088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Vraagtechnieken En Luistervaardigheden

176

Algemene cursus Vraagtechnieken En Luistervaardigheden


Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren.


Onderwerpen



Resultaat


Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Vraagtechnieken En Luistervaardigheden. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Vraagtechnieken En Luistervaardigheden aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Vraagtechnieken En Luistervaardigheden;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Vraagtechnieken En Luistervaardigheden. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Vraagtechnieken En Luistervaardigheden


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Broekman Logistics4 deelnemers 
Pro-Airco B.V.1 deelnemers 
Delektro Veenendaal BV2 deelnemers2 trajecten
STAR Power People1 deelnemers 
Nefit1 deelnemers 
Albert Heijn Amsterdam10 deelnemers 
Mapi Values4 deelnemers4 trajecten
CIG Centraalstaal3 deelnemers 
SurgVision BV6 deelnemers 
Bonduelle Nederland BV1 deelnemers 
Bel Leerdammer Bv7 deelnemers14 trajecten
SHL-Groep Stichting Huisartsen Laboratorium5 deelnemers 
Boels Rental3 deelnemers 
Thuishulp Nederland2 deelnemers 
Sanko Nl1 deelnemers 
OFICHEM1 deelnemers2 trajecten
Eppendorf Nederland B.V.3 deelnemers2 trajecten
Mechatronics - Kverneland Group5 deelnemers2 trajecten
Dols Loopbaancoaching1 deelnemers 
Ausnutria B.V.18 deelnemers 
Albert Heijn E-commerce Utrecht9 deelnemers 
Boston Scientific Group Plc4 deelnemers2 trajecten
Scholingsbureau UWV1 deelnemers2 trajecten
Snowworld Zoetermeer8 deelnemers 
LelyPharma1 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectieve Telefoon Verkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 05-08-2024
dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. hoe houdt u hierbij het overzicht? hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? hoe stroomlijnt u de informatiestromen en hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvanger komt? hoe houdt u uw documentmanagement up to date? deze workshop geeft u de antwoorden. Onderdeel van Effectieve Telefoon Verkoop



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Vraagtechnieken En Luistervaardigheden Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Vraagtechnieken En Luistervaardigheden. MT Kader Trainingen: Effectieve Telefoon Verkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: telefonische verkoop en acquisitie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: telefonische verkoop en acquisitie Vraagtechnieken En Luistervaardigheden. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen telefonische verkoop en acquisitie Vraagtechnieken En Luistervaardigheden. Nederland

Blog Nieuws:

om ervoor te zorgen dat onze organisatie voldoet aan de basisworkshop algemene verordening gegevensbescherming (avg), nodigen we je uit voor een effectieve online workshop speciaal gericht op administratieve en management medewerkers. deze workshop zal je uitrusten met de kennis over de recentste informatie over wat wel en niet mag in de omgang met persoonsgegevens van klanten, medewerkers en derden. je leert de belangrijkste principes van gegevensbescherming en hoe je deze kunt toepassen in je dagelijkse werkzaamheden. het doel is om je bewust te maken van de risico's en je vaardigheden te geven om persoonsgegevens correct en veilig te beheren. deze workshop is geschikt voor iedereen die in korte tijd de belangrijkste punten van de algemene verordening gegevensbescherming (avg) wil weten.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Het voorbeeld is de grootste van alle theorieën.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Vraagtechnieken En Luistervaardigheden