... Omdat u deze taal buitengewoon goed wilt spreken! Wilt u perfect Spaans leren spreken, schrijven, lezenen verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Spaanse relaties of internationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golven wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Spaanssprekend land? Bijvoorbeeld als importeur of export...66 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-gevorderden.php
... In de training Rapporterenen Verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. Aantrekkelijke tekstenschrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. Een goed rapport schrijvenmet heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. In deze zeer praktijkgerichte training leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. Na afloop van de training stelt...57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php
... Effectief communicerenen samenwerken in het Engels! Wilt u perfect Engels leren spreken, schrijven, lezenen verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos metEngelse relaties (inter)nationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golfen wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in eenEngelssprekend land? Bijvoorbeeld als importeur of expo...62 training_cursus/taaltraining/cursus-engels-voor-gevorderden.php
... Omdat u deze taal buitengewoon goed wilt spreken! Wilt u perfect Russisch leren spreken, schrijven, lezenen verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Russische relaties of internationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golven wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Russisch sprekend land? Bijvoorbeeld als importeur of...68 training_cursus/cursus-russisch/russisch-voor-gevorderden.php
...er effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwenEngels communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Vrijblijvend Intakegesprek; Vaardighedentoets EngelsOrganisatiedoelstellingEngelse EtiquetteEngels SprekenLuisterenGrammatica Voor BeginnersEngels SchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U spreekt met meer zelfvertrouwenEngels. U leert de taal vloeiender te sprekenen uw luistervaardigheid neemt aanzienlijk toe. Uw woordenschat wordt uitgebreid en u leert de taal, zowel in zakelijk verkeer, alsook in zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zi...61 training_cursus/taaltraining/engels_voor_beginners.php
...ktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Spaans op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Spaans communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Vaardighedentoets; OrganisatiedoelstellingSpaanse EtiquetteSprekenLuisterenGrammaticaSchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U spreekt met meer zelfvertrouwen Spaans. U leert de taal vloeiender te sprekenen uw luistervaardigheid neemt aanzienlijk toe. Uw woordenschat wordt uitgebreid en u leert de taal, zowel in het zakelijk verkeer, alsook in de zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnem...65 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-beginners.php
... Geeft u regelmatig presentaties, kent u de basistechniekenen wilt u toch nog een meer overtuigende en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleenmet woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met l...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
...t overdragen. Wanneer iemand een ervaren medewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardighedenen toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaanmet verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderwerpen LerenEn Opleiden Binnen Uw Organisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaanMet WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgen van deze cursus is het geven van instructies en het omgaanmet specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren geleerd. U kent het leerpatroon van uw medewerkers en weet hoe u op hen kunt aansluiten...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
...ronden, is een kunst op zichzelf. In deze brede training komen alle aspectenaan de orde, die essentieel zijn voor het juist laten slagen van projectmatig denken. Wat betekent dit concreet? Efficientie is hierbij een goed woord. Wij trainen in hoe u kunt omgaanmet geld, tijd, kwaliteit en netwerkplanning! Onderwerpen Project ResultatenEn Doelstellingen; Projecten FaserenProjecten BeheersenProjectenEn BeslissenProject BudgetteringPlanningstechniekenEnMethodes Van ProjectenWerkenMet DeadlinesWerkenMet BeslissingsdocumentenVoortgangsrapportagePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is ontwikkeld voor (aankomend) projectleiders, leidinggevendenen voor hen, die nog geen ervaring hebbenmet projectmanagement. Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training bent u in staat een duidelijke en heldere invulling t...56 training_cursus/cursus-project-management/training-praktische-projectmanagement.php
...stemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisenaan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleenmet woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalenen minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief LuisterenEn Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief OnderhandelenEn ...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...taan voorop. De aankomende coach heeft naar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn Opleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te GaanMet WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij is het u duidelijk geworden hoe u om moet gaanmet specifieke vragenen het geven van instructies. U heeft ook de richtlijnen geleerd waarin mensen zich manifesteren. Daarnaast kent u het leerpatroon van uw kandidaten of medewerkers. De begeleider van deze training geeft u veel instructies en praktijkvoorbeelden. Op deze manier kunt u de geleerde vaardigheden direct toepassen in de dag...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
...htenafhandelingWanneer Belscripts En HoeGesprekstechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u gewonnenaan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefonerenen u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. O...13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php
...ooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragenaan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter OmgaanMet Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserverenEn InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennenen toe te passen. U hebt inzicht gekregen in h...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
...e vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te gevenaan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragenaan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. De training bestaat uit verschillende pakkende enaansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Onderwerpen Praktisch Communiceren; Gespreksvaardighe...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
...plossingsprocesLeerdoelen FormulerenOrdenen Van LeerdoelenEigen TrainingsstijlEvalueren Of Uw Doel Bereikt IsPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze cursus is het u duidelijk geworden hoe u instructies moet geven. Daarnaast weet u om te gaanmet specifieke vragen. U weet ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren, en bent in staat om het leerpatroon van uw kandidaat of medewerker in te schatten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in...24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php
Page generated in 0.1323 seconds.