... Omdat u deze taal buitengewoon goed wilt spreken! Wilt u perfect Spaans leren spreken, schrijven, lezen en verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Spaanse relaties of internationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golven wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Spaanssprekend land? Bijvoorbeeld als importeur of exporteur. U leert...66 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-gevorderden.php
... In de cursus Spaans komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verb...65 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-beginners.php
... Hoe stelt u een loopbaanplan op? Welke behoeften hebben medewerkers ten aanzien van hun carri?re? Welke rol speelt de organisatie hierin en welke rollen de medewerkers zelf? Er wordt van u steeds vaker verwacht dat u werknemers op een professionele manier kunt adviseren en in hun loopbaan kunt begeleiden. BV&T verzorgt zowel coaching als trainingstrajecten waarbij u instrumenten leert kennen die u kunt inzetten tijdens de begeleiding van uw werknemers. ...52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php
... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. Deaankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis, deze kennis gaan wij borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen, waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie, Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodes...70 training_cursus/train-de-trainer/train-de-trainer.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aande orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale tea...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... Slagvaardig en doeltreffend aan een taak beginnen en afronden, is een kunst op zichzelf. In deze brede training komen alle aspecten aande orde, die essentieel zijn voor het juist laten slagen van projectmatig denken. Wat betekent dit concreet? Efficientie is hierbij een goed woord. Wij trainen in hoe u kunt omgaan met geld, tijd, kwaliteit en netwerkplanning! Onderwerpen Project Resultaten En Doelstellingen; Projecten FaserenProjecten BeheersenProjecten...56 training_cursus/cursus-project-management/training-praktische-projectmanagement.php
... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aande slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd. Onderwerpe...17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php
... Deze zeer praktijkgerichte training voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. Alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aande orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling vande relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen met praktijks...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
...r een interne auditor moet beschikken. Deze vaardigheden zullen uitvoerig worden behandeld en besproken. Een voorbeeld is de speciale manier van communiceren tijdens een audit. Hoe gaat u om met geconstateerde afwijkingen en verbeterpunten? U mag hierbij veel feedback verwachten. Aandehandvanhet auditen vande docent en overige cases leert u een analyse te maken vande risico`s, die het functioneren vanhet bedrijfsproces verbeteren. Bij deze cursus ontvangt u een uitgebreide syllabus die als naslagwerk kan dienen.De doelgroep vandeze audit cursus zijn (aanstaande) interne auditoren. Enige basiskennis van een of meer relevante normen (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001) wordt aanbevolen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande ...32 training_cursus/cursus-interne-auditor/training-interne-auditor.php
... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. Deaankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaandeze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethode...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal e...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... moet overdragen. Wanneer iemand een ervaren medewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardigheden en toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderwerpen Leren En Opleiden Binnen Uw Organisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgen vandeze cursus is het geven van instructies en het omgaan met specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren geleerd. U kent het leerpatroon van uw medewerkers en weet hoe u op hen kunt aansluiten. Aanslu...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
...ls organiseert. Een goede logistieke stroom is van zeer groot belang voor uw organisatie. Logistiek houdt namelijk een organisatie draaiende. De goederen moeten op een juiste manier naar de klant worden verzonden. Tijdens de cursus Warehouse medewerker maakt u in een kort en zeer aantrekkelijk programma kennis met alle facetten die nodig zijn voor de functie van een warehouse medewerker. Onderwerpen Doelstelling Van Uw Organisatie OntvangstcontroleIntegrale KwaliteitszorgLogistieke BenaderingenOrders VerzamelenDistributiestroomKOOP (kosten Order Ontknopingspunt)CommunicatiePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgen vandeze cursus kunnen dedeelnemers de voortgang in de warehouse benoemen en relaties leggen voor het verkrijgen vanhet grootst mogelijk resultaat. Daarnaast hebben dedeelnemers inzicht in de optimale goederenstroo...79 training_cursus/warehouse-productieman/warehousemedewerker.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aande orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aanhet begin vandeaanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
Page generated in 0.2365 seconds.