088-7744333
159
Algemene cursus Crises En Responsstrategieën
Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? U leert dit tijdens de mediatraining van BV&T.
Onderwerpen
- Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling
- Wat Is Nieuws?
- Inzicht In De Journalist En Het Medialandschap
- Nieuwswaarde En Kernboodschap
- Presenteren En Profileren Voor De Camera
- Aan De Slag Met De Pers
- Het Persbericht
- Het Interview Reageren En Proactieve Woordvoering
- Crises En Responsstrategieën
- Interactie
- Media En Recht
- Persoonlijk Actieplan: Do’s And Don’ts
Resultaat
Na deze mediatraining bent u in staat om goede interviews te geven of af te nemen, afhankelijk van uw doelstelling. U bent beter in staat om adequaat om te gaan met onverwachte en/of ongeplande interviews en mediavragen. Daarnaast leert u met kritische vragen en lastige situaties om te gaan, proactief te reageren en uw houding aan te passen.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Crises En Responsstrategieën. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Crises En Responsstrategieën aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Crises En Responsstrategieën;
Aantal bijeenkomsten: 3
Het aantal uren 3 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Crises En Responsstrategieën. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Crises En Responsstrategieën
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Correspondentie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Vergadertechnieken
training Teksten Redigeren
training Rapporteren Notuleren
cursus Correct Schrijven Zakelijk
cursus Speech schrijven
cursus Zakelijk Nederlands
cursus Notuleren
cursus Basiscursus Nederlands
cursus Effectief Foutloos Nederlands
training Mediatraining
cursus Rapporteren
training Notuleren en Rapporteren
training Zakelijke Correspondentie
training Nederlands De Juiste Spelling
cursus Nederlands voor Buitenlanders NT2
cursus Zakelijk Engels
training Correct Nederlands Schrijven
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Van Oers Group 10 deelnemers Plan Nederland 9 deelnemers 4 trajecten Yme Kuiper B.V. 1 deelnemers Albert Heijn Online Almere 12 deelnemers 3 trajecten Heijmans Academie 1 deelnemers 2 trajecten DSD Europe B.V. 5 deelnemers Regus - Schiphol Rijk 1 deelnemers Koninklijke Bibliotheek 2 deelnemers Min. Van Veiligheid En Justitie 2 deelnemers Astron 4 deelnemers 2 trajecten Royal Bel Leerdammer BV 1 deelnemers E.C.O. Inspections B.V. 1 deelnemers VION Food Group 1 deelnemers 3 trajecten Simons Vleeswaren B.V. 8 deelnemers Dutch Nutrition Operations B.V. 1 deelnemers Dentsply Sirona Benelux B.V. 16 deelnemers Ingenieursbureau Gemeente Groningen 12 deelnemers 2 trajecten OTTO Work Force 30 deelnemers Essent Energie Productie BV 1 deelnemers 3 trajecten Veiligheidsregio IJsselland 15 deelnemers SurgVision BV 6 deelnemers MODEXPRESS 1 deelnemers CCI B.V. 5 deelnemers 2 trajecten Albert Heijn Online Amsterdam 11 deelnemers 7 trajecten Bibliotheek Waterland 2 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Mediatraining. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 04-11-2024
het gezicht van ieder bedrijf en meer... een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. u moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderdeel van Mediaworkshop
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Crises En Responsstrategieën Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Crises En Responsstrategieën. MT Kader Trainingen: Mediatraining. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus media techniek. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus media techniek Crises En Responsstrategieën. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus media techniek Crises En Responsstrategieën. NederlandBlog Nieuws:
de workshop frans voor beginners is geschikt voor eenieder die nauwelijks tot geen kennis heeft van de franse taal. tijdens deze workshop leert u de basis van de franse taal. er wordt aandacht besteed aan de grammaticaregels, de uitspraak van franse woorden en het verbeteren van uw communicatieve vaardigheden in het frans. u leert om telefoongesprekken te houden, zakelijke gesprekken te voeren en teksten te schrijven in het frans. daarnaast leert u franse uitdrukkingen en begrippen. met de workshop frans voor beginners van bv&t leert u de basis om frans te communiceren in een zakelijke omgeving.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Crises En Responsstrategieën