088-7744333
175
Algemene cursus Klantgerichtheid Als Attitude
U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau.
Onderwerpen
- Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek;
- Verkooptechnieken
- Effectieve Communicatie
- Vraag- En Luister Technieken
- Proactief Handelen
- Klantgerichtheid Als Attitude
- Persoonlijke Uitstraling En Enthousiasme
- Omgaan Met Klachten En Lastige Situaties
- Persoonlijke Effectiviteit
- Time Management
- Planning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden.
Resultaat
Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten.
U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en effectiever de onderhandeling met goed resultaat afsluit. Bovendien weet u beter om te gaan met stress tijdens presentaties. Kortom, in commercieel, communicatief en sociaal opzicht opereert u succesvoller!
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Klantgerichtheid Als Attitude. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Klantgerichtheid Als Attitude aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Klantgerichtheid Als Attitude;
Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Klantgerichtheid Als Attitude. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Klantgerichtheid Als Attitude
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Ceres Paragon Terminals BV 8 deelnemers Sanko Nl 1 deelnemers HONK Ketenzorg 13 deelnemers Ballast Nedam Infra 8 deelnemers Gemeente Drechterland 4 deelnemers 3 trajecten Mapi Values 4 deelnemers 4 trajecten Royal Bel Leerdammer BV 1 deelnemers Blokland Cold Stores BV Cuijk 6 deelnemers Brinks Climate 5 deelnemers 3 trajecten VGGM (GGD Arnhem) 12 deelnemers Virol B.V. 4 deelnemers 2 trajecten Dutch Rescue Vehicles 4 deelnemers Vion Boxtel BV 8 deelnemers 6 trajecten Marflex 17 deelnemers Abbott Laboratories BV 8 deelnemers NVWA 90 deelnemers Het Nieuwe Instituut 12 deelnemers 2 trajecten Plan Nederland 9 deelnemers 4 trajecten Holland Zonne Energie 1 deelnemers Qexpertise 9 deelnemers 2 trajecten Haartransplant B.v. 4 deelnemers 3 trajecten De Tjongerwerven CPO 7 deelnemers 2 trajecten ILEXYS BV 2 deelnemers Zincoat B.V. 3 deelnemers 2 trajecten Urbain Trade Bv 2 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Verkoop Binnendienst. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 04-11-2024
vca is een beproefd programma waarin diverse branches hun kennis en ervaring op het gebied van veilig en gezond werken hebben gecombineerd. met een vca-certificaat legt uw organisatie of bedrijf de basis om veilig en gezond aan het werk te gaan. u laat zien dat uw bedrijf veilig en gezond werken belangrijk vindt en zet uzelf neer als een deskundige en betrouwbare opdrachtnemer.
met een vca-workshop bij bv&t haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijker uw vca-certificaat. bv&t komt naar u toe om alles binnen uw organisatie of bedrijf te verzorgen. dit geldt voor zowel de workshop, de oefenexamens als ook het examen op zich. dit kan zowel schriftelijk als mondeling. tijdens de workshop worden uw medewerkers volledig begeleid tot het examen. het vca-examen wordt afgenomen door een erkend examenbureau. daarnaast vindt er vooraf een proefexamen plaats. Onderdeel van Verkoop Binnendienst
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Klantgerichtheid Als Attitude Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Klantgerichtheid Als Attitude. MT Kader Trainingen: Verkoop Binnendienst. ZZP of Freelance Vacature voor: commerciele binnendienst. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: commerciele binnendienst Klantgerichtheid Als Attitude. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen commerciele binnendienst Klantgerichtheid Als Attitude. NederlandBlog Nieuws:
de vraag naar kwaliteitsmanagers neemt snel toe. dit komt omdat klanten en leveranciers steeds hogere eisen stellen aan de kwaliteit van producten. om deze hoge kwaliteit te bereiken, zijn heldere processen en de certificering daarvan essentieel. in deze workshop wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. in de workshop worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschillende systemen behandeld.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Klantgerichtheid Als Attitude