088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Telefonische Verkopen Acquisitie

176

Effectieve cursus Telefonische Verkopen Acquisitie


Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren.


Onderwerpen



Resultaat


Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Telefonische Verkopen Acquisitie. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Telefonische Verkopen Acquisitie aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Telefonische Verkopen Acquisitie;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Telefonische Verkopen Acquisitie. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Telefonische Verkopen Acquisitie


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Nienhuis Montessori BV6 deelnemers 
Janssen De Jong Infra Bv3 deelnemers4 trajecten
E&A Uitzendbureau20 deelnemers 
Lubbers 5 deelnemers3 trajecten
Luiten Vleeswaren20 deelnemers 
OSPL Nederland BV1 deelnemers 
UMC Utrecht8 deelnemers 
Montana Snowcenter10 deelnemers2 trajecten
Legrand Nederland3 deelnemers 
Praktijk Denktank Orthopedagogiek12 deelnemers 
Albert Heijn Online10 deelnemers3 trajecten
Vion Boxtel B.V. deelnemers4 trajecten
N+P Recycling B.V.4 deelnemers 
Deventer Ziekenhuis1 deelnemers 
CTH B.V.21 deelnemers4 trajecten
Zaan Primair Openbaar Onderwijs14 deelnemers 
Amstelfarma1 deelnemers 
AID Noord-Oost1 deelnemers 
Hannah SIRC BV8 deelnemers2 trajecten
Deutsche Bank1 deelnemers2 trajecten
Wellantcollege Dordrecht20 deelnemers 
Fryling BV5 deelnemers3 trajecten
BioChek B.V.6 deelnemers 
EuroMouldings B.V.14 deelnemers 
Club Pelikaan8 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectieve Telefoon Verkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
tegenwoordig besteden steeds minder mensen tijd aan spelling. de spellingscontrole lost het wel op, toch? dit is echter onjuist. programma’s zoals microsoft word zien vaak niet alle woorden en hierdoor worden er nog steeds veel fouten gemaakt. samengestelde woorden, zoals sollicitatiegesprek, kunnen volgens de spellingcontrole bijvoorbeeld los van elkaar geschreven worden omdat hij de woorden ‘sollicitatie’ en ‘gesprek’ kent. ondanks dat hier geen rood streepje onder staat hoort het woord 'sollicitatiegesprek' toch echt aan elkaar. om deze reden is het belangrijk dat wij zelf ook kennis hebben van de spellingregels. veel taal- en spelfouten schrikken vaak lezers af en dit is zonde. zij kunnen hierdoor namelijk aan de professionaliteit van het bedrijf twijfelen.

een goede beheersing van de nederlandse taal is dus eigenlijk voor iedereen een 'must'. u wilt namelijk niet slordig of onprofessioneel overkomen door te veel spel- of taalfouten te maken. maar hoe zit het nu precies met die nieuwe spelling? is het 'pannekoek' of 'pannenkoek'? en is het nou 'zuidhollands' of 'zuid-hollands'? na het volgen van deze workshop hoeft u niet meer te twijfelen. in deze workshop worden de basisregels weer doorgenomen en krijgt u antwoord op al uw vragen inzake spelling. u leert om weer volgens de juiste regels te corresponderen. Onderdeel van Effectieve Telefoon Verkoop



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training telefonische verkopen acquisitie Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass telefonische verkopen acquisitie. MT Kader Trainingen: Effectieve Telefoon Verkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: telefonische verkoop en acquisitie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: telefonische verkoop en acquisitie telefonische verkopen acquisitie. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen telefonische verkoop en acquisitie telefonische verkopen acquisitie. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

deze workshop is speciaal ontwikkeld voor u, die de engelse taal volledig wil beheersen. binnen een kort tijdsbestek leert u om ook in een vreemde taal professioneel te functioneren. deze workshop is een aanvulling op de workshop engels voor gevorderden. deze workshop is praktijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Een slecht werkman geeft zijn gereedschap de schuld.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Telefonische Verkopen Acquisitie