...n heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. De training bestaat uit verschillende pakkende en aansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Onderwerpen Praktisch Communiceren; Gespreksvaardigh...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... Hoe stelt u een loopbaanplan op? Welke behoeften hebben medewerkers ten aanzien van hun carri?re? Welke rol speelt de organisatie hierin en welke rollen de medewerkers zelf? Er wordt van u steeds vaker verwacht dat u werknemers op een professionele manier kunt adviseren en in hun loopbaan kunt begeleiden. BV&T verzorgt zowel coaching als trainingstrajecten waarbij u instrumenten leert kennen die u kunt inzetten tijdens de begel...52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php
...tief TijdmanagementHet Toepassen Van Invloedsmodellen Voor De LeidinggevendeEffectief Delegeren Als LeidinggevendePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekken en behouden van talentvolle medewerkers. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. Daarbij weet u wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelen en vormgeven. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop van deze training hoe u uw medewerkers kunt begeleiden in hun loopbaanplanning. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniv...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
... Kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. Wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. Kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. Hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed p...27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php
...odig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Effectief Communiceren; Tweezijdige GesprekstechniekenEffectief OverleggenMotivatietechniekenEffectief Ziekteverzuimbegeleiding (optioneel)Functioneringsgesprekken Voeren (...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
...n heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Leidinggeven En Managen; Leider Of DienaarPersoneel MotiverenSituationeel LeidinggevenCompetentieniveaus Inrichten/bepalenVerschillende Stijlen Van LeidinggevenStijlvariatie En Stijlp...10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php
... Iedere medewerker kan in een situatie terecht komen waarin hem gevraagd wordt om te helpen bij het opleiden van andere medewerkers. Dit betekent dat een medewerker in plaats van het werk zelf te doen nu zijn kennis en ervaring moet overdragen. Wanneer iemand een ervaren medewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactis...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
... Als magazijnbeheerder krijgt u te maken met verschillende taken. U co?rdineert, controleert en/of leidt een volledig magazijn of een afdeling hiervan. Daarnaast organiseert u de goederenontvangst, beheert u de voorraden en stuurt u medewerkers aan binnen het magazijn. In deze cursus wordt er ingegaan op allerlei vaardigheden en aspecten die ervoor zorgen dat u uw werk als magazijnbeheerder gemakkelijker kunt uitvoeren. Hierbij ...35 training_cursus/cursus-magazijnmeester/cursus-magazijnmeester.php
...tandPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na het volgen van deze training is het u duidelijk geworden hoe u moet omgaan met specifieke vragen en het geven van instructies. U leert ook de richtlijnen kennen, waarin mensen zich manifesteren. U kent het leerpatroon van uw kandidaat of medewerkers. U leert vanuit een praktischgerichte benadering. De begeleider geeft veel instructies en praktijkvoorbeelden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in ka...70 training_cursus/train-de-trainer/train-de-trainer.php
... Steeds vaker zijn medewerkers betrokken bij eerstelijnsonderhoud. De vaardigheden die zij hiervoor nodig hebben leren zij vaak niet in de basisopleiding. BV&T kent de onderhoudstaken. Door deze cursus te volgen bent u als onderhoudsverantwoordelijke in staat om onderhoud uit het ?gedoogbeleid? te halen en kunt u aantonen welke besparingen u realiseert en hoe u aan de bedrijfsdoelstellingen een wezenlijke bijdrage levert. Ond...8 training_cursus/bedrijfskunde_logistiek/onderhoudsbeheersing.php
...d doordacht productieproces is daarbij zeker belangrijk. Het is niet voor niets, dat de aandacht voor vakkrachten in de organisatie sterk is toegenomen. Met deze modules, waaruit u een keuze maakt, wordt het een opleiding op maat. Na het volgen van deze opleiding zullen uw medewerkers met meer plezier binnen uw organisatie werken. Onderwerpen Procesbeheersing; ProcesbesturingExacte VakkenWerktuigbouwkundeProcesregistratieKwaliteitVeiligheidPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Vakbekwaam werken is goed voor bedrijf en persoon. Na het volgen van de opleiding heeft de kandidaat kennis vergaard over het vakgebied, waardoor hij in staat is om zijn functie als panel operator, field operator, machine operator e.d. uit te voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerni...77 training_cursus/technisch-vakkracht/vapro-opstart-vakkracht.php
... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communic...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
...Persoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij is het u duidelijk geworden hoe u om moet gaan met specifieke vragen en het geven van instructies. U heeft ook de richtlijnen geleerd waarin mensen zich manifesteren. Daarnaast kent u het leerpatroon van uw kandidaten of medewerkers. De begeleider van deze training geeft u veel instructies en praktijkvoorbeelden. Op deze manier kunt u de geleerde vaardigheden direct toepassen in de dagelijkse praktijk. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van pe...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
... Als warehousevoorman bent u verantwoordelijk voor de werkzaamheden die in het warehouse worden uitgevoerd. U begeleidt en/of organiseert de stroom van goederen en informatie binnen uw organisatie. Daarnaast geeft u leiding aan medewerkers die bezig zijn met het laden en lossen en de opslag van goederen. U zorgt ervoor dat iedereen zich houdt aan de afgesproken procedures, veiligheidsregels en administratieve afhandeling. Tijdens...80 training_cursus/warehouse-productieman/warehousevoorman.php
Page generated in 0.0599 seconds.