088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Commercieel Communiceren

17

Effectieve cursus Commercieel Communiceren


Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij bent u een professioneel commercieel medewerker. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Door middel van de praktijkopdrachten en rollenspelen heeft u uzelf slagvaardiger gemaakt. U kunt voortaan zonder moeite een commercieel gesprek voeren en u kunt de geleerde onderhandelingsvaardigheden met succes in de dagelijkse praktijk toepassen.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Commercieel Communiceren. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Commercieel Communiceren aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Commercieel Communiceren;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Commercieel Communiceren. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Commercieel Communiceren


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Schouten En Nellissen1 deelnemers5 trajecten
Delektro Veenendaal BV2 deelnemers2 trajecten
Centraalstaal International2 deelnemers 
Van Vugt Kruiden B.V.1 deelnemers 
Murre - De Visser4 deelnemers2 trajecten
Nooter Technische Installaties7 deelnemers 
Niebeek Milieumanagement6 deelnemers 
Gasunie8 deelnemers3 trajecten
Ravelijn10 deelnemers 
Moonen Packaging1 deelnemers 
OTTO Work Force30 deelnemers 
Asko B.V.6 deelnemers 
AVEBE1 deelnemers 
Heuvelrecht Advocatuur & Mediation5 deelnemers 
Intopack B.V.4 deelnemers 
Carpenter B.V.4 deelnemers 
Voestalpine8 deelnemers 
Sven Gossen1 deelnemers 
Bekaert1 deelnemers2 trajecten
De Vries WFM3 deelnemers 
Politie IJsselland8 deelnemers 
Bakkersland Hoogeveen2 deelnemers 
HFCM Fullservice Communicatiebureau1 deelnemers 
SD Worx Venlo8 deelnemers 
Deventer Ziekenhuis1 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
het coachen en begeleiden van medewerkers binnen uw organisatie vraagt aandacht. de vergrijzing slaat toe, werk daarom preventief. hiervoor dient u binnen uw organisatie een functionaris te hebben die bevoegd is voor de begeleiding van nieuwkomers. het is bepalend voor uw organisatie. zijn inzet is bepalend voor de ontwikkeling en kwaliteit van de nieuwe medewerker of leerling. u leert in deze workshop niet alleen vaktechnieken, maar ook persoonlijke begeleiding. in deze workshop leert u vaardigheden ter ondersteuning voor het uitvoeren van deze belangrijke taak. Onderdeel van Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training commercieel communiceren Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass commercieel communiceren. MT Kader Trainingen: Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken. ZZP of Freelance Vacature voor: verkoop communicatie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: verkoop communicatie commercieel communiceren. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen verkoop communicatie commercieel communiceren. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

bent u trainer of wilt u trainer worden? gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties workshop verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? tijdens de workshop didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. u leert hoe u kunt omgaan met cursisten en hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken.

opbouw
in deze workshop oefent u uw didactische en workshopsvaardigheden. u leert hoe u een workshop ontwikkelt. daarnaast leert u hoe u de leerstof op een aantrekkelijke en interactieve manier kunt presenteren en de deelnemers enthousiast kunt maken. in deze workshop geeft u uw medecursisten een (korte) les, die u thuis heeft voorbereid. deze les leggen we vast op video. de trainer en uw medecursisten geven feedback op uw les. op basis van deze feedback formuleert u uw voornemens voor uw praktijksituatie. in elk workshopsblok krijgt u een praktische opdracht mee.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Zonder de dalen geniet je niet van de pieken.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Commercieel Communiceren