088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Non Verbale Communicatie En Uitstraling

Uw zoek resultaat voor: Non Verbale Communicatie En Uitstraling

Cursus Communicatievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste...
20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

Cursus Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken BVT :: In-Company Opleider

... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier geco...
17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php

Cursus Nederlands Schrijven Voor Medewerkers BVT :: In-Company Opleider

... Communicatiemedewerkers krijgen vaak te maken met het schrijven van verschillende tekstsoorten. Zij moeten daarbij opletten op hun doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw van uw tekst, waarbij de lezer ge?nteresseerd blijft? En hoe for...
226 training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

...dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen Doelen En Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennen Van Weerstand En Deze Tactisch OmbuigenInzicht In Uw Eigen Visie En WaardenOmga...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Cursus Basis Effectief Communicatie BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De...
21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...sen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Act...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Zakelijk Engels BVT :: In-Company Opleider

... voor u door BV&T ontwikkeld lesmateriaal. Tevens ontvangt u een cursus map waarin u overzichtelijk alle documenten, oefeningen en aantekeningen kunt bewaren. Onderwerpen Algemene Engelse Conversatie, LuistervaardigheidEngelse Cultuur KennisGrammatica In Woord En SchriftDe Juiste Communicatie In Het EngelsPraktijkgericht Afgestemd Op De Werkplek (Engelse Documenten)Engelse Correspondentie. Resultaten Het resultaat na deze Engelse cursus is het aanleren van vaardigheden en in de praktijk brengen, die nodig zijn om o.a. doelgericht te kunnen corresponderen en communiceren in de door uw gewenste taal: Engels. Omdat de training is verdeeld over meerdere weken zal de kennis ook beter beklijven. Je spreekt en correspondeert met meer zelfvertrouwen in het Engels. Je leert de taal vloeiender spreken als ook je woordenschat vergroten. J...
297 training_cursus/cursus-zakelijk-engels/training-zakelijk-engels.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe st...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Beginnend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...de centraal. U vergroot uw persoonlijke invloed en leert uw omgeving te inspireren en te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellen En Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiveren En InspirerenOmgaan Met Weerstanden En ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalende factor. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en n...
172 training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php

Cursus Adviesvaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar liggen de weerstanden en hoe doorbreekt u die? In deze waardevolle cursus leert u vaardigheden die naast uw vakkennis onontbeerlijk zijn voor iedere adviseur. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Effectief CommunicerenNon-verbale Communicatie En UitstralingHet Opbouwen Van Een VertrouwensrelatieFasen In Het Gesprek En TrajectContractering Gegevens Verzamelen En Diagnose StellenAdviesstijlen En Uw VoorkeursstijlOmgaan Met WeerstandPresentatie Van Het AdviesOntwikkeling En Toekomst Als Adviseur Resultaten Na deze cursus heeft u uw deskundigheid als adviseur naar een hoger niveau gebracht. U beheerst de verschillende fasen van een adviestraj...
217 training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php

Cursus Informatiestromen - Documentmanagement BVT :: In-Company Opleider

... Dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. Op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. Hoe houdt u hierbij het overzicht? Hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? Hoe stroomlijnt u de informatiestromen en hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvanger komt? Hoe houdt u uw doc...
181 training_cursus/communicatie/informatie-stromen.php

Cursus Mentorentraining BVT :: In-Company Opleider

...ert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardigheden en toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderwerpen Leren En Opleiden Binnen Uw Organisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgen van deze cursus is het geven van instructies en het omgaan met specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren geleerd. U kent het leerpatroon van uw medewerkers en weet hoe u op hen kunt aansluiten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten...
36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php

Cursus Speech Schrijven BVT :: In-Company Opleider

... Steeds meer bestuurders, managers en directeuren zien het belang van professioneel geschreven toespraken. Een sterke, originele en evenwichtige toespraak zorgt niet alleen voor heldere communicatie, maar brengt ook een sfeertje in de zaal. Daarentegen leidt een saaie, warrige of vage speech slechts tot kromme tenen of plaatsvervangende schaamte. Goud waard dus, een goede speech. Maar moeilijk te schrijven, want de schrijver dient zich...
219 training_cursus/cursus-speechschrijven/training-speech-toespraken-schrijven.php

Cursus Resultaat Effectief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...De aankomende coach heeft naar ons idee al veel kennis in eigen huis. Deze kennis gaan wij borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen, waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie, Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na het volgen van deze training is het geven van instructies en het omgaan met de specifieke vragen u duidelijk geworden. U leert ook de richtlijnen kennen, waarin mensen zich manifesteren. U kent het leerpatroon van uw kandidaat of medewerkers. U leert vanuit een praktisch gerichte benadering. De begeleider geeft veel instructies en praktijkvoorbeelden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen l...
84 training_cursus/coachen/coachen-resultaatgericht.php

Cursus MT Lid Management Communicatie BVT :: In-Company Opleider

... De vraag naar kwaliteitsmanagers neemt snel toe. Dit komt omdat klanten en leveranciers steeds hogere eisen stellen aan de kwaliteit van producten. Om deze hoge kwaliteit te bereiken, zijn heldere processen en de certificering daarvan essentieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschillende...
153 training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php

Page generated in 0.1359 seconds.