088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Training Nederlands schrijven voor medewerkers

Uw zoek resultaat voor: Training Nederlands schrijven voor medewerkers

Cursus Rapporteren Notuleren BVT :: In-Company Opleider

... met meer plezier op dan voorheen. Uw rapporten zijn beduidend minder omvangrijk dan voor de training. Verder weet u waar u met schrijven goed in bent en wat u nog wilt verbeteren. Onderwerpen Doelstellingen Van Rapporten En Verslagen, Rapport PlanOpbouwTeksten Opzetten (Nederlandse Taal)Verschillende TechniekenSamenvatten En ConclusiesPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent nu in staat in kortere tijd betere schriftelijke rapportage te maken. U schrijft systematisch `van introductie tot conclusie`. Bovendien stelt u rapporten/verslagen zo op, dat het echt wordt gelezen. U kunt uw eigen verslag/rapport kritisch beoordelen op stijl, opzet, schrijven, inhoud, omvang en uw eigen juiste conclusie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in...
57 training_cursus/training-notuleren_rapporteren/rapporten_schrijven.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

...n heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. De training bestaat uit verschillende pakkende en aansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Onderwerpen Praktisch Communiceren; GespreksvaardighedenInterview...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Situationeel Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...n heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Leidinggeven En Managen; Leider Of DienaarPersoneel MotiverenSituationeel LeidinggevenCompetentieniveaus Inrichten/bepalenVerschillende Stijlen Van LeidinggevenStijlvariatie En StijlprofielenPerso...
10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php

Cursus Persoonlijk Ontwikkelingsplan POP BVT :: In-Company Opleider

... Hoe stelt u een loopbaanplan op? Welke behoeften hebben medewerkers ten aanzien van hun carri?re? Welke rol speelt de organisatie hierin en welke rollen de medewerkers zelf? Er wordt van u steeds vaker verwacht dat u werknemers op een professionele manier kunt adviseren en in hun loopbaan kunt begeleiden. BV&T verzorgt zowel coaching als trainingstrajecten waarbij u instrumenten leert kennen die u kunt inzetten tijdens de begeleiding van uw...
52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php

Cursus Optimaal Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...tief TijdmanagementHet Toepassen Van Invloedsmodellen Voor De LeidinggevendeEffectief Delegeren Als LeidinggevendePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekken en behouden van talentvolle medewerkers. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. Daarbij weet u wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelen en vormgeven. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop van deze training hoe u uw medewerkers kunt begeleiden in hun loopbaanplanning. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T...
12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php

Cursus Coachend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...odig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Effectief Communiceren; Tweezijdige GesprekstechniekenEffectief OverleggenMotivatietechniekenEffectief Ziekteverzuimbegeleiding (optioneel)Functioneringsgesprekken Voeren (optioneel)Tea...
53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php

Cursus Spaans Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... Omdat u deze taal buitengewoon goed wilt spreken! Wilt u perfect Spaans leren spreken, schrijven, lezen en verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Spaanse relaties of internationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golven wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Spaanssprekend land? Bijvoorbeeld als importeur of expor...
66 training_cursus/cursus-spaans/spaans-voor-gevorderden.php

Cursus Russisch Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... Omdat u deze taal buitengewoon goed wilt spreken! Wilt u perfect Russisch leren spreken, schrijven, lezen en verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Russische relaties of internationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golven wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Russisch sprekend land? Bijvoorbeeld als importeur o...
68 training_cursus/cursus-russisch/russisch-voor-gevorderden.php

Cursus Kwaliteitsbewustzijn BVT :: In-Company Opleider

... Kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. Wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. Kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. Hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te mak...
27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php

Cursus Engels Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... Effectief communiceren en samenwerken in het Engels! Wilt u perfect Engels leren spreken, schrijven, lezen en verstaan? Omdat u bijvoorbeeld moeiteloos met Engelse relaties (inter)nationaal zaken wilt gaan doen. In deze cursus ligt de nadruk op de zaken rond `business talk`. Ook tijdens het diner of tijdens het golfen wilt u uw zakenpartner begrijpen. Of omdat u kansen ziet liggen in een Engelssprekend land? Bijvoorbeeld als importeur of exp...
62 training_cursus/taaltraining/cursus-engels-voor-gevorderden.php

Cursus Mentorentraining BVT :: In-Company Opleider

... Iedere medewerker kan in een situatie terecht komen waarin hem gevraagd wordt om te helpen bij het opleiden van andere medewerkers. Dit betekent dat een medewerker in plaats van het werk zelf te doen nu zijn kennis en ervaring moet overdragen. Wanneer iemand een ervaren medewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardighe...
36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php

Cursus Interne Auditor BVT :: In-Company Opleider

...Uitvoering: ISO 9001-14001&18001 Afgestemde Normering Van De OrganisatieHet Kwaliteitsmanagement SystemenVoorbereiding Van De Interne AuditsOpbouw Voor De Auditee (interviewtechnieken)Interne Auditor Plannen En UitvoerenEchte Audits Uitvoeren (interne Auditor)Helder Audit Rapport Schrijven (afstemming)Persoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten De deelnemers krijgen meer kennis van de vaardigheden waarover een interne auditor moet beschikken. Deze vaardigheden zullen uitvoerig worden behandeld en besproken. Een voorbeeld is de speciale manier van communiceren tijdens een audit. Hoe gaat u om met geconstateerde afwijkingen en verbeterpunten? U mag hierbij veel feedback verwachten. Aan de hand van het auditen van de docent en overige cases leert u een analyse te maken van de risico`s, die het functioneren van het bedrijfsproces verb...
32 training_cursus/cursus-interne-auditor/training-interne-auditor.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen ...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commerc...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Cursus Effectief Coachen Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...Persoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij is het u duidelijk geworden hoe u om moet gaan met specifieke vragen en het geven van instructies. U heeft ook de richtlijnen geleerd waarin mensen zich manifesteren. Daarnaast kent u het leerpatroon van uw kandidaten of medewerkers. De begeleider van deze training geeft u veel instructies en praktijkvoorbeelden. Op deze manier kunt u de geleerde vaardigheden direct toepassen in de dagelijkse praktijk. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke do...
18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php

Page generated in 0.1495 seconds.