadering het belangrijkste is om te weten. Daarnaast moet u dit bondig formuleren zodat voor iedereen duidelijk is wat is afgesproken. Tijd...139 training_cursus/cursus-notuleren-cursus-rapporteren/cursus-notuleren-cursus-rapporteren.php
... Een helder gestructureerd rapport of een goed leesbaar verslag leidt de lezer als het ware vanzelf door de tekst. In deze cursus leert u op een praktijkgerichte manier hoe u zich voorbereidt op uw schrijftaak, hoofd- en bijzaken te onderscheiden en een heldere structuur in uw rapport of notulen aan te brengen. U analyseert uw schrijfstijl en krijgt tips aangereikt om bondiger en duidelijker te schrijven zodat u deaandacht vande...152 training_cursus/workshop-cursus-notuleren-en-rapporteren/notuleren-en-rapporteren.php
... In de training Rapporteren en Verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. Aantrekkelijke teksten schrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. Een goed rapport schrijven met heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. In deze zeer praktijkgerichte training leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. Na afloop vande t...57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php
... Omdat u deze taal buitengewoon goed wilt spreken! Wilt u perfect Spaans leren spreken, schrijven, lezen en verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Spaanse relaties of internationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golven wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Spaanssprekend land? Bijvoorbeeld als import...66 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-gevorderden.php
...t hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aande orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training! Onderwerpen Wat Is Klantgerichtheid; Klantgericht CommunicerenUw Rol En VerantwoordelijkheidKlantgerichtheidInterne KlantgerichtheidLastige Klanten En KlachtenafhandelingKlantgerichtheid Versus Beleefdheid. Resultaten Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. K...156 training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
...op de technieken en op zichzelf.Na de training kunt u contact houden met uw trainer! Onderwerpen Inleiding In Het Begrip Mentale Weerbaarheid Uw DoelstellingControle Houden Hoe Doe Je DatVisualisatie(werk)situaties Om Je Mentaal Goed Te WerenEnergiemanagementStressmanagementStress Leren ReducerenGedachtecontroleGevoelens Herkennen En OmzettenAttentiecontrole Gefocust En Geconcentreerd Blijven.Veranderingsvermogen Versterken.Systematisch Analyseren AanDeHandVan Het Actie-reflectie Uw Persoonlijk Handelen Onder De Loep. Resultaten Wij worden voortdurend geconfronteerd met veranderende omstandigheden en onzekerheden, de werkdruk neemt toe en de eisen en verwachtingen worden steeds hoger. Dat kan leiden tot spanning, stress, onzekerheid en tot een burn-out. Om beter te kunnen omgaan met (werk)druk, veranderingen en teleurst...285 training_cursus/groepstraining-incompany/agressie-training.php
...ijk heeft gegeven daartegen geen bezwaar te hebben. Artikel 12. Opdrachtevaluatie De uitvoering vande opdrachten met betrekking het traject/project is steekproefsgewijs onderworpen aan een opdrachtevaluatie door een onafhankelijk, extern instituut. Dit geschiedt dan door toezending van het opdracht evaluatieformulier met het verzoek dit ingevuld aan het controlerende instituut te retourneren, dan wel een telefonische enquête. Artikel 13. Honorering / Facturering / Aanbiedingen BV&T zal een honorarium in rekening brengen, dat in overeenstemming is met de verrichte diensten en deaanvaarde verantwoordelijkheden. De betalingstermijn is 30 dagen na levering. Indien de leverancier wenst te factureren dient de betaling binnen 30 dagen na factuurdatum te gebeuren. Het factuurbedrag wordt verhoogd met 2% krediet beperki... voorwaarden.php
...begeleiding. In deze training leert u vaardigheden ter ondersteuning voor het uitvoeren vandeze belangrijke taak. Onderwerpen Ontwerpen Van Leerdoelen, BegeleidingcyclusDidactische VaardighedenCoachingsvaardighedenLeermotivatie Van LeerlingenZelfstandig Leren Bij LeerlingenBeoordeling En Objectief Handelen. Resultaten In deze training worden verschillende vaardigheden en technieken gehanteerd, waarbij de vaardigheden worden geoefend. Zo leert u: Een opleidingsplan te ontwikkelen; Beoordeling en planmatige-aanpaken; De leerling/medewerker te beoordelen; De leerling/medewerker inzicht te geven; Effectief omgaan met dilemma`s. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten pedagogis...138 training_cursus/training-leermeester-mentoren-training/training-leermeester-mentoren-training.php
... De cursus Nederlands voor buitenlanders (NT2) is ideaal voor anderstalige medewerkers die snel de Nederlandse taal willen leren. De nadruk bij deze cursus ligt op het Nederlands communiceren en spreken op de werkvloer. Dit wordt gedaanvanuit een effectieve methode waarbij de nadruk niet ligt op grammatica, maar op actief en praktisch taalgebruik. Hierdoor gaat het leren om Nederlands te spreken nog sneller en gemakkelijker. Het ...108 training_cursus/cursus-nederlands-anderstalig-nt1-nt2/cursus-nederlands-vreemde-talen.php
... Een inburgeringscursus is geen gemakkelijke zaak. U dient als immigrant veel te weten over Nederland, waaronder de Nederlandse geschiedenis, cultuur en staatsinrichting. Daarnaast is het ook nog eens noodzakelijk om de Nederlandse taal redelijk te beheersen.Ons cursussysteemMet ons systeem duurt het ongeveer 30 uur om genoeg kennis te hebben voor het inburgeringsexamen. Daarbij hoeft u niet per se al over basiskennis vande Neder...171 training_cursus/inburgeringscursus/nieuwkomers-allochtonen.php
Page generated in 0.2666 seconds.