088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Persoonlijke Stijlen

271

Algemene cursus Persoonlijke Stijlen


Deze training is gratis bij een jaar abonnement van IP Marketing! Uniek aanbod.

Zie ook: de website van IPM!

Met IPM ziet u exact wie uw online bezoekers zijn! Naam, adres, telefoon en interesse! 'waar rook is, is vuur' Maar hoe pakt u dit aan? Daarom deze gratis training in samenwerking met BV&T.

Gratis verkoop training, vraag naar de voorwaarden. B2B



Wilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acquisitie gesprek ingaan met uw (nieuwe) klanten? U wilt weten hoe u de klant in enkele zinnen het pijn punt van de organisatie weet te benoemen. Dit is cruciaal voor elk verkoop acquisitie gesprek. En wilt u op een oprechte manier klanten werven? Wanneer de telefoon voor u manier is om klantrelaties op te bouwen en zaken te doen, dan is deze training echt iets voor u. U leert initiatief te nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Tijdens deze waardevolle en praktische training verhoogt u uw commerciƫle vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiƫle) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.


Onderwerpen



Resultaat


U krijgt met deze acquisitie training inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. Hoe zou u een pen verkopen? Vooraf aan de training zal dit anders gaan dan na de training, daarvan zijn wij overtuigd. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften van de klant. Binnen twee a drie zinnen hebt u de behoefte in kaart van uw klant. Zo bent u effectief en doeltreffend en verspilt u weinig van uw kostbare tijd. Verder bent u in staat uzelf, uw diensten en uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Persoonlijke Stijlen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Persoonlijke Stijlen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Persoonlijke Stijlen;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Persoonlijke Stijlen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Persoonlijke Stijlen


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Hectas Bedrijfsdiensten C.V.14 deelnemers3 trajecten
Nienhuis Montessori1 deelnemers2 trajecten
Dutch Rescue Vehicles4 deelnemers 
Pro-Finish4 deelnemers 
Gemeente Zoetermeer13 deelnemers8 trajecten
EMEA Distribution Hub18 deelnemers2 trajecten
Carmenta Verloskundigen2 deelnemers 
Chiaradia Exhibitions6 deelnemers2 trajecten
Numidia B.V.8 deelnemers11 trajecten
Koninklijke Bammens B.V.12 deelnemers 
Contour B.V.8 deelnemers 
TP Industrial Yarns B.V.2 deelnemers2 trajecten
B&S Revalidatie-Techniek B.V.9 deelnemers 
Provincie Overijssel1 deelnemers2 trajecten
Traffic Service Nederland1 deelnemers 
Namascor B.V.1 deelnemers 
Albert Heijn Online Bleiswijk8 deelnemers5 trajecten
Montana Snowcenter10 deelnemers2 trajecten
Asav Hef- En Hijstechniek B.V.2 deelnemers 
Verian10 deelnemers2 trajecten
Brinks Climate5 deelnemers3 trajecten
Shop-Apotheke B.V.18 deelnemers3 trajecten
Solid Air International27 deelnemers 
AID Noord-Oost1 deelnemers 
Intermeco BV1 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 04-11-2024
het gezicht van ieder bedrijf en meer... een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. u moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderdeel van Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Persoonlijke Stijlen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Persoonlijke Stijlen. MT Kader Trainingen: Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus verkoop acquisitie training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus verkoop acquisitie training Persoonlijke Stijlen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus verkoop acquisitie training Persoonlijke Stijlen. Nederland

Blog Nieuws:

het coachen en begeleiden van medewerkers binnen uw organisatie vraagt aandacht. de vergrijzing slaat toe, werk daarom preventief. hiervoor dient u binnen uw organisatie een functionaris te hebben die bevoegd is voor de begeleiding van nieuwkomers. het is bepalend voor uw organisatie. zijn inzet is bepalend voor de ontwikkeling en kwaliteit van de nieuwe medewerker of leerling. u leert in deze workshop niet alleen vaktechnieken, maar ook persoonlijke begeleiding. in deze workshop leert u vaardigheden ter ondersteuning voor het uitvoeren van deze belangrijke taak.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Wel eens gedacht aan: IKKE IKKE IKKE...

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Persoonlijke Stijlen