088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering

159

Effectieve cursus Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering


Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? U leert dit tijdens de mediatraining van BV&T.


Onderwerpen



Resultaat


Na deze mediatraining bent u in staat om goede interviews te geven of af te nemen, afhankelijk van uw doelstelling. U bent beter in staat om adequaat om te gaan met onverwachte en/of ongeplande interviews en mediavragen. Daarnaast leert u met kritische vragen en lastige situaties om te gaan, proactief te reageren en uw houding aan te passen.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering;


Aantal bijeenkomsten: 3
Het aantal uren 3 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Correspondentie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Vergadertechnieken
training Teksten Redigeren
training Rapporteren Notuleren
cursus Correct Schrijven Zakelijk
cursus Speech schrijven
cursus Zakelijk Nederlands
cursus Notuleren
cursus Basiscursus Nederlands
cursus Effectief Foutloos Nederlands
training Mediatraining
cursus Rapporteren
training Notuleren en Rapporteren
training Zakelijke Correspondentie
training Nederlands De Juiste Spelling
cursus Nederlands voor Buitenlanders NT2
cursus Zakelijk Engels
training Correct Nederlands Schrijven

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Keter Benelux B.V.16 deelnemers 
Kverneland Group5 deelnemers 
Logic Technology BV5 deelnemers 
Lubbers BV3 deelnemers 
Plan Nederland9 deelnemers4 trajecten
InnoCore Technologies BV4 deelnemers 
Westcon-Comstor10 deelnemers 
Autogarage Zeelandhaven1 deelnemers 
Smurfit Kappa TWINCORR18 deelnemers 
Zonnehuisgroep Vlaardingen306 deelnemers 
HB Leisure 1 deelnemers 
First Impression Audiovisueel B.V.9 deelnemers 
WMD6 deelnemers 
Gemeente Leidschendam- Voorburg2 deelnemers 
AH Online Eindhoven8 deelnemers 
JVD Distribution9 deelnemers2 trajecten
Hellema Hallum8 deelnemers2 trajecten
Gemeente Zwolle1 deelnemers 
Teleplan Communications BV1 deelnemers 
Libbey Inc.24 deelnemers 
Royaan7 deelnemers 
Heidelberg CementGroup8 deelnemers2 trajecten
Bari1 deelnemers 
Verano9 deelnemers 
Scania Production Zwolle B.V.10 deelnemers4 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Mediatraining. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 07-04-2025
kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te maken of een dienst van goede kwaliteit te verlenen. in deze boeiende en zeer praktijkgerichte workshop komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de kam (qhse), aan de orde. na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.

deze workshop is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. de wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. daarbij wordt de workshop op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. op deze manier draagt deze workshop bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze workshop actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen. Onderdeel van Mediaworkshop



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering. MT Kader Trainingen: Mediatraining. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Mediatraining. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus media techniek. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus media techniek Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus media techniek Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering. Nederland

Blog Nieuws:

een workshop gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. door deze workshop zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
In te hoge verwachting schuilt de grootste teleurstelling.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Het Interview: Reageren En Proactieve Woordvoering