088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Gesprekstechnieken

13

Effectieve cursus Gesprekstechnieken


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Gesprekstechnieken. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Gesprekstechnieken aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Gesprekstechnieken;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Gesprekstechnieken. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Gesprekstechnieken


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Czubek Tolk En Vertaaldiensten1 deelnemers2 trajecten
Hoefnagels Branddeuren BV9 deelnemers 
Lineage Logistics Bergen Op Zoom8 deelnemers 
Vitadent16 deelnemers 
Broekman Logistics4 deelnemers 
Janus Vaten1 deelnemers 
Witte De With Tent10 deelnemers3 trajecten
Lois Advies BV1 deelnemers 
Stichting Pensioenfonds IBM Nederland20 deelnemers 
N.v.t1 deelnemers 
Heutink Primair Onderwijs BV1 deelnemers 
Dutch Nutrition Operations B.V. 1 deelnemers 
Binnenlandse Zaken En Koninkrijksrelaties1 deelnemers 
Verano9 deelnemers 
Tandartspraktijk Puntgaaf25 deelnemers 
CONO Kaasmakers8 deelnemers 
TUV Nederland QA B.V.1 deelnemers 
UVW Particulier1 deelnemers 
Zurich Global Corporate Benelux 4 deelnemers 
Teijin Aramid B.V.1 deelnemers17 trajecten
Recticel B.V.15 deelnemers 
Honeywell BV10 deelnemers 
Distrimex Pompen & Service BV32 deelnemers3 trajecten
Rademakers Gieterij BV8 deelnemers5 trajecten
HECTAS Facility Services1 deelnemers12 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectief Telefoneren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
heeft u italiaans nodig voor uw werk? en bent u het zat om steeds weer het woordenboek te pakken of om het internet te raadplegen? dan is deze workshop een geschikte keuze voor u.

italiaans is geen gemakkelijke taal. de grammatica is anders dan die van de nederlandse taal en ook lijken de woorden van beide talen niet op elkaar. gelukkig hebben wij de geschikte workshop voor u. met de workshop italiaans voor beginners leert u namelijk handige zinnen en uitdrukkingen in het italiaans die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. deze effectieve workshop is met name gericht op de communicatieve vaardigheden. dit houdt in dat u met deze workshop bijvoorbeeld leert hoe u gesprekken in het italiaans moet voeren of hoe u e-mails of brieven schrijft in het italiaans. in deze praktijkgerichte workshop verbetert u uw zakelijk italiaans op een zeer effectieve wijze. u leert de taal snel en efficient. Onderdeel van Effectief Telefoneren



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Gesprekstechnieken Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Gesprekstechnieken. MT Kader Trainingen: Effectief Telefoneren. ZZP of Freelance Vacature voor: training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training Gesprekstechnieken. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training Gesprekstechnieken. Nederland

Blog Nieuws:

wilt u het maximale uit uw team halen en ook als medewerker afzonderlijk? dan komt deze workshop goed van pas voor u en uw team. leer u en uw team elkaar beter kennen in een gemakkelijke sfeer. u leert welk persoonlijkheid type u en uw collega's zijn en hoe u het beste met elkaar kan omgaan. vaak snappen mensen anderen hun reactie niet, en daarom kan de samenwerking soms stroef gaan. door elkaar op deze manier beter te leren begrijpen zal het team gemakkelijker om hulp vragen wanneer ze vast zitten, en ook op een betere manier elkaar kunnen helpen/ondersteunen. belangrijk om te weten is dat het disc model geen toetsing is voor een cijfer, er zijn namelijk geen foute profielen.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Je hoeft geen ander mens te worden,
om dingen eens anders aan te pakken.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Gesprekstechnieken