... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje vanuw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensendie verbaal en...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatieen persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uweigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt ...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalenen minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, OpbouwVan Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHetRealiserenVanUwEigenDoelenEnDieVanDeOrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennenVan Weerstand EnDeze Tactisch OmbuigenInzicht In UwEigen Visie En WaardenOmgaan Met Persoonlijke WeerstandenFlexibel En Creatief ReagerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop vandeze zeer praktijkgerichte training kunt u op een effectieve en natuurlijke wijze een mondelinge presentatie ontwikkelenen geven. Aan de hand van talrijke nuttige adviezen, tips en trucs kunt u uw presentatie ~geheel in overeenkomst met uw doe...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje vanuw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin vande aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne ...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatieen persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uweigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
...het opleiden van andere medewerkers. Dit betekent dat een medewerker in plaats vanhet werk zelf te doen nu zijn kennis en ervaring moet overdragen. Wanneer iemand een ervaren medewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardigheden en toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderwerpen LerenEn Opleiden BinnenUwOrganisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgenvandeze cursus is het gevenvan instructies enhet omgaan met specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijn...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatieen persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uweigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team sam...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
... Een functioneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei vanuw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkheden. Het geeft u als leidinggeven...22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php
... Deze zeer praktijkgerichte training voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. Alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling vande relevante managementconcepten naar uweigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen met praktijksi...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
...et echter voor dat er zaken worden vergeten of dat de instructiegever niet volledig te begrijpen is. Hierdoor kan een opdracht wel eens misgaan. Om dit te voorkomen biedt BV&T een cursus aan waarin u leert om op de juiste manier instructies te geven.BV&T biedt voor al uw vragen over instructies geven een uitstekend en volledig passend programma. In ons coachingsprogramma bespreken wij uitvoerig hoe u instructies ziet en welke tools wij kunnen aanreiken. Uit deze uitvoerige intake weten wij welke leerstof u expliciet nodig heeft om uw situatie te verbeteren. Via theoretische inleidingen worden de noodzakelijke didactische en onderwijskundige principes uitgelegd. Het leren overbrengenvan kennis en vaardigheden vindt plaats door middel van diverse werkvormen. Voorbeelden vandeze werkvormen zijn: instructie- en overdrachtstechnieken, samenwerkingsvor...24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php
...uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komende zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met UwEigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserverenEn InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennenen toe te passen. U hebt inzicht gekregen in hoe u overkomt op anderenen hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denkenen pratenvanuit de ontvanger vande boodschap, weloverwogenuw standpunt te bepalen, structuur aan te brengen in de communicatie ende kwaliteit vande informatieoverdracht te verbeteren. Hierdoor bent u in st...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... In de training Rapporterenen Verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. Aantrekkelijke teksten schrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. Een goed rapport schrijven met heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. In deze zeer praktijkgerichte training leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. Na afloop vande training stelt u uw rapport...57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php
...en te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn Opleiden In UwOrganisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij is het u duidelijk geworden hoe u om moet gaan met specifieke vragenenhet gevenvan instructies. U heeft ook de richtlijnen geleerd waarin mensen zich manifesteren. Daarnaast kent u het leerpatroon vanuw kandidaten of medewerkers. De begeleider vandeze training geeft u veel instructies en praktijkvoorbeelden. Op deze manier kunt u de geleerde ...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
... U kent het wel, veel werk, hoge werkdruk, zaken niet afkrijgen. Speelt dit binnenuworganisatie, dan hebben wij een doeltreffende training voor u. In de training wordt aandacht besteed aan een tweetal punten m.b.t. time management, t.w. effectiviteit en efficiency. Boeiend om te zien ~wat doe ik in mijn tijd~ hoe u omgaat met tijd en taken. Prioriteiten stellen vormt hierin een belangrijk onderdeel, waarbij aspecten als assertiviteit, onderhandelen, dele...60 training_cursus/time-management/cursus_timemanagement.php
...rker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagendeen inspirerende manier gecombineerd. Onderwerpen Communicatie; OnderhandelingsvaardighedenCommerciele GespreksvoeringProjectmatig En Effectief OrganiserenKwaliteit EnEigen VakkennisPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u een professioneel commercieel medewerker. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Door middel vande praktijkopdrachtenen rollenspelen heeft u uzelf slagvaardiger gemaakt. U kunt voortaan zonder moeite een commercieel gesprek voerenen u kunt de geleerde onderhandelingsvaardigheden met succes in de dagelijkse praktijk toepassen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet ...17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php
Page generated in 0.2556 seconds.