088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Klantgericht Communiceren

Uw zoek resultaat voor: Klantgericht Communiceren

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met...
156 training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Soepel En Effectief Communiceren BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verbeter ik mijn persoonlijke effectiviteit? Contacten met anderen zoals medewerkers en leidinggevenden zijn essentieel voor een goede samenwerking en functioneren. Als de communicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te lere...
131 training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php

Cursus Basis Effectief Communicatie BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van u...
21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

Cursus Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken BVT :: In-Company Opleider

... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspireren...
17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php

Cursus Assertief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...g te gaan. Daarnaast leert u grenzen te stellen en assertiever op te treden waardoor u duidelijkheid en een sfeer van vertrouwen bij uw medewerkers kan scheppen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren; Zelfbewuster OptredenAssertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen Van GedragingenSub-assertief Agressief En Assertief GedragGrenzen Stellen En AangevenBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten Als leidinggevende moet u voldoende tools in handen krijgen om op een natuurlijke manier te kunnen handelen. In onze perspectief betekent assertiviteit dat u op een acceptabele manier uw grenzen kenbaar maakt. Dit houdt in dat u rekening houdt met anderen en niemand over het hoofd ziet, en dus niet subassertief of agressief reageert. Tijdens deze training leert u de belangrijkst...
144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Zakelijk Engels BVT :: In-Company Opleider

... Tegenwoordig is de Engelse taal bijna niet meer weg te denken binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Bedrijven hebben het nodig om te communiceren met hun leveranciers of internationale vestigingen. Of misschien zelfs om te kunnen communiceren met hun klanten of medewerkers. Het is daarom belangrijk om feilloos Engels te kunnen corresponderen.Vooraf aan de cursus zakelijk Engels vindt er een niveaubepaling plaats. Op deze...
140 training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

...ers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. De training bestaat uit verschillende pakkende en aansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Onderwerpen Praktisch Communiceren; GespreksvaardighedenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen In GesprekkenPresentatietechniekenEffectief OnderhandelenConflicthanteringFeedback Geven. Resultaten Daarbij kunt u duidelijk en op de juiste manier communiceren. U weet hoe u zich moet voorbereiden op een goede interactie en weet hoe u om moet gaan met beinvloedend gedrag. In de training wordt er behandeld hoe u inspeelt op een bepaalde situatie met een opbouwende lijn. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aansluitend op alle...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Assertiviteit En Assertief Handelen BVT :: In-Company Opleider

...tense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangen en ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren, Assertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonen en zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstanden en u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen vertegenwoordig...
145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php

Cursus Engels Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

... In de cursus Engels komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In...
296 training_cursus/opleiding_engels/engels_voor_beginners.php

Cursus Zakelijk Engels BVT :: In-Company Opleider

...het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale (met name Engelse) contacten. Deze zijn niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Zo zullen er altijd mensen nodig zijn, die feilloos schriftelijk Engels kunnen corresponderen of communiceren. Onze cursussen zijn geheel op maat en worden gegeven op de plaats en tijd van uw keuze, in-company of in de cursusruimte van BV&T. U krijgt individueel Engelse les of met een aantal collega's. Van tevoren bespreken we welke onderwerpen u wilt behandelen van het uitgebreide spectrum van zakelijk Engels. We bepalen uw niveau van beheersing van het Engels. BV&T zorgt vervolgens voor een lessenpakket met kwalitatief goed lesmateriaal passend bij uw niveau en wensen. We maken gebruik van lesmethodes van gerenommeerde uitgevers en...
297 training_cursus/cursus-zakelijk-engels/training-zakelijk-engels.php

Cursus Frans Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... De cursus Frans voor gevorderden is geschikt voor medewerkers die al de basis kennen van de Franse taal. In deze cursus leert u handige zinnen en uitdrukkingen die u kunt gebruiken om succesvol te communiceren in een zakelijke omgeving. Afhankelijk van uw doelstelling, wordt er gericht op spreekvaardigheid en/of schrijfvaardigheid. U kunt bijvoorbeeld leren om zakelijke gesprekken te voeren in het Frans, bezoek te ontvan...
129 training_cursus/cursus-frans-gevorderden/franse-cursus.php

Cursus Duits Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

... In de cursus Duits komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigh...
63 training_cursus/begin_cursus_duits/duits_voor_beginners.php

Cursus Engels Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

... In de cursus Engels komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In...
61 training_cursus/taaltraining/engels_voor_beginners.php

Cursus Spaans Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

... In de cursus Spaans komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In...
65 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-beginners.php

Page generated in 0.08 seconds.