... Een functioneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkheden. Het gee...22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php
... Effectief communicerenen samenwerken in het Engels! Wilt u perfect Engels leren spreken, schrijven, lezenen verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Engelse relaties (inter)nationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golfen wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in eenEngelssprekend land? Bijvoorbeeld als importeur...62 training_cursus/taaltraining/cursus-engels-voor-gevorderden.php
... Omdat u deze taal buitengewoon goed wilt spreken! Wilt u perfect Spaans leren spreken, schrijven, lezenen verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Spaanse relaties of internationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golven wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Spaanssprekend land? Bijvoorbeeld als importeur o...66 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-gevorderden.php
... Omdat u deze taal buitengewoon goed wilt spreken! Wilt u perfect Russisch leren spreken, schrijven, lezenen verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Russische relaties of internationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golven wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Russisch sprekend land? Bijvoorbeeld als impo...68 training_cursus/cursus-russisch/russisch-voor-gevorderden.php
... In de cursus Duits komen punten naar voren ~zoals handige zinnenen uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze p...64 training_cursus/cursus-duits-talen-duits-gevorderd/cursus-duits-voor-gevorderden.php
... Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... Iedere medewerker kan in een situatie terecht komen waarin hem gevraagd wordt om te helpen bij het opleiden van andere medewerkers. Dit betekent dat een medewerker in plaats van het werk zelf te doen nu zijn kennis en ervaring moet overdragen. Wanneer iemand een ervaren medewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische va...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doels...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt ...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
... In de cursus Engels komen punten naar voren ~zoals handige zinnenen uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijk...61 training_cursus/taaltraining/engels_voor_beginners.php
... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn Opleiden In Uw Organisatie; Didactische Hulpmiddele...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De...21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php
... In deze doelgerichte en slagvaardige training kijken we graag mee waar de competenties en vaardigheden in de training komen te liggen. De interactie en didactische sturing staan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis, deze kennis gaan wij borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen, waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn Opleiden In Uw Organisatie, Didactische Hulpmiddelen...70 training_cursus/train-de-trainer/train-de-trainer.php
...uit verschillende pakkende en aansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Onderwerpen Praktisch Communiceren; GespreksvaardighedenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen In GesprekkenPresentatietechniekenEffectief OnderhandelenConflicthanteringFeedback Geven. Resultaten Daarbij kunt u duidelijk en op de juiste manier communiceren. U weet hoe u zich moet voorbereiden op een goede interactie en weet hoe u om moet gaan met beinvloedend gedrag. In de training wordt er behandeld hoe u inspeelt op een bepaalde situatie met een opbouwende lijn. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de ind...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
...p wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief LuisterenEn Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief OnderhandelenEn Vragen StellenAssertief OptredenEn Overzicht HoudenConflicthanteringEnLastigeGesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefonerenen u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw commun...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
Page generated in 0.215 seconds.