...tijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durven Te SprekenLichaamshouding GebarenStemgebruik AdemhalingOverlevingstechniekenTot Zaken Komen De Juiste OpbouwVragen Stellen Feedback Ontvangen. Resultaten Een overtuigende presentatie in een vreemde taal? Spontaan en zelfverzekerd? In deze inspirerende workshop krijgt u de noodzakelijke technieken en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshop de gelegenheid al het geleerde in de praktijk te oefenen. Kortom, deze workshop zorgt ervoor dat u snel en zelfverzekerd aan de slag kunt. Binnen Nederland. Buiten Nederland. Waar u maar wilt. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&a...143 /training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php
...inator van het managementsysteem als ook begeleiding van uw medewerker(s), die belast is (zijn) met het opzetten of beheren van het managementsysteem. Onderwerpen Doel VanEen Managementsysteem; InventarisatieBeoordeling Van De ProceduresPlan Van Aanpak SchrijvenOpbouwVan Het Totale ManagementsysteemHerschrijven Van Het KSM HandboekImplementeren Van Vernieuwde ProceduresBorgen En Vastleggen. Resultaten Het bedrijf krijgt meer inzicht in de in- en externe bedrijfsprocessen en worden taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden duidelijk vastgesteld. Ook zijn faalkosten eenvoudiger te achterhalen. Opstellen, begeleiden, optimaliseren en onderhouden van: ~ Kwaliteitsmanagement handboek. ~ Procedure handboek. ~ Formulieren handboek. ~ Managementmiddelen en -processen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders ...142 /training_cursus/training-iso-begeleiding/iso-begeleiding.php
...ure. De persoon leert hoe hij zich het beste kan presenteren, zowel schriftelijk als in een gesprek met potentiele werkgevers. Onderwerpen Vacatures Zoeken, Hoe Doe Ik Dat, Hoe Schrijf Ik Een Juiste SollicitatiebriefDe Juiste CV Welke Leesbaar IsDe Eerste IndrukPersoonlijke AandachtPresentatietechniekenDe Juiste VoorbereidingOptimale Communicatie. Resultaten Aan de hand van praktische opdrachten wordt gewerkt aan alle stappen in het sollicitatieproces vanaf inzicht verkrijgen in het eigen `product`, de koopmotieven van de werkgever, de presentatievan uzelf, het schrijven van uw brief, het maken vaneen curriculum vitae, het telefoneren, netwerken en het oefenen van het gesprek. Hierbij wordt gebruik gemaakt van rollenspel en videoregistratie. Na de training heeft u concrete vaardigheden om zelfstandig te kunnen so...161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php
...inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar liggen de weerstanden en hoe doorbreekt u die? In deze waardevolle cursus leert u vaardigheden die naast uw vakkennis onontbeerlijk zijn voor iedere adviseur. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Effectief CommunicerenNon-verbale Communicatie En UitstralingHet Opbouwen VanEen VertrouwensrelatieFasen In Het Gesprek En TrajectContractering Gegevens Verzamelen En Diagnose StellenAdviesstijlen En Uw VoorkeursstijlOmgaan Met W...217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
... Moet u voor uw werk af en toe een Nederlandse brief of rapport schrijven, maar blijft u worstelen met de spelling of de zinsopbouw? Wilt u correct leren schrijven en zich meer verdiepen in de verschillende aspecten van de Nederlandse taal? Dan is onze cursus ?Foutloos Nederlands schrijven? iets voor u. Tijdens deze cursus krijgt u meer inzicht in waar u tijdens het schrijven tegenaan loopt, en leert u hiermee effectie...107 /training_cursus/cursus-correct-schrijven-nederlands/workshop-effectief-correct-schrijven.php
... uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd. Onderwerpen Optimale Afstemming Voor Dit Traject; Doel Van Het BeoordelenVerwachtingen Van U En Uw MedewerkersStructuur En OpbouwVan Het GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse Van Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGeven Van ComplimentenPra...220 /training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php
...n. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakelijke brieven. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingZakelijke CorrespondentieOpbouwVan De BriefKlantgericht SchrijvenStructuur En InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijl en opbouwvan uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist n...137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php
...ven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlandse Taal En CorrespondentieSecretariaatspraktijkCommunicatietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aan...148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php
...n met (potenti?le) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren. Onderwerpen Organisatie Doelstelling; Wat Is VerkopenOpening VanEen GesprekLuistertechniekenWat Is Acquisitie En Wat Is VerkopenWat Is De Ideale Verkoop OpbouwBehoeften OnderzoekenOmgaan Met WeerstandAcquisitie FeedbackAfsluiten En OpvolgingPraktijk SituatiesPersoonlijke StijlenDe Tips En Tops. Resultaten U krijgt met deze acquisitie training inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. Hoe zou u een pen verkopen? Vooraf aan de training zal dit anders gaan dan na de training, daarvan zijn wij overtuigd. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften van de klant. Binnen twee a drie zinnen hebt u de behoefte in kaart van uw klant. Zo bent u effectief en doeltreffend en verspilt u weinig van uw kostba...271 /training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php
...ommuniceren, zowel mondeling als schriftelijk. Onderwerpen Intake En Uw Doelstelling Wat Is Zakelijke Communicatie?Duidelijke En Formele E-mails SchrijvenBrieven En Rapporten SchrijvenAlgemene Conversaties In Woord En SchriftDe Juiste Schrijfstijl En ZinsopbouwSpelling En Grammatica Resultaten Tijdens deze cursus wordt er ingegaan op formeel taalgebruik, het voeren van zakelijke gesprekken en het schrijven van zakelijke brieven. De taaltrainers van BV&T zijn niet alleen zeer ervaren en bewezen succesvol in taal, maar hebben ook een achtergrond in het bedrijfsleven. Hierdoor weten zij veel van specifieke vaktaal en kunnen ze u op een optimale manier helpen. Na de cursus zakelijk Nederlands kunt u op een formele en doelgerichte manier corresponderen. U kunt heldere zakelijke brieven, e-mails en rapporten schrijven me...141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php
...en op die u zelf heeft geschreven. De trainer gebruikt ze om het programma nog beter hierop af te stemmen. Tijdens de training wisselen theorie en praktijk elkaar af. U beoordeelt brieven onder meer op zinsniveau, geeft een oordeel over de alinea-indeling en discussieert over de opbouw. U schrijft brieven op basis van verschillende situaties. De andere deelnemers en de trainer geven u feedback. De trainer brengt u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in zakelijke correspondentie. Voortaan schrijft u verzorgde zakelijke brieven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom ...149 /training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie.php
... doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouwvan uw tekst, waarbij de lezer ge?nteresseerd blijft? En hoe formuleert u een boodschap? Daarnaast kan u te maken krijgen met een writer?s block. Hoe gaat u hiermee om? In deze training krijgt u antwoord op deze vragen. U verbetert uw schrijfvaardigheden en technieken en leert om betere teksten te schrijven. Onderwerpen Schrijven Voor De Communicatiemedewerker Schrijven Van Verschillende Tekstsoorten En GenresSchrijfdoelen BepalenPrincipes Van Effectief SchrijvenSchrijfproces In FasesSchrijven Met Eisen Aan Teksten En TekstsoortenEffectieve Opbouw En Structuur Van TekstenFo...226 /training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php
...n BVT leert u hoe u uw zakelijke correspondentie beter en in minder tijd kunt verzorgen. Na deze drie trainingssessies schrijft u vol plezier en zelfvertrouwen uw brieven. Onderwerpen Inleiding In Zakelijk Schrijven; CommunicatietheorieUw DoelstellingOptimale OpbouwVan Uw CorrespondentieZakelijk Schrijven Hoe Bouw Je Dit OpPositief En Zakelijk SchrijvenOpeningszinnenOpbouwVan De InhoudSlotzinnenZelf Correctie Van Uw CorrespondentieHelderheid En Duidelijk SchrijvenHuisstijl MS-Word Tips PraktijksituatiesPersoonlijk Actiepunten Do's Don'ts Resultaten U kent na deze effectieve training de grammaticale bijzonderheden, optimaal toepassen in uw zakelijke correspondentie. Daarnaast kent u de zakelijke regels en schrijfstijl, zoals begin- en slotformuleringen. Na het volgen van deze training kunt u voortaan zonder moeite...266 /training_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus.php
...e gesprekken te voeren en/of brieven te schrijven in het Engels. U verbetert uw zakelijk Engels op een effectieve wijze. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenschat Afgestemd Op Uw OrganisatieZakelijke Gesprekken VoerenTelefoongesprekken VoerenLuistervaardigheidGrammaticaOpbouwVanEen Engelse Zakelijke BriefEngels CorresponderenEngelse Cultuur, Etiquette En Kennis Resultaten Na de cursus zakelijk Engels heeft u uw vaardigheden verbeterd die nodig zijn om doelgericht te kunnen corresponderen en communiceren in het Engels in een zakelijke omgeving. U heeft uw woordenschat vergroot en kunt gesprekken beter volgen. Daarnaast kunt u met meer zelfvertrouwen een zakelijke brief schrijven in het Engels. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&...140 /training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php
... bedrijf. Veel taal- of spelfouten kan daarom onprofessioneel overkomen. In deze praktische cursus komen de grammatica- en spellingsregels aan de orde. Daarbij schrijft u tijdens deze cursus veel brieven, memo`s, persberichten, brochures, e-mails, presentaties en/of rapportages. Dit wordt gedaan vanuit uw praktijksituatie. Op deze manier kunt u het geleerde direct toepassen in de dagelijkse praktijk. Onderwerpen Grammatica Werkwoorden VervoegenSpellingsregelsInterpunctieTaalbeheersingStijlfouten VoorkomenSchrijven Van Zakelijke Brieven En E-mailsOptimaal Corresponderen Resultaten Na deze cursus kent u de grammaticale bijzonderheden, zakelijke terminologie?n, zegswijzen en spellingsregels van de Nederlandse taal. U leert een zakelijke schrijfstijl te hanteren. U weet wat u in de aanhef vaneen zakelijke brief moet ...177 /training_cursus/zakelijk-nederlands/training-workshop-zakelijk-nederlands.php
Page generated in 0.0993 seconds.