... Een bedrijfsteam is tot veel in staat, maar dat gaat niet vanzelf. Het resultaat is sterk afhankelijk van de onderlinge dynamiek, zowel de zichtbare als de onzichtbare. Voorbeeld: Op een race zeilboot moet de hele bemanning op scherp staan, luisteren naar de stuurman en exact doen wat je moet doen. Dat is de enige manier om te kunnen winnen.Wilt u de gezamenlijke doelstelling in de organisatie omzetten in daadkracht, verbete...287 /training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php
... Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursistenen hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken. Op...184 /training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
... Wilt u steviger in uw schoenen staan als leidinggevende? En wilt u leidinggeven met meer zelfvertrouwenen overtuigingskracht? Wij verzorgen de training Assertief leidinggeven voor leidinggevenden die hun assertiviteit willen vergroten. Een assertieve leidinggevende komt zelfverzekerd en oprecht op voor zijn behoeftenen standpuntenen houdt hierbij rekening met zijn medewerkers. In deze training leert u medewerkers aan te s...144 /training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php
... ISO 15224 voor Zorg en Welzijn is een kwaliteitsnorm voor zorg- en welzijnsinstellingen. Voor veel organisaties biedt dit nieuwe kansenen daarbij ook betere documentatie!Het betekent namelijk dat er eindelijk een volgende stap gezet kan worden als het gaat om meer praktische vormen van kwaliteitszorg.We mogen inmiddels concluderen dat HKZ een aantal organisaties zeker geholpen heeft om kwaliteitsmanagement systematischer aa...291 /training_cursus/kwaliteit_15224/audit_omtrent_15224_zorg_en_welzijn.php
... Iemand proberen te doorgrondenen spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgenen treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook belangrijk d...170 /training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php
... Denkt u wel eens na afloop van een gesprek of overleg: "Waarom heb ik niet dat ene belangrijke punt naar voren gebracht?" Voelt u zich soms enigszins onzeker om uw mening en ideeen naar voren te brengen? Herkent u het gevoel dat u dichtklapt tijdens een intense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangenen ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brenge...145 /training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
... BV&T opleidingen verzorgt ook OR-trainingen. Daarbij kunnen ook personeelsvertegenwoordigers (PVT), directieledenen HR-professionals bij ons terecht voor een training, advies en begeleiding. Wij hechten veel waarde aan het resultaat van de trajecten die wij voor ondernemingsraden verzorgen. Om het gewenste resultaat te garanderen kijken wij naar meer dan de wettelijke kaders van medezeggenschap. Groeit uw organisatie tot bo...227 /training_cursus/opleiding_ondernemingsraad/OR_Training.php
... Wanneer u effectief wil adviseren, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogenen goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwenen hoe gaat u om met de verschillende belangen? Wa...217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
... Feedback is een ruim begrip. Het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. Dit is echter niet waar. Feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. Feedback gevenen ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. Sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsenen durven geen feedback te geven. Het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich...180 /training_cursus/feedback-training/reflectie-training.php
... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met nam...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstrerenEn Prese...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
... De manier waarop het werk wordt uitgevoerd, bepaalt het verschil tussen kwaliteit of non-kwaliteit en kosten maken of toegevoegde waarde produceren. Het lassen van een staalplaat, het maken van een factuur, het boren van een gat, het monteren van een motor of het schrijven van een offerte zijn handelingen die in een keer goed moeten gaan. Tegelijkertijd moeten deze handelingen zo efficient mogelijk gebeuren. Dat verhoogt nam...223 /training_cursus/lean-5s-6s-manufacturing/5s-lean-and-green.php
... Bij deze praktijktrainigen werken we altijd vanuit een didactisch oogpunt als ook contextuele visie, waarbij de begeleider de leerling of medewerker benadert in zijn context zonder randvoorwaarden. De eigen persoonlijke ontwikkeling van de cursist in relatie met zijn professionele ontwikkeling is een belangrijk leerpunt. OnderwerpenGedragEn Houdingsaspecten CommunicatiestijlenFeedbackReferentiekader En AannamesGesprekstech...265 /training_cursus/mentoren-training/training-instructievaardigheden.php
... Deze training is gratis bij een jaar abonnement van IP Marketing! Uniek aanbod. Zie ook: de website van IPM! Met IPM ziet u exact wie uw online bezoekers zijn! Naam, adres, telefoon en interesse! 'waar rook is, is vuur' Maar hoe pakt u dit aan? Daarom deze gratis training in samenwerking met BV&T.Gratis verkoop training, vraag naar de voorwaarden. B2BWilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal ee...271 /training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php
... Een training gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. Er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. Wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de same...272 /training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php
Page generated in 0.2286 seconds.