088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Interne Klantgerichtheid

Uw zoek resultaat voor: Interne Klantgerichtheid

Cursus Interne Auditor BVT :: In-Company Opleider

... Een belangrijke voorwaarde voor de effectiviteit van een KAM-systeem (kwaliteit, arbo, milieu) is dat organisaties procesgerichte interne audits uitvoeren, waarmee de KAM-elementen Interne auditor onderzocht kunnen worden op de juiste werking ervan. Deze audits be?nvloeden het draagvlak en de effectiviteit van het KAM-systeem en vragen daarom de inzet van geschoolde mensen voor het uitvoeren van interne audits.Auditere...
32 training_cursus/cursus-interne-auditor/training-interne-auditor.php

Cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015 BVT :: In-Company Opleider

... Het uitvoeren van interne audits vraagt om specifieke kennis en vaardigheden. Een audit kan alleen effectief zijn als deze wordt uitgevoerd door mensen die auditing beheersen en zodoende hiermee resultaat boeken. Deze cursus leidt potenti?le auditoren op. Dit kunnen bijvoorbeeld door het management aangewezen functionarissen zijn, maar ook kwaliteits- en/of milieuco?rdinatoren. Na voltooiing van deze cursus is de deel...
26 training_cursus/cursus_interne_auditor/auditvaardigheden.php

Cursus Kwaliteitsbewustzijn BVT :: In-Company Opleider

...ie. Daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze cursus actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen. Onderwerpen De Definitie Van 'kwaliteit' Wat Is Service?Kwaliteit Van De OrganisatieProcesbeheersing En KlantgerichtheidEventuele Actieve ActiviteitenKwaliteit Op De Eigen WerkplekBedrijfsdoelstelling Uitdragen Resultaten Na afloop van deze cursus hebt u een totaaloverzicht van alle onderwerpen die binnen uw organisatie afspelen. U bent up-to-date met de noodzakelijke kennis die u gebruikt in uw dagelijks werk. Daarnaast kijkt u op een andere manier tegen het belang van uw werk aan omdat u nu weet wat voor invloed uw werk heeft op het kwaliteitsniveau van uw organisatie. Daarom houdt u na het volgen van deze cursus meer rekening met de kwaliteit tijdens uw ...
27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

...foniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Onderwerpen Dagelijkse Praktijk; Doorbreken Van PatronenTelefoonirritatieRegels DoorverbindenTelefonische KlachtenafhandelingWanneer Belscripts En HoeGesprekstechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat ze...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Page generated in 0.0205 seconds.