088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Nieuwkomers Allochtonen

171

Effectieve cursus Nieuwkomers Allochtonen


Een inburgeringscursus is geen gemakkelijke zaak. U dient als immigrant veel te weten over Nederland, waaronder de Nederlandse geschiedenis, cultuur en staatsinrichting. Daarnaast is het ook nog eens noodzakelijk om de Nederlandse taal redelijk te beheersen.

Ons cursussysteem


Met ons systeem duurt het ongeveer 30 uur om genoeg kennis te hebben voor het inburgeringsexamen. Daarbij hoeft u niet per se al over basiskennis van de Nederlandse taal te beschikken. Onze inburgeringscursus maakt het gemakkelijker om het inburgeringsexamen af te leggen. Daarnaast maakt een inburgeringscursus uw verblijf in Nederland aangenamer. U leert hiermee de Nederlandse taal, maar ook hoe onze samenleving in elkaar zit.

Wij verzorgen deze cursus uitsluitend voor gemeenten! Daarbij bieden wij deze cursus aan in verschillende talen. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen. In overleg met u maken wij een programma voor de inhoud van de cursus.

Het is voor gemeenten ook mogelijk om groepscursussen bij ons aan te vragen. Het maximale cursisten voor een groepscursus is 10 deelnemers. Door deze kleinschalige aanpak garanderen wij effectieve en persoonlijke begeleiding.


Onderwerpen



Resultaat


Afhankelijk van uw instapniveau, kunt u na afloop van deze cursus een beperkt aantal vertrouwde woorden en basiszinnen begrijpen die betrekking hebben op de persoonlijke levenssfeer en de allereerste levensbehoeften. U begrijpt mensen die Nederlands spreken wanneer zij langzaam en duidelijk praten. Daarnaast heeft u uw kennis over de Nederlandse cultuur en geschiedenis vergroot. Hierdoor kunt u het inburgeringsexamen gemakkelijker halen.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Nieuwkomers Allochtonen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Nieuwkomers Allochtonen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Nieuwkomers Allochtonen;


Aantal bijeenkomsten: 10
Het aantal uren 2 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Nieuwkomers Allochtonen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Nieuwkomers Allochtonen


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Engels voor beginners
cursus Engels voor gevorderden
cursus Duits voor beginners
cursus Duits voor gevorderden
cursus Spaans voor beginners
cursus Spaans voor gevorderden
cursus Russisch voor beginners
cursus Russisch voor gevorderden
cursus Nederlands voor Buitenlanders NT2
cursus Basiscursus Nederlands
cursus Frans voor beginners
cursus Frans voor gevorderden
training Zakelijke Brieven Schrijven
cursus Zakelijk Engels
cursus Zakelijk Japans
cursus NT2 Nederlands leren
cursus Zakelijk Duits
cursus Zakelijk Spaans
cursus Italiaans voor beginners
training Correspondentie
training Correct Nederlands Schrijven

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
EBUSCO5 deelnemers 
PWN Waterleidingbedrijf12 deelnemers4 trajecten
Denso Europe B.V.18 deelnemers2 trajecten
Van Mierlo BV8 deelnemers 
Jan Opreij B.V. 8 deelnemers 
Vitadent16 deelnemers 
De Haagse Hogeschool72 deelnemers 
Keter Benelux B.V.16 deelnemers 
Senzora14 deelnemers 
Skos6 deelnemers 
Otolift Trapliften8 deelnemers2 trajecten
Sepay BV6 deelnemers2 trajecten
Advion BV8 deelnemers 
Contour B.V.8 deelnemers 
Ugoo Holding B.V. 25 deelnemers 
SEW-EURODRIVE B.V.1 deelnemers 
IHC Handling Systems V.O.F.4 deelnemers 
TP Industrial Yarns B.V.2 deelnemers2 trajecten
Daver1 deelnemers 
Kanselarij3 deelnemers 
Morssinkhof Rymoplast4 deelnemers 
Stichting Elckerlyc20 deelnemers 
Europe Top Security BV6 deelnemers2 trajecten
N+P Recycling B.V.4 deelnemers 
IJssel Technologie B.v.5 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de NT2 Nederlands leren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
prestatieverkoop is de klant helpen de juiste procedure te volgen. de klant bepaalt namelijk welke leverancier het wordt naar aanleiding van een selectieprocedure. u kunt zich in de procedure van best value procurement inleven en vervolgens daarop inspelen. hoe beter dit contact, hoe beter u kunt bepalen wat de klant waardevol vindt. een van de belangrijkste vaardigheden van een goede verkoper procedure is het stellen van de juiste vragen en antwoorden geven met de juiste timing. door deze vragen te beantwoorden, formuleert de klant zelf zijn/haar behoefte of zijn/haar probleem. dit kan op een integere en pragmatische manier.

wilt u dat uw klanten u meer vertrouwen? of wilt u leren om klantbehoeften te achterhalen en hierop in te spelen? dan is deze workshop zeer geschikt voor u. Onderdeel van NT2 Nederlands leren



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training nieuwkomers allochtonen Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass nieuwkomers allochtonen. MT Kader Trainingen: NT2 Nederlands leren. ZZP of Freelance Vacature voor: inburgeringscursus. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: inburgeringscursus nieuwkomers allochtonen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen inburgeringscursus nieuwkomers allochtonen. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

feedback is een ruim begrip. het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. dit is echter niet waar. feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks bewust is. daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. door het geven van feedback kunnen medewerkers in hun gedrag en prestaties worden bijgestuurd of gestimuleerd. en zonder feedback weten we niet wat wat goed gaat of wat juist beter kan. in deze feedbackworkshop leert u feedback te geven en te ontvangen en concreet en helder te communiceren. daardoor kunt u beter samenwerken met uw medewerkers en kunnen jullie elkaar beter motiveren. deze workshop verhoogt het vertrouwen, de empathie en het respect binnen uw bedrijf. in deze feedbackworkshop besteden we ook aandacht aan het organiseren van uw eigen feedback.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Processen zijn niet van papier.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Nieuwkomers Allochtonen