088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Wanneer Belscripts En Hoe

13

Effectieve cursus Wanneer Belscripts En Hoe


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Wanneer Belscripts En Hoe. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Wanneer Belscripts En Hoe aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Wanneer Belscripts En Hoe;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Wanneer Belscripts En Hoe. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Wanneer Belscripts En Hoe


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Veiligheidsregio Kennemerland1 deelnemers 
Special Jobs1 deelnemers 
Schouten Sorting Equipment1 deelnemers 
Dumaco - ReviconBarosta B.V.11 deelnemers 
Albert Heijn E-commerce Utrecht9 deelnemers 
QPI1 deelnemers3 trajecten
De Meeuw10 deelnemers 
ELEQ B.v.14 deelnemers 
First Impression Audiovisueel B.V.9 deelnemers 
Groningen Museum8 deelnemers 
Slump-Fictorie8 deelnemers 
Iboma Lopik Bv8 deelnemers 
MEE Amstel En Zaan7 deelnemers 
Sunny Cars Nederland1 deelnemers 
Tandartspraktijk Puntgaaf25 deelnemers 
IT Creation B.v.1 deelnemers 
Van Dijk Heftrucks3 deelnemers 
Albert Heijn Online Eindhoven7 deelnemers7 trajecten
Gemeente Almere1 deelnemers2 trajecten
Intrasurance B.V.6 deelnemers 
Kanselarij3 deelnemers 
Enexis1 deelnemers 
JVD Distribution9 deelnemers2 trajecten
Van Mierlo BV8 deelnemers 
Niebeek Milieumanagement6 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectief Telefoneren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 03-02-2025
kwaliteitsmanagement is meer dan het implementeren van een model alleen. want hoe houdt u zicht op kwaliteit in een organisatie, die steeds verandert? in deze opleiding ontwikkelt u kennisvaardigheden, zodat u met uw bedrijf kunt meegroeien. u leert om zaken in het juiste perspectief te plaatsen. u krijgt praktische richtlijnen aangereikt om uw organisatie duurzaam te kunnen verbeteren. Onderdeel van Effectief Telefoneren



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Wanneer Belscripts En Hoe Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Wanneer Belscripts En Hoe. MT Kader Trainingen: Effectief Telefoneren. ZZP of Freelance Vacature voor: training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training Wanneer Belscripts En Hoe. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training Wanneer Belscripts En Hoe. Nederland

Blog Nieuws:

steeds meer bestuurders, managers en directeuren zien het belang van professioneel geschreven toespraken. een sterke, originele en evenwichtige toespraak zorgt niet alleen voor heldere communicatie, maar brengt ook een sfeertje in de zaal. daarentegen leidt een saaie, warrige of vage speech slechts tot kromme tenen of plaatsvervangende schaamte. goud waard dus, een goede speech. maar moeilijk te schrijven, want de schrijver dient zich niet alleen in het publiek te verdiepen. wanneer hij de speech voor iemand schrijft, moet hij ook in de huid van de spreker kunnen kruipen. als speechschrijver moet u de ander goed kennen om ervoor te zorgen dat de spreker bij zichzelf kan blijven. wanneer hij te ver van zijn eigen persoonlijkheid wordt afgedreven, gaat dit namelijk ten koste van de spreker en de speech is immers een visitekaartje. tijdens de workshop speech schrijven verbetert u uw schrijfvaardigheden en leert u om overtuigende, professionele en interessante speeches te schrijven voor anderen en/of voor uzelf.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Als je enige gereedschap een hamer is,
ziet elk probleem eruit als een spijker.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Wanneer Belscripts En Hoe