... Een verkoper binnen- of buitendienst dient over veel praktische kennis en uitstekende commerciele, communicatieve vaardigheden te beschikken. Tijdens deze zeer praktijkgerichte verkooptraining verwerft u de juiste kennis ende vereiste vaardigheden om op een inspirerende wijze uw product opde markt te zetten. Kennis en vaardigheden worden in deze training op zeer uitdagendeen inspirerende manier gecombineerd. Het gaat erom uw product opde juiste manier aan de m...58 training_cursus/verkoop_training/succes-vol-verkopen-praktijk_gericht.php
... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert hetop wat u er van te vorenvan had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis ende vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagendeen inspirerende manier gecombineerd. Onderwerpen Communic...17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php
... Een functioneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensenop tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkheden. Het geeft u als leidinggevendede mog...22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php
... De cursus VAPRO basisoperator (technisch vakkracht basis operator) biedt dedeelnemer een brede basiskennis vanhet vak als operator, en geeft inzicht in de meest voorkomende basisprocessenende bijbehorende procesbeheersing. De ondersteunende vakken onderbouwende werkzaam in de mechanische of proces industrie zit in dit pakket.Een basisoperator bedient en onderhoudt de machines en installaties in een procestechnisch bedrijf. Bijvoorbeeld een kunststoffenbedrijf...72 training_cursus/cursus-technisch-vakkracht/basisoperator-voorheen-vapro-basis.php
... De technische vakkracht is verantwoordelijk voor het voorkomenvan schade aan mensen, middelenenhet milieu. Het gaat hierbij om inhoudelijke bewerkingen. De takenvan een technische vakkracht zijn bijvoorbeeld: bedienen, regelen, bewaken. Dit moet schriftelijk worden onderbouwd. De kandidaat weet na deze opleiding het procesverloop te rapporteren. De inhoud vande training wordt samen met u als bedrijf samengesteld. Veel organisaties streven naar efficientere pr...77 training_cursus/technisch-vakkracht/vapro-opstart-vakkracht.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingenop doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? O...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... In de training Rapporterenen Verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. Aantrekkelijke teksten schrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. Een goed rapport schrijven met heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. In deze zeer praktijkgerichte training leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. Na afloopvande training stelt u uw rapporten met me...57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php
... Geeft u regelmatig presentaties, kent u de basistechniekenen wilt u toch nog een meer overtuigendeen inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een ...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
... Deze zeer praktijkgerichte training voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. Alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling vande relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen met praktijksituaties. ...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ide...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... Iedere medewerker kan in een situatie terecht komen waarin hem gevraagd wordt om te helpen bij hetopleiden van andere medewerkers. Dit betekent dat een medewerker in plaats vanhet werk zelf te doen nu zijn kennis en ervaring moet overdragen. Wanneer iemand een ervaren medewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardigh...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
... Om eenopdracht goed te kunnen uitvoeren is er van tevoren een duidelijke instructie nodig. Vaak komt het echter voor dat er zaken worden vergeten of dat de instructiegever niet volledig te begrijpen is. Hierdoor kan eenopdracht wel eens misgaan. Om dit te voorkomen biedt BV&T een cursus aan waarin u leert om opde juiste manier instructies te geven.BV&T biedt voor al uw vragen over instructies geven een uitstekend en volledig passend programma. In ons coachingsp...24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php
... Het uitvoerenvan interne audits vraagt om specifieke kennis en vaardigheden. Een audit kan alleen effectief zijn als deze wordt uitgevoerd door mensen die auditing beheersenen zodoende hiermee resultaat boeken. Deze cursus leidt potenti?le auditorenop. Dit kunnen bijvoorbeeld door het management aangewezen functionarissen zijn, maar ook kwaliteits- en/of milieuco?rdinatoren. Na voltooiing vandeze cursus is dedeelnemer in staat om op een praktische manier in...26 training_cursus/cursus_interne_auditor/auditvaardigheden.php
... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEnOpleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verba...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verb...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
Page generated in 0.19 seconds.