088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching training Nieuwe Medewerker Inwerken

Uw zoek resultaat voor: training Nieuwe Medewerker Inwerken

Cursus Nieuwe Medewerker Inwerken BVT :: In-Company Opleider

... De technische vakkracht is verantwoordelijk voor het voorkomen van schade aan mensen, middelen en het milieu. Het gaat hierbij om inhoudelijke bewerkingen. De taken van een technische vakkracht zijn bijvoorbeeld: bedienen, regelen, bewaken. Dit moet schriftelijk worden onderbouwd. De kandidaat weet na deze opleiding het procesverloop te rapporteren. De inhoud van de training wordt samen met u als bedrijf samengesteld. Veel organis...
77 training_cursus/technisch-vakkracht/vapro-opstart-vakkracht.php

Cursus Warehouse Medewerker BVT :: In-Company Opleider

... Met een warehouse medewerker wordt een persoon bedoeld die de stroom van goederen en informatie optimaal begeleidt of deels organiseert. Een goede logistieke stroom is van zeer groot belang voor uw organisatie. Logistiek houdt namelijk een organisatie draaiende. De goederen moeten op een juiste manier naar de klant worden verzonden. Tijdens de cursus Warehouse medewerker maakt u in een kort en zeer aantrekkelijk programma kennis m...
79 training_cursus/warehouse-productieman/warehousemedewerker.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk a...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Nederlands Schrijven Voor Medewerkers BVT :: In-Company Opleider

... Communicatiemedewerkers krijgen vaak te maken met het schrijven van verschillende tekstsoorten. Zij moeten daarbij opletten op hun doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw van uw tekst, waarbij de lezer ge?nteresseerd blijft? En hoe...
226 training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php

Cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning BVT :: In-Company Opleider

... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.BV&T onderzoe...
163 training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php

Cursus Inwerken En Instrueren BVT :: In-Company Opleider

... Don`ts Resultaten Na afloop van deze cursus is het u duidelijk geworden hoe u instructies moet geven. Daarnaast weet u om te gaan met specifieke vragen. U weet ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren, en bent in staat om het leerpatroon van uw kandidaat of medewerker in te schatten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Inwerken en instrueren, bij deze cursus van ...
24 training_cursus/instructievaardigheden/cursus-instructievaardigheden.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

... Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsui...
148 training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Cursus Beoordelingsgesprekken Voeren BVT :: In-Company Opleider

... Door succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief beoo...
220 training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

... Een functioneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkheden. Het...
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

...n heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. De training bestaat uit verschillende pakkende en aansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Onderwerpen Praktisch Communiceren; Gespreksvaardighed...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Persoonlijk Ontwikkelingsplan POP BVT :: In-Company Opleider

... Hoe stelt u een loopbaanplan op? Welke behoeften hebben medewerkers ten aanzien van hun carri?re? Welke rol speelt de organisatie hierin en welke rollen de medewerkers zelf? Er wordt van u steeds vaker verwacht dat u werknemers op een professionele manier kunt adviseren en in hun loopbaan kunt begeleiden. BV&T verzorgt zowel coaching als trainingstrajecten waarbij u instrumenten leert kennen die u kunt inzetten tijdens de begelei...
52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php

Cursus Instructievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...En Houdingsaspecten CommunicatiestijlenFeedbackReferentiekader En AannamesGesprekstechniekenCoachingsvaardighedenLeertheorie En LeerstijlenEvaluatie En BeoordelingPersoonlijke Doelen Tips En Trucks Resultaten Deze training stelt de ervaren leer-werkbegeleider in staat om nieuwe leerlingen of medewerker optimaal te begeleiden in hun werk. Met de bestaande soms jarenlange praktijkervaring als onderlegger biedt deze training mogelijkheden om de bestaande competenties te onderhouden of uit te breiden. Op die manier wordt het mogelijk het begeleidingsproces van de medewerker optimaal vorm te geven. Het interactieve karakter van de training geeft volop ruimte voor het uitwisselen van ervaringen met collega`s uit het werkveld. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T t...
265 training_cursus/mentoren-training/training-instructievaardigheden.php

Cursus Leermeester BVT :: In-Company Opleider

... slaat toe, werk daarom preventief. Hiervoor dient u binnen uw organisatie een functionaris te hebben die bevoegd is voor de begeleiding van nieuwkomers. Het is bepalend voor uw organisatie. Zijn inzet is bepalend voor de ontwikkeling en kwaliteit van de nieuwe medewerker of leerling. U leert in deze training niet alleen vaktechnieken, maar ook persoonlijke begeleiding. In deze training leert u vaardigheden ter ondersteuning voor het uitvoeren van deze belangrijke taak. Onderwerpen Ontwerpen Van Leerdoelen, BegeleidingcyclusDidactische VaardighedenCoachingsvaardighedenLeermotivatie Van LeerlingenZelfstandig Leren Bij LeerlingenBeoordeling En Objectief Handelen. Resultaten In deze training worden verschillende vaardigheden en technieken gehanteerd, waarbij de vaardigheden worden geoefend. Zo leert u: Een opleidingsplan te on...
138 training_cursus/training-leermeester-mentoren-training/training-leermeester-mentoren-training.php

BV&T Voorwaarden

...erekend. Het honorarium zal per afspraak variëren afhankelijk van het soort intake of advieswerkzaamheden. De klant kan een opdracht weigeren of de verdere opdrachtuitvoering staken. Artikel 3. Opdrachtaanvaarding BV&T aanvaardt slechts die opdrachten, waarvoor het de kwalificaties bezit. BV&T garandeert dan ook dat de in een opdracht in te zetten medewerkers vanwege hun kennis, ervaring en persoonlijke eigenschappen op doelmatige wijze aan die opdracht kunnen werken. Partijen kunnen in overleg om andere medewerkers dan die in eerste instantie belast zijn met de uitvoering van de opdracht verzoeken, mits dit niet ten koste gaat van kwaliteit en continuïteit. BV&T zal zodanige omstandigheden scheppen, dat alle personen bij de opdrachtgever die aan de uitvoering van de opdracht dienen mee te werken, duid...
voorwaarden.php

Cursus Situationeel Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...n heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Leidinggeven En Managen; Leider Of DienaarPersoneel MotiverenSituationeel LeidinggevenCompetentieniveaus Inrichten/bepalenVerschillende Stijlen Van LeidinggevenStijlvariatie En Stijlpro...
10 training_cursus/situationeel_leidinggeven/effectief_leidinggeven.php

Page generated in 0.1522 seconds.