...jaar abonnement van IP Marketing! Uniek aanbod. Zie ook: de website van IPM! Met IPM ziet u exact wie uw online bezoekers zijn! Naam, adres, telefoon en interesse! 'waar rook is, is vuur' Maar hoe pakt u dit aan? Daarom deze gratis training in samenwerking met BV&T.Gratis verkoop training, vraag naar de voorwaarden. B2BWilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acquisitie gesprek ingaan met uw (nieuwe) klanten? U wilt weten hoe u de klant in enkele zinnen het pijn punt van de organisatie weet te benoemen. Dit is cruciaal voor elk verkoop acquisitie gesprek. En wilt u op een oprechte manier klanten werven? Wanneer de telefoon voor u manier is om klantrelaties op te bouwen en zaken te doen, dan is deze training echt iets voor u. U leert initiatief te nemen en de voordelen van uw produc...271 training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php
.../trainer van toepassing zijn. Erkend, gekeurd en gecertificeerd als opleider 'Uit het klanttevredenheidsonderzoek van Erkend Adviesbureau (het keurmerkbureau voor particuliere onderwijsinstellingen) blijkt dat deopdrachtgevers zich positief uitspreken over de trainingsactiviteiten van BV&T opleiding & advies. Ook over desamenwerking met deze onderwijsinstelling worden positieve reacties gegeven. Gevraagd naar de sterke kanten noemen deelnemers verschillende punten. Het meedenken met dedeelnemer en het inspelen op ontwikkelingen zijn belangrijke punten. Ook de flexibiliteit tijdens het trainen en opleiden Projectmanagement wordt op prijs gesteld. De te behalen resultaten van de cursus komen goed naar voren, zowel in het voortraject, de uitvoering en in de dagelijkse praktijk van dedeelnemers. De kwaliteit ... wiezijnwij.php
...ken voordat ze uberhaupt in staat zijn een probleem goed op te lossen. In de tweede plaats moeten de teamleden, medewerkers en/of leidinggevenden zeer goed begrijpen welke technieken ze kunnen toepassen in welke situatie. We hebben deze training Six Sigma zodanig vormgegeven dat zowel desamenwerking als de logica van het verbeterproces worden ervaren. Onderwerpen Toetsen Procesprestaties; KlanteisenSamenwerkingOpDeWerkvloerTeamvormingProcesprestatiesKwaliteitscriteriaBorging Van OplossingenOrganisatieprocessenRendementsverbeteringKwaliteitsverbetering. Resultaten Daarbij weet u na deze training wat belangrijk is voor de klant. U bent in staat om Six Sigma uit te voeren voor een project onder begeleiding van een coach. Daarnaast wordt de variatie in productie- en bedrijfsprocessen geminimaliseerd en kunt u zich fo...225 training_cursus/six-sigma-kwaliteit-cursus/sixsigma.php
...n cursus te volgen. Bij Question Degree ondersteunen wij verschillende leer mogelijkheden. BZL (Begeleid Zelfstandig Leren) is een onderwijsvorm waar je als lerende alleen een richtlijn krijgt en zelfstandig bezig gaat met de het studeren van de stof. Dit word vaak in samenwerking met e-learning en m-learning gedaan. Dit komt omdat opdeze manier het leren bijna plaats onafhankelijk word, en je overal zelfstandig bezig kan gaan. Met de hulp van onze partners kunnen wij u een mix van deze leerwijzen geven samen met het traditionele leren, dit word ook wel blended learning genoemd.Blended LearningBlended learning geeft door middel van zowel e-learning als c-learning (classroom learning) les. Beide worden gebruikt naast elkaar met oog op een uitgebreide leerervaring te bieden. Bijvoorbeeld, kan een trainer zijn leerling...264 training_cursus/online-survey-onderzoek/survey-programmeren.php
... Wanneer deze conflicten niet opde juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven opdewerkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal desamenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan. Onderwerpen Inzicht In Teamconflicten Inzicht In Stijlen Van ConflicthanteringSuccesvol Functioneren Als TeamHuidig Functioneren En GewenstFunctioneren Van Uw Eigen Team Resultaten Wanneer u deze cursus Teamconflicten Vermijden heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconfl...272 training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php
...ische inleidingen worden de noodzakelijke didactische en onderwijskundige principes uitgelegd. Het leren overbrengen van kennis en vaardigheden vindt plaats door middel van diverse werkvormen. Voorbeelden van deze werkvormen zijn: instructie- en overdrachtstechnieken, samenwerkingsvormen en spelvormen. Daarbij ontvangt u tijdens deze cursus veel praktijkvoorbeelden van onze docent. Onderwerpen DeDefinitie Van Leren Het Leerproces Bij VolwassenenHet Leerprobleem En Het OplossingsprocesLeerdoelen FormulerenOrdenen Van LeerdoelenEigen TrainingsstijlEvalueren Of Uw Doel Bereikt IsPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze cursus is het u duidelijk geworden hoe u instructies moet geven. Daarnaast weet u om te gaan met specifieke vragen. U weet ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren, en...24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php
... De cursus Nederlands voor buitenlanders (NT2) is ideaal voor anderstalige medewerkers die snel de Nederlandse taal willen leren. De nadruk bij deze cursus ligt op het Nederlands communiceren en spreken opdewerkvloer. Dit wordt gedaan vanuit een effectieve methode waarbij de nadruk niet ligt op grammatica, maar op actief en praktisch taalgebruik. Hierdoor gaat het leren om Nederlands te spreken nog sneller en gemakkelijker...108 training_cursus/cursus-nederlands-anderstalig-nt1-nt2/cursus-nederlands-vreemde-talen.php
...u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goedesamenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar liggen de weerstanden en hoe doorbreekt u die? In deze waardevolle cursus leert u vaardigheden die naast uw vakkennis onontbeerlijk zijn voor iedere adviseur. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Effectief CommunicerenNon-verbale Communicatie En UitstralingHet Opbouwen Van Een VertrouwensrelatieFasen In Het Gesprek En TrajectContractering Gegevens Verzamelen En Diagnose StellenAdviesstijlen En Uw Voorke...217 training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
...e functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak. Onderwerpen Managementsysteem, Kwaliteitsbeleid UiteengezetHoe Organiseer Je De Uitvoering Van De SysteemprocessenInterpretatie Van De Norm Naar PraktijkOmgaan Met Knelpunten In DeSamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlijk Actieplan. Resultaten Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoordinator professioneem aan de slag te kunnen. Om dit te realiseren vertalen de docenten de theoretische materie naar praktisch realiseerbare uitdagingen voor uw concrete situatie. U zult een belangrijke rol spelen in deopwaarder...167 training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php
...aties roepen vaak spanningen op en mensen ervaren een conflict vaak als destructief. Als er echter goed met conflicten wordt omgegaan zijn ze juist constructief. Conflicten lossen vaak iets op, werken verhelderend en brengen oplossingen met zich mee voor werkproblemen. Desamenwerking wordt verbeterd. In de training Conflicthantering krijgen deelnemers inzicht in hun manier van conflicthantering en in verschillende soorten conflicten. Opdeze manier kunnen zij kennisnemen van zijn eigen voorkeursstijl van conflicthantering en wordt er geoefend met andere stijlen, namelijk de stijl die op dat moment het meest effectief is. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Inzicht In Soorten ConflictenInzicht In Stijlen Van ConflicthanteringInzicht In Eigen Voorkeursstijl D.m.v. Een TestAnalyse Van C...83 training_cursus/training-conflicthantering/conflicthantering-training.php
...goed van pas voor u en uw team. Leer u en uw team elkaar beter kennen in een gemakkelijke sfeer. U leert welk persoonlijkheid type u en uw collega's zijn en hoe u het beste met elkaar kan omgaan. Vaak snappen mensen anderen hun reactie niet, en daarom kan desamenwerking soms stroef gaan. Door elkaar opdeze manier beter te leren begrijpen zal het team gemakkelijker om hulp vragen wanneer ze vast zitten, en ook op een betere manier elkaar kunnen helpen/ondersteunen. Belangrijk om te weten is dat het DiSC model geen toetsing is voor een cijfer, er zijn namelijk geen foute profielen. Onderwerpen Voorgesprek DiSC Uw Doelstelling Omtrent Team En DiSCOnline DiSC AfnameIndividuele Uitslag BesprekingDisc En Het Bedrijf /team VerbeterenHet Oplossen Van Mogelijke ConflictenEffectievere SamenwerkingOmgaan Met FeedbackUitgebrei...277 training_cursus/disc-training-analische/teambuidling-disc-cursus.php
... Een VCA-VOL certificaat geeft aan in hoeverre leidinggevende medewerkers en ZZP?ers weten hoe zij zelf en andere medewerkers op een veilige manier hun werkzaamheden dienen uit te voeren. Met een cursus VCA-VOL bij BV&T haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijk uw VCA-VOL certificaat. BV&T komt naar uw organisatie of bedrijf toe om de cursus te verzorgen. De cursus wordt volledig afgestemd opde werksituatie en het niveau van...134 training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
...ies. Artikel 8. Het betrekken / overnemen personeel of freelancers Het betrekken of inschakelen van derden bij deopdrachtuitvoering door deopdrachtgever of door BV&T geschiedt uitsluitend in onderling overleg. Deopdrachtgever kan in geen enkel geval de medewerker of freelancer rechtstreeks vragen tot uitvoering van opdrachten. Deopdrachtgever is immers een samenwerking aangegaan met BV&T. Hiermee wordt bedoeld het rechtstreeks vragen tot een opdracht of vervolg opdracht zolang de medewerker of freelancer een samenwerking heeft met BV&T. De boete clausule voor opdrachtgever wordt gerekend per overtreding ter waarde van deopdrachtwaarde, externe audit en proceskosten met een duur van twee jaar. Artikel 9. Voortgangsrapportage BV&T zal deopdrachtgever opde hoogte houden van de voortgang van zijn werk. Daarbij... voorwaarden.php
... ISO 15224 voor Zorg en Welzijn is een kwaliteitsnorm voor zorg- en welzijnsinstellingen. Voor veel organisaties biedt dit nieuwe kansen en daarbij ook betere documentatie!Het betekent namelijk dat er eindelijk een volgende stap gezet kan worden als het gaat om meer praktische vormen van kwaliteitszorg.We mogen inmiddels concluderen dat HKZ een aantal organisaties zeker geholpen heeft om kwaliteitsmanagement systematischer a...291 training_cursus/kwaliteit_15224/audit_omtrent_15224_zorg_en_welzijn.php
... Hoe verbeter ik mijn persoonlijke effectiviteit? Contacten met anderen zoals medewerkers en leidinggevenden zijn essentieel voor een goedesamenwerking en functioneren. Als de communicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren d...131 training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php
Page generated in 0.0657 seconds.