088-7744333
175
Effectieve cursus Proactief Handelen
![]()
U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau.
Onderwerpen
- Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek;
- Verkooptechnieken
- Effectieve Communicatie
- Vraag- En Luister Technieken
- Proactief Handelen
- Klantgerichtheid Als Attitude
- Persoonlijke Uitstraling En Enthousiasme
- Omgaan Met Klachten En Lastige Situaties
- Persoonlijke Effectiviteit
- Time Management
- Planning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden.
Resultaat
![]()
Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten.
U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en effectiever de onderhandeling met goed resultaat afsluit. Bovendien weet u beter om te gaan met stress tijdens presentaties. Kortom, in commercieel, communicatief en sociaal opzicht opereert u succesvoller!
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Proactief Handelen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Proactief Handelen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Proactief Handelen;
Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Proactief Handelen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Proactief Handelen
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Fokker Elmo B.V. 8 deelnemers 2 trajecten Reclassering Noord 6 deelnemers Nivo Noord B.V. 12 deelnemers 2 trajecten Gemeente Zaltbommel 6 deelnemers 3 trajecten IT Creation B.v. 1 deelnemers Gemeente Winschoten 4 deelnemers SKF BV. 1 deelnemers Heutink Primair Onderwijs BV 1 deelnemers Testo BV 1 deelnemers ROVA 8 deelnemers Boston Scientific Group Plc 4 deelnemers 2 trajecten BSC International Holding Ltd. 12 deelnemers Tandartspraktijk Puntgaaf 25 deelnemers Niebeek Milieumanagement 6 deelnemers Iron Mountain Nederland 9 deelnemers 5 trajecten Wellantcollege Dordrecht 20 deelnemers Haartransplant B.v. 4 deelnemers 3 trajecten Distrimex Pompen & Service BV 32 deelnemers 3 trajecten Openinschrijving BV&T 7 deelnemers Z-Parket 8 deelnemers Traffic Service Nederland 1 deelnemers Vegro 1 deelnemers Chevron Exploration And Production Netherlands 1 deelnemers Pieralisi Benelux BV 1 deelnemers De Vries WFM 3 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Verkoop Binnendienst. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 03-02-2025
binnen organisaties is altijd beweging. stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. de vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? deze workshop bestaat uit verschillende fases. intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. voorbereiding naar de workshop inclusief leerdoelen, kennis moet beklijven. na afloop van de workshop weet je hoe je extresiek en doeltreffend de punten van verandermanagement moet aanpakken en daarin het team gaat meekrijgen. Onderdeel van Verkoop Binnendienst
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Proactief Handelen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Proactief Handelen. MT Kader Trainingen: Verkoop Binnendienst. ZZP of Freelance Vacature voor: commerciele binnendienst. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: commerciele binnendienst Proactief Handelen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen commerciele binnendienst Proactief Handelen. NederlandBlog Nieuws:
hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? u leert dit tijdens de mediaworkshop van bv&t.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Proactief Handelen