088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Non Verbale Communicatie En Uitstraling

Uw zoek resultaat voor: Non Verbale Communicatie En Uitstraling

Cursus Communicatievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste...
20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

Cursus Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken BVT :: In-Company Opleider

... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier geco...
17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

...dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen Doelen En Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennen Van Weerstand En Deze Tactisch OmbuigenInzicht In Uw Eigen Visie En WaardenOmga...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Cursus Basis Effectief Communicatie BVT :: In-Company Opleider

... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De...
21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...sen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Act...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe st...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Mentorentraining BVT :: In-Company Opleider

...ert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardigheden en toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderwerpen Leren En Opleiden Binnen Uw Organisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgen van deze cursus is het geven van instructies en het omgaan met specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren geleerd. U kent het leerpatroon van uw medewerkers en weet hoe u op hen kunt aansluiten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten...
36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php

Cursus Optimaal Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...sselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen met praktijksituaties. Tussen de bijeenkomsten door werkt u aan praktijkgerichte opdrachten. Onderwerpen Effectief Leidinggeven (stijlen); Beginner Tot Professional Van Het LeidinggevenStimulerend En SituationeelDoelgerichte CommunicatieHet Motiveren Van Uw AfdelingEffectief TijdmanagementHet Toepassen Van Invloedsmodellen Voor De LeidinggevendeEffectief Delegeren Als LeidinggevendePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekken en behouden van talentvolle medewerkers. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. Daarbij weet u wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikk...
12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php

Cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015 BVT :: In-Company Opleider

...hikken, worden uitvoerig besproken en geoefend. We noemen als voorbeeld de speciale manier van communiceren tijdens een audit. Hoe gaat u om met geconstateerde afwijkingen en verbeterpunten? U mag hierbij veel feedback verwachten. Hoe gaat u daar goed mee om? Onderwerpen Communicatie Tijdens De Audit ManagementsystemenOpbouw Van De AuditRapporterenPlannen En UitvoerenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze cursus bent u beter in staat om op een praktische manier interne kwaliteitsaudits uit te voeren. U weet hoe een audit voorbereid moet worden en hoe u de resultaten van een audit moet rapporteren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch ex...
26 training_cursus/cursus_interne_auditor/auditvaardigheden.php

Cursus Effectief Coachen Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...rop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen Leren En Opleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij is het u duidelijk geworden hoe u om moet gaan met specifieke vragen en het geven van instructies. U heeft ook de richtlijnen geleerd waarin mensen zich manifesteren. Daarnaast kent u het leerpatroon van uw kandidaten of medewerkers. De begeleider van deze training geeft u veel instructies en praktijkvoorbeelden. Op deze manier kunt u de geleerde vaardigheden direct toepassen in de dag...
18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php

Cursus Coachend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...`ts. Resultaten Na deze boeiende cursus geeft u op een inspirerende wijze leiding aan uw team. U bent in staat draagvlak te creeren voor uw nieuwe ideeen en u weet de juiste snaar te raken bij uw medewerkers. U ontwikkelt en coacht het talent en beschikt over de juiste communicatievaardigheden om uw team mee te krijgen! Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Coachend Leidinggeven,...
53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php

Cursus Engels Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

...taalBegeleiding Door Ervaren DocentenPraktijkgerichte En Werkgerelateerde TrainingenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U kunt zakelijk en prive corresponderen, de meest uiteenlopende documenten lezen (ook de meer complexe) en vloeiend gesprekken voeren. Zelfs de communicatie tussen Engelstalige mensen onderling, die soms heel snel gaat, zult u kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Engelstalige kranten en tijdschriften volledig te lezen en programma`s op Engelse radio- en tv-stations moeiteloos tot in detail te volgen. Uw woordenschat wordt zakelijk en u leert de gezegden, zowel in het zakelijk verkeer, alsook in de zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde l...
62 training_cursus/taaltraining/cursus-engels-voor-gevorderden.php

Cursus Duits Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... In de cursus Duits komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze p...
64 training_cursus/cursus-duits-talen-duits-gevorderd/cursus-duits-voor-gevorderden.php

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

... gesprek afneemt. De training Functioneringsgesprekken van BV&T is een boeiende en pakkende training waarin u veel tools aangereikt krijgt van de trainer. Wij trachten ernaar om als leidinggevende objectief het functioneringsgesprek af te nemen. Onderwerpen Communicatie (de Juiste Interactie In Het Gesprek); Waar Je Staat Als Leidinggevende In De OrganisatieHet FunctioneringsgesprekHet Eerste FunctioneringsgesprekDe VertrouwenscirkelGesprekstechnieken InteractieFormulieren Voor FunctioneringsgesprekkenFouten Bij OordeelsvormingFeedback GevenGrenzen Stellen En Vriendelijk AfwijzenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om op een juiste manier functioneringsgesprekken af te nemen. U weet welke aanpak het beste past bij welke werknemer. U bent in staat om een goede voorbereiding vast te leggen. U k...
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Russisch Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

...staalZakelijk RussischPraktijkgerichte En Werkgerelateerde TrainingenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U kunt na deze cursus zakelijk en prive corresponderen, de meest uiteenlopende documenten lezen (ook de meer complexe) en vloeiend gesprekken voeren. Zelfs de communicatie tussen Russischtalige mensen onderling, die soms heel snel gaat, zult u kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Russischtalige kranten en tijdschriften volledig te lezen en programma`s op Russische radio- en tv-stations moeiteloos tot in detail te volgen. Uw woordenschat wordt zakelijk en u leert de gezegden, zowel in zakelijk verkeer, alsook in zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde le...
68 training_cursus/cursus-russisch/russisch-voor-gevorderden.php

Page generated in 0.0549 seconds.