...arin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnendeorganisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachtenvanhet management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakken. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiverenen te coachen. Daarnaast weet u binnendeorganisatiede verandermodellenen -stratgieen maximaal te benutten. Het gaat bij verandermanagement om draagvlak, u weet deze als geen ander te creeren. Dit alles kunt u onderbouwenen eventueel omzetten in een gedegen veranderplan. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnenuworganisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop vandeze training hoe u uw medewerkers kunt begeleiden met optimale en heldere communicatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen...282 training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje vanuw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensendie verbaal en...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... 11-03-2024 Wie zijn wij? En waar staan wij voor... BV&T staat voor Bedrijfscondities, Verbetering en Talen. Wij zijn een trainingsbureau dat gedreven is om het verschil te maken binnenuworganisatie. Dit realiseren wij aan de hand van onze bedrijfstrainingendie op maat worden gemaakt. Dit betekent dat uw doelstelling en wensen centraal staan en u bepaalt wat de inhoud vande training wordt. Bij BV&T werken wij met trainers die zelf veel ervaring hebben ... trainingen-algemeen.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatieen persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uweigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt ...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
...klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragenvan u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uweigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen met collega-managers aan het ontwikkelenen aanscherpenvanuw vaardigheden in coachend leiding geven. Onderwerpen Wat Betekent Coachend Begeleiden; De FasenVanDe CoachingscyclusMenselijke Kant VanOrganisatieveranderingBegeleiden Van CompetentieontwikkelingDeEigen Competentie Van Leider Als CoachVoerenVanHet Evaluatiegesprek. ResultatenDe cursus is opgezet voor managers, die hun kennis en vaardigheden met betrekking tot coachen alsook management-stijl willen v...157 training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php
... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. OnderwerpenHet Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstrerenEn PresenterenOmgaan Met BezwarenEn Kl...162 training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
... hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalenen minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, OpbouwVan Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHetRealiserenVanUwEigenDoelenEnDieVanDeOrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennenVan Weerstand EnDeze Tactisch OmbuigenInzicht In UwEigen Visie En WaardenOmgaan Met Persoonlijke WeerstandenFlexibel En Creatief ReagerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop vandeze zeer praktijkgerichte training kunt u op een effectieve en natuurlijke wijze een mondelinge presentatie ontwikkelenen geven. Aan de hand van talrijke nuttige adviezen, tips en trucs kunt u uw presentatie ~geheel in overeenkomst met uw doe...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
...ntieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking ende voor- en nadelenvanhet werken met de verschillende systemen behandeld. Onderwerpen Doelstelling VanUwOrganisatie KwaliteitsbeheerssystemenISO 90012015 EFQM En INKBalance Score CardInvoerenVan BeheersystemenProgrammeringBegeleiden Van VeranderprocessenSuccesfactoren Resultaten Na afloop vandeze cursus hebbendedeelnemers inzicht gekregen in de praktische toepassing vande behandelde managementbeheer- en kwaliteitssystemenen kunnendedeelnemers beoordelen welk systeem voor hun bedrijf het meest effectief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten ...153 training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php
...ties wordt vandaag steeds meer bepaald door de medewerkers ende manier waarop deze ingezet worden. Het lijnmanagement speelt hierin een steeds belangrijkere rol. Vandaar dat ~people management~ een belangrijke vaardigheid is, die managers vandaag moeten bezitten. Een goede basiskennis en nieuwe inzichten in thema`s betreffende personeel enorganisatie zijn dan ook onmisbaar om als lijnmanager deze nieuwe rol op te nemen. Deze boeiende training is gericht op het verder ontwikkelenvanuw persoonlijke people management vaardigheden en biedt u voldoende inspiratie om de trefzekerheid vanuw managementstijl nog te verhogen. Onderwerpen Persoonlijke Hulpmiddelen; Uw Werkwijze SpiegelenCommunicatiemethodesConflicthanteringCoaching In DeOrganisatieIn Opbouwende Lijn Instructies GevenMotivatietechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U b...103 training_cursus/peoplemanagement/peoplemanagement.php
...en effectieve methode waarbij de nadruk niet ligt op grammatica, maar op actief en praktisch taalgebruik. Hierdoor gaat het leren om Nederlands te spreken nog sneller en gemakkelijker. Het voordeel is dat het resultaat al snel zichtbaar is. Uw medewerkers lerende taal stap voor stap. Voordat de cursus begint zal er een intaketoets worden afgenomen om het instapniveau vandedeelnemers te bepalen. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenlijsten Afgestemd Op De Functie EnHet Niveau VanDeDeelnemerNederlandse UitdrukkingenEn BegrippenBasisgrammaticaWoorden Leren Gekoppeld Aan Nieuwe Woorden Uit De TekstHet VoerenVan Eenvoudige GesprekkenPersoonlijk Actieplan Resultaten Na afloop vandeze cursus zijn dedeelnemers in staat om gesprekken over alledaagse onderwerpen te voeren. Voorbeelden hiervan zijn over hun eigen woonsituatie, wer...108 training_cursus/cursus-nederlands-anderstalig-nt1-nt2/cursus-nederlands-vreemde-talen.php
... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspectenvan klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer ...156 training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje vanuw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin vande aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne ...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
... Loopt u in uw werk tegen een aantal lastige situaties aan? Bent u uw draai aan het zoeken in een nieuwe functie? Ziet u uitdaging in het aanscherpenvanuw competenties? Bij competentie coaching krijgt u intensieve begeleiding aangeboden bij uw functioneren. Op deze manier creeert u bewust reflectie momenten om vanuit een breder perspectief te lerenen naar uweigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeterenvanuw func...160 training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
... Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uweigenorganisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursistenen hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken. OpbouwIn deze training oefent u u...184 training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
...het opleiden van andere medewerkers. Dit betekent dat een medewerker in plaats vanhet werk zelf te doen nu zijn kennis en ervaring moet overdragen. Wanneer iemand een ervaren medewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardigheden en toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderwerpen LerenEn Opleiden BinnenUwOrganisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgenvandeze cursus is het gevenvan instructies enhet omgaan met specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijn...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
Page generated in 0.3996 seconds.