088-7744333
286
Effectieve cursus Marketing Vaardigheden
Bent u werkzaam (Toekomstig) op de afdeling Marketing of Communicatie die op een effectieve wijze u en uw collega`s naar een hoger plan willen trekken en hun kennis en vaardigheden in dit vakgebied verder willen ontplooien.
Vooraf aan de training zal een persoonlijk intake of doelstelling worden gevraagd.
In deze training leert u met concrete tools en voorbeelden om op een effectieve wijze met marketing en (marketing)communicatie binnen uw organisatie aan de slag te gaan. U kent de doelstellingen van de afdeling en ontwikkelt de vaardigheden om uw taken als marketingmedewerker uit te voeren. U plant effectiever en heeft een beter inzicht in het marketingbeleid. Concreet, actief, resultaatgericht en direct toepasbaar kenmerken deze waardevolle training.
Onderwerpen
- Marketing Wat Is Het En Hoe Staat Het In Uw Beleid
- Lezen-interpreteren Van Een Marketingplan
- Marketing En Of Communicatie Medewerker
- De 4 Ps Van De Marketingmix
- Marketing Vaardigheden
- Ontwikkelen Van Personas
- IPMSolution Toepassen
- Marketing Content Schrijven
- Online Marketing En Scoren
- Content Marketing
- Praktijksituaties En -voorbeelden
- Persoonlijk Actieplan
Resultaat
Na deze doelgerichte training Effectieve Marketing kunt u de begrippen van de marketing(communicatie). Een plan opzetten omtrent meerdere maanden en/of jaren is onderdeel van het geheel (marketingplan).
Ook kunt u de verschillende online technieken toepassen in de marketing, zowel voor online als hardcopy marketing. U gaat met veel meer creatieve wijze de processen aansturen en vormgeven. Na deze training kunt u de verschillende marketingteksten beter lezen en interpreteren. Een training die volledig aansluit bij uw wensen is ons uitgangspunt.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Marketing Vaardigheden. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Marketing Vaardigheden aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Marketing Vaardigheden;
Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Marketing Vaardigheden. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Marketing Vaardigheden
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Namascor B.V. 1 deelnemers Dimension Data 1 deelnemers Europlanit 4 deelnemers 4 trajecten Smurfit Kappa RapidCorr 5 deelnemers 2 trajecten United Comfort Industries 5 deelnemers Trio-bedrijven 8 deelnemers Ballast Nedam Infra 8 deelnemers European Packaging Centre 1 deelnemers Rabobank Nederland 3 deelnemers Wijn & Stael Advocaten N.V. 18 deelnemers Waterbedrijf Groningen 8 deelnemers Gemeente Slochteren 1 deelnemers C.Ouwehand B.V. 3 deelnemers Nestle Waters Direct B.V. 1 deelnemers 2 trajecten Koning & Hartman 7 deelnemers Dr. Rath Health Programs 10 deelnemers 2 trajecten Van Tilburg-Bastianen DAF B.V. 12 deelnemers Heinz Kraft 1 deelnemers 2 trajecten La Casserole Catering En Event 1 deelnemers Heidelberg Materials 11 deelnemers Leijdsman Elektro 1 deelnemers De Schans B.v. 1 deelnemers Adri En Zoon B.V. 8 deelnemers Koninklijke Grolsch 15 deelnemers Intermeco BV 1 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectieve Marketing (Praktijk-gericht). Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-12-2024
elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. binnen elk van die afdelingen en hun eigen processen vindt verspilling plaats. soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. deze workshop geeft inzicht in die verspillingen en bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden.
lean by kaizen (procesverbetering) is het vervolg op de workshop lean by kaizen (verbetermanagement). samen vormen zij de basis om uw organisatie succesvol te verbeteren. aansluitend op deze workshop is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. de inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld.
doelgroep:
lean by kaizen procesverbetering richt zich op alle medewerk(st)ers binnen uw organisatie.
Onderdeel van Effectieve Marketing (Praktijk-gericht)
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Marketing Vaardigheden Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Marketing Vaardigheden. MT Kader Trainingen: Effectieve Marketing (Praktijk-gericht). ZZP of Freelance Vacature voor: verkoop marketing praktisch effectief. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: verkoop marketing praktisch effectief Marketing Vaardigheden. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen verkoop marketing praktisch effectief Marketing Vaardigheden. NederlandBlog Nieuws:
deze zeer praktijkgerichte workshop voor leidinggevenden heeft een overzichtelijk en zeer praktijkgericht programma. alle essentiele kennis en vaardigheden, die u nodig heeft om een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. in deze workshop maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. de bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. u gaat concreet oefenen met praktijksituaties. tussen de bijeenkomsten door werkt u aan praktijkgerichte opdrachten.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Marketing Vaardigheden