088-7744333
176
Effectieve cursus Effectief Communiceren
![]()
Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren.
Onderwerpen
Resultaat
![]()
Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Effectief Communiceren. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Effectief Communiceren aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Effectief Communiceren;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Effectief Communiceren. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Effectief Communiceren
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company HVC - Afvalenergiecentrale Alkmaar 1 deelnemers Stichting Balls 5 deelnemers Geodis Logistics Netherlands B.V. 10 deelnemers Kverneland Group 5 deelnemers DSD Europe B.V. 5 deelnemers DB Schenker Rail Nederland BV 5 deelnemers Prive 1 deelnemers 8 trajecten G.S.I Gillet - Scaffolding - Improvement 1 deelnemers Edialux Nederland B.v. 6 deelnemers OSPL Nederland BV 1 deelnemers Carbogen Amcis B.V. 8 deelnemers Sociale Team Borger- Odoorn 5 deelnemers Quint Wellington Redwood 12 deelnemers Weurman Coaching & Counseling 1 deelnemers Anders Dan Anderen 1 deelnemers Merieux Nutrisciences 11 deelnemers 2 trajecten Acto Informatisering B.V. 11 deelnemers 2 trajecten Hethon Nederland BV 3 deelnemers 2 trajecten Metaflex Doors Europe BV 7 deelnemers SCL Rotterdam B.V. 2 deelnemers Sodexo 8 deelnemers Stichting Carinova 32 deelnemers Faes Group 1 deelnemers Van Rooy Pastry 4 deelnemers Calibris 10 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectieve Telefoon Verkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 07-04-2025
een van de aspecten van een goede bedrijfsvoering is kwaliteitsmanagement. als hulpmiddel daarvoor zijn de normen van nen-en-iso 9001 van toepassing. daarin zijn internationaal erkende regels voor kwaliteitssystemen opgenomen. bedrijven die willen voldoen aan deze normen, bijvoorbeeld omdat zij gecertificeerd willen worden, dienen de strekking en inhoud daarvan te kunnen vertalen naar hun bedrijfssituatie. deze workshop leert u de essentie van kwaliteitsmanagement op basis van de bovengenoemde norm. de interpretatie van de iso 9001 naar uw bedrijfssituatie en de wijze waarop u efficiënt een kwaliteitsmanagementsysteem opzet en invoert staan daarbij centraal. iso 9001 is eind 2008 gewijzigd. de nieuwe eisen zijn in de workshop verwerkt waardoor u volledig en up-to-date geïnformeerd wordt. Onderdeel van Effectieve Telefoon Verkoop
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Effectief Communiceren Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Effectief Communiceren. MT Kader Trainingen: Effectieve Telefoon Verkoop. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Effectieve Telefoon Verkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: telefonische verkoop en acquisitie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: telefonische verkoop en acquisitie Effectief Communiceren. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen telefonische verkoop en acquisitie Effectief Communiceren. NederlandBlog Nieuws:
ms access is het office-programma voor het maken van verschillende database-programma`s. dankzij de verbeterde gebruikersinterface van access is het programma veel toegankelijker geworden. tijdens de workshop leert u hoe u een eenvoudige en bruikbare database maakt. hierbij zullen het maken van tabellen, query`s, formulieren, rapporten en grafieken aan de orde komen. als u zelf voorbeelden heeft uit uw werkomgeving dan kan het verhelderend zijn om deze mee te nemen naar de workshop. u kunt dan nog praktijkgerichte aan de slag.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Effectief Communiceren